Niekada neatspėsite. Kokios markės tai automobilis. Paslaptingasis „Skopak“ (Foto) ()
„Škoda Yeti“ ir „Kodiaq“ nėra pirmieji šio prekės ženklo visureigių modeliai. Čekijos įmonė visureigius gamina jau daugiau nei pusę amžiaus.

© Ekrano kopija | https://x.com/SKODAUK_Media/status/928275284033499136/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Oficialioje automobilių gamintojo svetainėje buvo pristatytas mažai kam žinomas visureigis „Škoda Skopak“.
Šiais metais „Škoda Skopak“ švenčia 55-ąjį jubiliejų. Pažymėtina, kad retas modelis buvo gaminamas ne Čekoslovakijoje, o Pakistane.
➡️🇨🇿#Škoda #Skoda #ŠkodaHeritage #SkodaHeritage
— Maciej Smoleń 🚗Moto (@auto_moto_pl) August 6, 2019
🔸 Trekka (1966–73) pic.twitter.com/Eyg7MzOnEu
|
„Škoda Skopak“ istorija siekia septintojo dešimtmečio pabaigą. Tuo metu prekės ženklo asortimente jau buvo visureigio modelis „Trekka“, kuris buvo gaminamas Naujojoje Zelandijoje.
Būtent šis modelis įkvėpė Pakistano įmonę „Haroon Industries Ltd.“ sukurti panašų modelį. Šiuo tikslu inžinierius Josefas Velebny, sukūręs „Škoda Trekka“, į Azijos šalį atvyko 1967 m.
#Archive: The #Skoda SKOPAK was a #clever pick-up based on an #Octavia platform and sold in #kit form in Pakistan, hence the name! #Czech #cars pic.twitter.com/E15Ypvprjv
— Škoda UK Newsroom (@SKODAUK_Media) November 8, 2017
Pirmasis visureigio prototipas buvo paruoštas 1969 m. pavasarį, o modelis buvo pristatytas po metų. Pavadinimas „Skopak“ buvo suformuotas sujungus žodžius „Škoda“ ir „Pakistan“.
Kaip ir „Trekka“, naujasis 1970 m. „Škoda Skopak“ buvo pagrįstas „Octavia“ važiuokle. Kėbulo plokštės buvo pagamintos iš stiklo pluošto ir buvo greitai keičiamos.
„Škoda Skopak“ visureigis buvo 4,2 m ilgio, 1,64 m pločio ir tik 1,25 m aukščio. Jo keliamoji galia buvo 500 kg, o juo buvo galima tempti 750 kg sveriančią priekabą.
#PakistanZindabad
— salman hashmi (@salmanhashmi06) October 6, 2019
Skopak motors.
Born 1965,died1971with nationalisation.
Built1400cars.
The Skopak was a joint vent between Skoda and a Paki company.
The Pak spec model was based on Skoda Octavia chassis.
ItwassoldinPakistanin2 versions.Asixseaterpeoplecarrier a two seater pickup pic.twitter.com/4m2hwBGWIO
1970 m. „Škoda Skopak“ turėjo 6 vietų saloną. 1,2 litro, 47 arklio galių variklis buvo suporuotas su 4 pavarų mechanine pavarų dėže ir varė galinius ratus.
„Škoda Skopak“ gamyba buvo vykdoma Karačio mieste. Iš viso 1970–1971 metais buvo pagaminta apie 1400 automobilių.