Naujasis „Mercedes“ parduodamas kaip karšti pyragaičiai. Vokiečiai nespėja gaminti  ()

„Mercedes“ šiais pažadais akivaizdžiai įtikino savo klientus.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis „Mercedes“ parduodamas kaip karšti pyragaičiai. Vokiečiai nespėja gaminti.

Visiškai naujas „Mercedes CLA“ yra gyvas įrodymas, kad sedanai vis dar labai populiarūs. Rinka perpildyta visureigių ir krosoverių, o naujausi pardavimų duomenys rodo, kad klientai taip pat ieško tradiciškesnių sprendimų. Įdomu tai, kad naujasis kompaktiškas „Mercedes“ siūlomas tik kaip elektrinis automobilis.

Vokietijos kompanijos gamybos vadovas Jorgas Burzeris atskleidė, kad „Mercedes“ sulaukia labai teigiamų atsiliepimų. Naujausias sedanas yra pirmasis modelis, pagrįstas MMA moduline architektūra. Ši elektrinė platforma skirta įvairiems elektromobiliams. Ji siūlo savo klasę apibrėžiantį efektyvumo, našumo, saugumo ir komforto derinį.

[Mažiausia kaina istorijoje!] 2000+ užsakymų ir lietuvių pagyros. „Fantastiškas. Mano žmona 9-ame danguje. Labiausiai pasiteisinęs pirkinys!“ (Video, „ABIR WD8“ atsiliepimai)
5872

Mažiausia kaina istorijoje

2000+ užsakymų

Labai giriamas pirkėjų iš Lietuvos ir viso pasaulio

Specialūs kuponai

Iš EU, greitas ir saugus pristatymas

Naujausi techniniai sprendimai ir puikios valymo galimybės

Išsamiau

„Mercedes“ šiais pažadais akivaizdžiai įtikino savo klientus. Nuo oficialaus pristatymo kovo mėnesį naujojo CLA užsakymai plūdo. Renginio metu bendrovės būstinėje Štutgarte gamybos direktorius atskleidė, kad „CLA užsakymų skaičius yra labai padrąsinantis“.

Trečiosios kartos CLA bus gaminamas trimis pamainomis nuo antrosios metų pusės. Visa tai daroma siekiant užtikrinti, kad „Mercedes“ galėtų patenkinti paklausą. Tiesa, modelis taip pat sulaukė kritikos dėl savo dizaino. Buvo sakoma, kad jis turi veidą, „kurį gali mylėti tik mama“. Tačiau tai jokiu būdu neturėjo įtakos automobilio pardavimams.

Didžiulė paklausa ir gamybos spartėjimas

 

Praėjus keturiems mėnesiams po oficialaus pristatymo, „Mercedes“ turėjo pridėti trečią pamainą savo Rastato gamykloje, kad patenkintų nenumatytą paklausą. Trijų pamainų grafikas prasidės šių metų pabaigoje ir yra skirtas padėti Vokietijos automobilių gamintojui patenkinti didelę paklausą. Jorgas Burzeris neatskleidė tikslaus užsakymų skaičiaus elektriniam sedanui. Tačiau šiuo metu iš gamyklos išrieda maždaug 200 vienetų naujojo Vokietijos prekės ženklo modelio.

Užsakymai vidaus rinkai pradėti priimti šių metų balandį. Tačiau didelė paklausa sukelia pristatymo vėlavimus ir ilgesnius laukimo laikus. Vokietijos žurnalo „Automobilwoche“ duomenimis, tai turėtų tęstis iki 2026 m. Tačiau „Mercedes“ įveikė retųjų žemės metalų tiekimo problemas, todėl niekas netrukdo jai didinti gamybos.

 

Automobilių gamintojas siūlo „CLA EV“ dviem variantais. „CLA 250+“ su EQ technologija turi gale sumontuotą 272 arklio galių variklį. Tai leidžia jam įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. vos per 6,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 209 km/val. greitį. 85 kWh ličio jonų akumuliatorius pagal Europoje taikomą WLTP bandymų ciklą vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti nuo 694 iki 792 kilometrų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(0)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: