Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2011-07-26 16:22
Nežinau, kaip užsienyje, bet Lietuvoje dviratininkai tarp juostų nardyti negali - važiuojama pakraščiu. Čia toks apskritai kvailas motociklininkų ir dviratininkų įprotis. Esą, jei telpu, tai lendu.
immortallt 2011-07-26 16:44
Vienas pataisymas, jei tau reikia sukti i kaire, tu persirikiuoji i atitinkama juosta ir laikaisi desines.
Nerkashis 2011-07-26 17:16
Su mielu noru važinėčiau ir šaligatviais, jei tik jie būtų tvarkingi. Netrukdytų ir pėstieji, netrukdyčiau ir autovairuotojams.
Arthuras 2011-07-26 17:18
Tačiau, jei eismas intensyvus dviratininkas turi nulipti nuo dviračio ir elgtis kaip pėsčiasis - persivaryti dviratį į kitą kelio pusę. Kai eismas neintensyvus, dviratininkai nekliudo.
feed73 2011-07-26 18:11
Seniau mieste dviratį rinkdavausi tik pasivažinėjimui trumpais atstumais (pamiklint kojoms), o iš taško A į tašką B - automobilį arba kelionę pėščiom. Šią vasarą pamėgau visur keliaut vien dviračiu, o automobilį renkuosi tik kelionėms tarp miestų, arba sunkesnių krovinių parsigabenimui.
Kelionė dviračiu turi daugybę privalumų: fizinis krūvis - sveika raumenims, grynas oras - netaip karšta kaip automobilį vasarą be kondicionieriaus, jokių kamščių ar parkavimosi rupeščių, be to į dviratį nereikia pilti brangaus kuro.
Ties privalumais norėtusi ir baigti, bet deja egzistuoja ir tie nelemti trūkumai. Per šią vasarą pastebėjau ir galiu išskirti 4 trūkumų grupes:
1. ir didžiausias trūkumas žmonės kuriems patinka su savimi į kelionę pasiimti ir tampyti su savimi po miestą dar pusantros tonos sveriantį krovinį t.y. automobilį. Šis trūkumas nebūtų didžiausias jei būtų gerai išvystyta dviračių takų infrastruktūra, bet yra kaip yra ir pro šaly lekiančios sunkiasvorės mašinos man asmeniškai nekelia saugumo jausmo, ir vien išgirdus iš paskos atvažiuojantį jų garsą norisi trauktis kuo arčiau važiuojamosios dalies krašto (pripažinkim juk 1700 kg vs. 100 kg. ne ta svorio kategorija kuri galėtu viena su kita lygiavertiškai pakovoti). Pvz. šią vasarą pasitaikiusios kelios situacijos: 1) važiuojiant dviračiu pagrindiniu keliu mane aplenkė prieš sankryža su šalutiniu keliu belikus keliems metrams automobilis kuris toje sankryžoje sugalvojo apsisukti taip užkirsdamas man kelią ir dėl kurio turėjau pristapdyt ir išmanevruot taip, kad į jį neatsitrenčiau (išvada automobilių vairuotojų kultūros dviratininkų atžilgiu stoka); 2) Šią vasarą mano mieste buvo vykdoma centrinės miesto (senamiesčio) gatvės rekonstrukcija po kurios buvo įrengti nauji dviračių takai (apie dviračiu takus 2. trūkume). Nors šitie takai įrengti ir neblogai, atskirti nuo pėsčiųjų tako žaliaja zona, bet šitie dviračių takai eina per įvažiavimus į nuosavus namus, štai ir problema, kuri liečia automoblių mėgėjus, nes venas iš jų sugalvojo pastatyti savo automobilį atvažiavęs į savo kiemą ar į svečius ant dviračio tako.
2. trūkumas dviračių takų maža infrastruktūra miestuose, o tuo labiau užmiesčiuose. Nors jų nebuvimas tik viena problema o įrengimas kita. Dažnai važiuojant dviračių takais mieste atrodo jog jie irengti labai jau atmestinai, labai dažnai pasitaiko ant dviračių takų aukštų bordiurų, kuriuos daugumai dviratininkų įveikt sunku) todėl jiem tenka nulipt nuo dviračio pamačius tokias NELAUKTAS KLIUTIS.
3. didelis trūkumas gausiai vaikštantys pėstieji dviračių takais. Tai gal geriau siulyt ne ledais apšvitint juos dienos metu, o įsirengt super duper garsius garsinius signalus atbaidančius vaikščiot dviračių takai
4. ir paskutinis trūkumas ilgapirščiai norintys nukniaukt dviratį prie didžiųjų prekybos centrų, ar gausiose susibūrimo vietose. Jei būtų nukreiptos vaizdo stebėjimo kameros į dviračių statymo aikšteles, tai gal nereiktų įsigyt dviračio užraktų didesnių už patį dviratį
Nerkashis 2011-07-26 18:34
Kyla klausimas: o ką mes patys galime padaryt?
Į galvą ateina viena mintis - skatinti kuo dažniau naudoti dviratį. Į parduotuvę (maisto), pas draugus, maudytis, poilsiauti kur netoli galima puikiai numint dviračiu. Kartais pagalvoju, jei taip masiškai užsėstume ant dviračių, mieste mašinų būtų perpus mažiau. Besiskundžiančių prasta infrastruktūra logiškai taip pat padaugėtų. Gal valdžia labiau atkreiptų dėmesį į takus? Gal būt ir kameros prie prekybos centrų būtų atsuktos į dviračių laikymo pusę?
Manau, kad reikia masiškai pradėti vartoti produktą, kad jis taptų populiarus.
Jarmeinas 2011-07-27 15:03
Čia tinka šitam straipsniui straipsnius, žmogus amoraliai elgiasi kelyje ir dar šneka apie saugumą jame. O dešimtim naudoti baterijas apšvietimui tikrai neekologiška.
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... -59-162130
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dviratininkai ir dieną turėtų važinėti su įjungtais žibintais?