Vokiečių gamintojas griebiasi už galvos: nutraukia dviejų populiariausių modelių gamybą, o elektra varomi įpėdiniai – tik gandai! (1)
Nuo 2016 m. gaminami modeliai baigs savo gyvavimo ciklą.

© Alexandre Prévot (CC BY-SA 2.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Porsche_Cayman_GT4_%2829329465566%29_%28cropped%29.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Porsche“ oficialiai nutraukia „Cayman“ ir „Boxter“ modelių gamybą. Nors abiejų modelių pardavimai Europoje nutraukti praėjusiais metais (ribotos serijos „RS Spyder“ ir „GT4 RS“ vis dar parduodami), šie automobiliai vis dar parduodami JAV ir kituose pasaulio kampeliuose. Paskutiniai automobiliai nuo gamybos linijų nuriedės spalio mėnesį.
Kaip teigė prekės ženklo produktų komunikacijos vadovas Šiaurės Amerikoje Frankas Wiesmannas, nuo 2016 m. gaminami modeliai (kodai 982c ir 982) baigs savo gyvavimo ciklą spalio mėnesį. Tuomet paskutiniai vienetai nuriedės nuo Štutgarto-Cufenhauzeno ir Osnabriuko gamyklų konvejerių.
„Porsche“ atsisveikina su „Cayman“ ir „Boxster“. Tai buvo neišvengiama
|
2024-ieji buvo paskutiniai pilni abiejų modelių gamybos metai. Tuo metu klientams iš viso buvo pristatyta 23 670 transporto priemonių, tai yra 15 procentų daugiau nei 2023 m. Šis pirkėjų susidomėjimo padidėjimas buvo susijęs su oficialia pardavimų ES pabaiga 2025 m. – transporto priemonės neatitiko kibernetinio saugumo reglamentų. Tačiau „Boxster RS Spyder“ ir „Cayman GT4 RS“ vis dar siūlomi, kuriems dėl jų riboto pobūdžio netaikomi minėti teisiniai reikalavimai.
Šių metų pirmasis ketvirtis atnešė akivaizdų pokytį rinkoje. Pristatymai sumažėjo 22 procentais iki 4498 vienetų visame pasaulyje. Šiuo metu gaminamos transporto priemonės skirtos išskirtinai ne Europos rinkoms, o didžioji jų dalis keliauja į JAV, tačiau dėl naujosios Amerikos vyriausybės muitų politikos juos toliau siūlyti yra beprasmiška.
Du populiarūs „Porsche“ modeliai be įpėdinių
Šiuo metu abiejų modelių ateitis dar nežinoma. Internete netrūksta gandų apie naujus elektrinius „Cayman“ ir „Boxter“ įpėdinius, tačiau pastarieji vokiečių prekės ženklo sprendimai nerodo artėjančio jų debiuto. „Porsche“ pripažino, kad ankstesnė strategija, pagal kurią iki 2030 m. elektromobiliai sudaro 80 % visų prekės ženklo pardavimų, nebeįmanoma. Vokiečiai daugiausia dėmesio skirs hibridinių modelių kūrimui. Pavyzdžiui, „tradicinis“ „Cayenne“ bus parduodamas kuo ilgiau, funkcionuodamas modelių gamoje lygiagrečiai su būsima elektrine versija. „Panamera“ taip pat išlaikys savo klasikinį charakterį per ateinantį dešimtmetį.
Be to, „Porsche“ taip pat svarsto galimybę gaminti vidaus degimo variklius turinčius modelių variantus, kurie iš pradžių buvo planuojami kaip visiškai elektriniai.
„Šiuo metu analizuojame galimybę iš pradžių planuotus elektrinius automobilius turėti hibridinę arba vidaus degimo pavarą“, – praėjusių metų lapkritį sakė buvęs bendrovės finansų direktorius Lutzas Meschke.
Įdomu tai, kad netrukus rinkoje debiutuos naujasis „Macan“ su hibridine pavara. Neseniai pristatyta grynai elektrinė modelio karta nesulaukė šilto klientų priėmimo, todėl prekės ženklo vadovybė priėmė tokį sprendimą.