3000 km viena įkrova? Technologijų milžinas atskleidė technologiją, kuri gali šokiruoti rinką  (1)

Šiandien rekordus mušantys elektromobiliai pasiekia 700 km atstumą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Huawei“ ką tik pristatė technologiją, kuri gali sukelti revoliuciją elektromobilumo sektoriuje. Tai kietojo kūno sulfido akumuliatorius, praneša „Rzeczpospolita“. Kinijos bendrovė teigia, kad 5 minučių įkrovimo stotelėje pakanka, kad elektromobiliu būtų galima įveikti 3000 km.

„Huawei“ patentas skirtas sukurti kietojo kūno bateriją, kuri vos per 5 minutes įkrovus elektromobilį galėtų nuvažiuoti 3000 km. Šiandien rekordus mušantys elektromobiliai pasiekia 700 km atstumą.

„Patente aprašoma kietojo kūno baterijos, kurios energijos tankis yra nuo 400 iki 500 Wh/kg, potencialiai du tris kartus didesnis nei dabartinių įprastų ličio jonų elementų, architektūra“, – rašo „Rzeczpospolita“, remdamasi „CarNewsChina.com“.

[Lenkija+Kuponai] Tik nuo 78€! Namams ir automobiliui. Mega daugiafunkciai siurbliai sutvarkys tokią betvarkę, kuri atrodė neįveikiama
7874 1

Specialus rinkinukas

Fantastiškos kainos

Kuponai

Ribotas kiekis

Iš Lenkijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

1) „CROSIKO W07“ - daugiafunkcis siurblys

2) „CROSIKO C988“ - daugiafunkcis siurblys

Išsamiau

Anksčiau šiais metais „Huawei“ pateikė dar vieną patentą sulfidinių elektrolitų sintezei – „pagrindinės medžiagos, žinomos dėl didelio laidumo, bet ir dėl didelės kainos, kartais viršijančios aukso kainą“. Tačiau laikraštis pažymi, kad ekspertai (kurių vardai neminimi) skeptiškai vertina „Huawei“ pažadus.

„Jie perspėja, kad tokie skaičiai lieka teoriniai ir jiems reikėtų įkrovimo infrastruktūros, kuri dar nėra komerciškai prieinama“, – teigia ekspertai.

Naujų elektromobilių akumuliatorių lenktynės

 

Akumuliatorių ir greito įkrovimo technologijų srityje vyksta naujos technologinės lenktynės. Automobilių gamintojai dabar priklauso nuo išorinių akumuliatorių tiekėjų, tokių kaip CATL ir BYD. Akumuliatorius taip pat sudaro iki pusės elektromobilio gamybos sąnaudų.

Štai kodėl investicijos į kietojo kūno baterijų kūrimą vyksta jau ne vieną dešimtmetį, o šiame procese dalyvauja tokie gigantai kaip „Toyota“, „Panasonic“ ir „Samsung“.

 

„Pavyzdžiui, „Toyota“ 2023 m. pristatė prototipą, kuris, kaip tikimasi, užtikrins 1200 kilometrų nuvažiuojamą atstumą ir 10 minučių įkrovimo laiką, o jo komercializavimas turėtų įvykti per penkerius metus. Tačiau Kinija sparčiai vejasi“, – rašo „Rzeczpospolita“.

Leidinyje priduriama, kad „Huawei“ žingsnis taip pat gali būti vertinamas kaip postūmis Kinijos pastangoms vadovauti kitai elektromobilumo inovacijų bangai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(2)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)