Kas turi pirmenybę? Užduotis tokia sudėtinga, kad egzaminas baigėsi skandalu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-05-18 17:02
Mane dar erzina atvirkščia situacija tokioj pat sankryžoj. Važiuoji tiesiai prieš sankryžą tau jokio ženklo nėra nei "pagrindinis kelias", nei "duoti kelią" (jis nepavogtas ir nenuverstas tiesiog taip yra ir tokių vietų yra dešimtimis kur aš važiuoju). Tas kelias dešinėj yra pažymėtas ženklu "duoti kelią". Kai atvažiuoji tiesiai kartais nesimato per visokius mežius, ar dar kažkokias kliūtis, ar tame galimai šalutiniame kelyje yra ženklas "duoti kelią" ar ne ir sustoji praleisti kaip asilas, nors kita mašina praleidinėja tave.
tai_tu_nesinervuok 2025-05-18 21:44
mane irgi erzina, as atsiemnu mane mokino vairavimo mokykloj ziuret i tam kely ar yra trikampio formos zenklas jo nes trikampio formos yra tik vienas zneklas tai atpazinsi bet nu pagal eismo taisykles tai neturetu but privaloma, ner tokios taisykles kad turi ziuret i zenkla is kitos puses pagal forma ar ne kazkoks bs. O siaip apie situacija straipsnyje - tai cia kazkokia taisykliu spraga. Gal turetu but is tikro pvz pagrindinio kelio zenklas gaminamas kad butu is vieno metalo ir abiejose pusese kad nebutu imanoma vienos dalies pavogt. Ir tada vairuotojas jei kliutis is desines, turetu ir i kaire pasiziuret ir i prieki ar jam ner pagrindinis, ar ner zenklas pavogtas. Nu bet cia jo ,reta situacija bet gali but labai pavovjinga. Ai beje dar buna apsnigtas zenklas lygiai taip pat kaip pavogtas. Tai irgi tokia pat situacija gali gautis.
kukulis4 2025-05-19 10:06
Teises laikiausi pries daugiau ne 20 metu, bet gerai pamenu, kaip instruktorius butent apie tokias situacijas kalbejo. Jei privaziaves prie sankryzos, savo kelyje nematai jokiu zenklu, turi pasiziuret ar ju nera ir kelyje kuris susikerta. Ir butent pabreze - yra tik vienas apversto trikampio formos zenklas, ir ji matytdamas gali suprast, kad tavo kelias susikerta su salutiniu. Lygiai taip pat yra tik vienas rombo formos zenklas, kuri matytdamas gali suprast, kad tavo kelias susikerta su pagrindiniu keliu. Dar pamenu patarima, kad jei vadovaudamasis zenklais, sviesoforais ar kelio zelnklinimu negali nustatyti kokiame kelyje (pagrindinis, salutinis, lygiareiksmis) esi - reiketu vaziuoti taip, lyg vaziuotum salutiniu keliu.
immortallt 2025-05-19 10:19
Na šiais laikais dar dažnai yra ir horizontalus kelio ženklinimas, kurio niekas nepavogs. O ir vizualiai dažnai aišku, kuris kelias yra šalutinis.
bahuriux 2025-05-19 21:20
Gal tavo teorijos instruktorius/dėstytojas paminėjo (nes kai aš uždavaiu tokį klausimą man taip ir neatsakė nes tiksliai nežinojo), kas būna kaltas jei įvyksta avarija kai tu lenki mašiną, pirmas parodai posukį į kairę, pirmas pradedi lenkimo manevrą ir išvažiuoji į preišpriešinio eismo juostą, o tada po kokių ~10s priekyje esantčios mašinos vairuotojas staiga sugalvoja, kad jam reikia pasukti į kažkokį žvyrkelį kairėj, kuris nepažymėtas nei kaip sankryža, nei lenkti draudžiama nebuvo ženklo, nei ištisinės linijos. Paskui po kokių 10 metų kai jau turėjau teises man buvo panašus atvejis išgelbėjo reakcija, sausas kelias ir tai, kad mašina buvo pseudosportinė su gerom vasarinėm padangom, bet labiausiai ABS. Tokią situaciją aš jau buvau numates, kad KET yra neaiškumas, dar neturėdamas teisių. Pažystamai moteriai buvo panaši situacija, bet labai mažu greičiu. Ji suko į kairę nuvažiavimas į įmonės kiemą ir į ją atsitrenkė mašina kuri ją lenkė, gerai kad ji nesutiko su savo kalte, nes kaip supratau ji pirma parodė posukį. Atvarė policija ir norėjo ją apkaltinti, dėl avarijos sukėlimo, bet paskui patys susizgribo, kad tuoj pat už to nusukimo, ar net prieš jau nepamenu yra ženklas "geležinkelio pervaža". Tik dėl to pervažos ženklo ją išteisino. Man visteik liko daug neaiškumų tiek mano atveju, tiek tos moters atveju, tiesa sakant niekas išvis neaišku, kas kaltas tokiose situacijose. Eismo taisyklės lyg ir sako jei lenkti nėra draudžiama tada tas turi pirmumą kuris parodė pirmas posukį, bet kai realiai tas įvyko policija interpretavo priešingai, tos moters atveju.
mindaugas.vaitiekūnas 2025-05-19 23:16
Kai anksčiau tą sakiau, tai debilu išvadino viewtopic.php?f=32&t=85008&p=653854#p653854
Pumper 2025-05-20 08:15
Jeigu suki į kairę, tai vertink situaciją kaip lenkimą - pažiūrėk pirma į veidrodėlį, kad tavęs kitas jau nelenkia. Kaip ten mentai išburtų, kuris pirmas posūkio signalą įsijungė?
kukulis4 2025-05-20 08:38
Pritariu. Pagal ket - sankryzose lenkimas ne draudziamas (teisingiau ne visuomet draudziamas) - sukantysis i kaire, privalo duot kelia tiek priesais atvaziuojantiems, tiek ji lenkiantiems. Yra ir kitas ket punktas, kuris sako, kad sukantiji i kaire rekomenduojama apvaziuot is desines (rekomenduojama nelygu privaloma). Per savo 20+ metu staza turbut nesu ne karto lenkes sukancio i kaire automobilio, ar tiesiog sankryzoje. Man cai atrodo vienas is pavojingiausiu manevru. Baxuriux, is savo instruktoriaus pamenu tik tiek, kad sake, jog sankryzose lenkt galima, ir kad eismo ivykio atveju, sukantysis i kaire liktu kaltas. Nebent kelio zenklai toje vietoje nurodytu, kad lenkimas draudziamas.
immortallt 2025-05-20 10:41
Ne, ne ta pati situacija. Tavo situacijoje aišku, kur šalutinis, tik tau ne.