Niekada neatspėsite. Kokios markės tai automobilis. Paslaptingasis „Skopak“ (Foto)  ()

„Škoda Yeti“ ir „Kodiaq“ nėra pirmieji šio prekės ženklo visureigių modeliai. Čekijos įmonė visureigius gamina jau daugiau nei pusę amžiaus.


Škoda Skopak
Škoda Skopak
© Ekrano kopija | https://x.com/SKODAUK_Media/status/928275284033499136/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Oficialioje automobilių gamintojo svetainėje buvo pristatytas mažai kam žinomas visureigis „Škoda Skopak“.

Šiais metais „Škoda Skopak“ švenčia 55-ąjį jubiliejų. Pažymėtina, kad retas modelis buvo gaminamas ne Čekoslovakijoje, o Pakistane.

[EU+Kuponai] Apžvalgininkų giriamos monstrinės energijos stotelės + saulės panelės! Dirbs 10+ metų. Idealios kelionėse ir namuose (Video)
2526 2

Fantastiškai geros kainos

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

2 metų garantijos

1) „FOSSiBOT F2400“ - mobili energijos stotelė, 2400W, 2048Wh, LiFePO4

2) „FOSSiBOT F1200“ - mobili energijos stotelė, 1200W, 1024Wh, LiFePO4

3) „FOSSiBOT F3600 Pro“ energijos stotis - 3600W, 3840Wh, padidinama iki 11520Wh, APP ir kt.

4) SP200 ir SP420 saulės panelės

Išsamiau

„Škoda Skopak“ istorija siekia septintojo dešimtmečio pabaigą. Tuo metu prekės ženklo asortimente jau buvo visureigio modelis „Trekka“, kuris buvo gaminamas Naujojoje Zelandijoje.

Būtent šis modelis įkvėpė Pakistano įmonę „Haroon Industries Ltd.“ sukurti panašų modelį. Šiuo tikslu inžinierius Josefas Velebny, sukūręs „Škoda Trekka“, į Azijos šalį atvyko 1967 m.

 

 

Pirmasis visureigio prototipas buvo paruoštas 1969 m. pavasarį, o modelis buvo pristatytas po metų. Pavadinimas „Skopak“ buvo suformuotas sujungus žodžius „Škoda“ ir „Pakistan“.

Kaip ir „Trekka“, naujasis 1970 m. „Škoda Skopak“ buvo pagrįstas „Octavia“ važiuokle. Kėbulo plokštės buvo pagamintos iš stiklo pluošto ir buvo greitai keičiamos.

 

„Škoda Skopak“ visureigis buvo 4,2 m ilgio, 1,64 m pločio ir tik 1,25 m aukščio. Jo keliamoji galia buvo 500 kg, o juo buvo galima tempti 750 kg sveriančią priekabą.

1970 m. „Škoda Skopak“ turėjo 6 vietų saloną. 1,2 litro, 47 arklio galių variklis buvo suporuotas su 4 pavarų mechanine pavarų dėže ir varė galinius ratus.

„Škoda Skopak“ gamyba buvo vykdoma Karačio mieste. Iš viso 1970–1971 metais buvo pagaminta apie 1400 automobilių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: