Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2011-08-16 16:43
Na gan idomus variantas, bet del tu ratu su kojytem, abejociau. Cia panasiai manau jei buciau pristates automobili su magnetinem pagalvem, kur automobiliai be ratu virs zemes skrieja.
O siaip si ideja panasi is dalies i bmw koncepta kuris yra kiek realesnis http://www.youtube.com/watch?v=irISNNOh ... re=related
vyteniss 2011-08-16 17:06
Nu man tos "kojytės" irgi nei šis nei tas. Man bent atrodo,kad jų trintis turėtų būti daug didesnė,nei seno gero rato,tad ir energijos sąnaudos didesnės. O su "Gina" gana sunku lygint,kadangi kokie manau BMW metami resursai ir kokie šito.. Bet abudu variantai bent jau saugumo atžvilgiu tai man atrodo tas pats vos ne kaip dviračio
kitoks 2011-08-16 17:19
Laki fantazija... Bet mano nuomone tai visiska nesamone.
ligonis 2011-08-16 17:23
pasizejus i ateities automobiliu konsepcijas susidaro ispudis, kad pakeliui link tu nesamoniu visu dizaineriu planai turi punkta kuriame aprasytas vaistas ar budas kaip is pasaulio visiskai pasalinti nutukusius zmones.
ormigo 2011-08-16 17:27
Kazin ar sutaupys nors kiek energijos. Zvynams judinti reikes energijos ir nemazos + valdikliui reikalinga elektros energija. Stabdyti zvynais? O kam svaistyt energija? Jau siandien rekuperacines sistemos dali jos surenka. Kojytes? Tai galetume ir siandien vazineti 5cm plocio ratais ir taupyt energija, arba pasigamint padangu su mazesniu lietimosi pavirsium, bet normaliam ir saugiam vaziavimui reikalinga trintis, kad laikyt automobili ant kelio. Maza to, jei kojytes atrodys taip kaip video, tai joms besisukant atsiras oro pasipreisinimas, kurio (beveik) neturi paprastas ratas.
HardAxe 2011-08-16 17:42
kojytės?
Čia kaip su stipinais, tik gerokai blogiau. Smarkiai nuspausi stabdį ir užsilankstys.
Judantys žvynai?
Kiek svers servo varikliai kienvienam?
Kintama aerodinamika?
taip, sprendimas geras, tik naudotinas kitokiomis priemonėmis.
pabaigai:
judančių detalių bei įvairių elektroninų sistemų kiekis tiesiogiai proporcingas gedimo tikimybei.
bahuriux 2011-08-16 18:01
Grazus kebulas (be pasiaustu zvynu). Uz fantazija +1, uz "kojytes" -1 Ispurtytu visus kaulus ir smegenis tokie ratai.
>ormigo cia yra super automobilis kuris neskirtas taupyti energija, jis skirtas nepateisinamai svaistyti energija. Tiesiog netokia jo paskirtis.
Tas_pac 2011-08-16 18:16
Nemanau kad šis automobilis saugus ir ilgaamžis.
Visgi jei visokius "nano" naudos tuomet gal ir įmanoma ir tas "kojytes" nelūžtančias padaryti ir energijos nedaug išnaudoti "žvynų" judinimui.
Wolfy 2011-08-16 18:18
Grazi masinyte. Ziuriu, cia daugelis rimtai ziuri i sita automobili,nors jis tikrai nebus gaminamas masiskai.
kestutisz 2011-08-16 18:42
Matyt autorius norėtų su ja labai greit atbuliniu važinėt, kad jau ir galas gali pasišiaušti O šiaip labiau tikėjausi dar ir lankstaus-tampraus "stuburo" koncepcijos - pvz nori apsisukti parkinge - automobilis "sutrumpėja", leki dideliu greičiu - pailgėja, gal net besilankstanti išilginė ašis posūkiuose, tam jau ir prireiktų žvynųkurie galėtu palaikyti korpuso vientisumą.
Creatium 2011-08-16 21:30
Manau ne kas būtų partrenkti žmogų važiuojant nedideliu greičiu. Kai prasineštų pro tuos visus iškilimus ir įdubimus (atskiras detales), tai nieko iš jo nebeliktų...
O šiaip smagiai atrodo važiavimas per kalnuotą vietovę, kuomet ratai juda nepriklausomai nuo kitų (tuo pačiu ir korpusas derinasi).
Shioks 2011-08-16 21:34
Zmogus igyvendino sia ideja 2 metus o jus kaip kazkokie asai nusprendet per 5 minutes, kad kaikurie is siu paminetu dalyku yra blogi, na gal del kojyciu ir as pasigincyciau , rata isrado pries kiek metu? 3,500 , tai gali buti tiesiog perversmas pradeti naudoti kazka kita, o ne atgyvenusi rata.
Foxman 2011-08-16 22:41
Pastebejau ratas veikia kaip koks viksrinis - didelis lietimosi su danga plotas ir prisitaiko prie kelio. Kai letai vaziuoja, atrodo neblogai, bet kaip tas ratas su greiciu susitvarkytu? Beto jei ratai turi dodeli sukibimo koficienta su zeme, ar nepadideja manevringumas ir labaiu isnaudojami arkliai (neprasisuka ratai ar pan)?
andriulis 2011-08-16 23:06
Ideja manau gime staigia, o tik pusantru metu kure ta video filmuka. Siaip jei jau ziurint i prototipa, tai ir speed racer penkiuke verta demesio As manau paprasciausiai zmogeliui pasiseke, kad jo kurinys pateko i ziniasklaida, nes daugelis automegeju bande piestuku papeckinti savo svajoniu automobili. Tai jei jau tos dalys visos skirtingos, tai galejo prideti kaip ximera, kad plius dar kaip chameleonas spalvas keistu nuo krentancios sviesos, tada gal ir karine pramone butu sudomines Pats vaikysteje turejau tokia svajone, kuri pasiseke sitam vyrukui. Saunuolis!
rimka 2011-08-17 13:11
man labiau panašu kad jis du metus žolę rūkė, o ne dirbo. Dar galėčiau privardinti dalykų dėl kurių čia šita idėja yra visiška nesąmonė. Kad ir tie ratai, tipo kaip stipinai pailgėjantys ir sutrumpėjantys, keičia geometriją vnž, dabar spėkit kas iš jų būtų greičiau ratams besisukant ? tarkim važiuojant didesniu greičiu? dėl išcentrinės, jie išsitemps iki galo, ir liks "ratas" apvalus. dugnas dar aukščiau pakils nuo asfalto, o apie vibracijas ir lūžimų galimybes jau net nekalbu.
žvynai? jums gal kam nors atrodo kad tie beveik suglausti žvynai yra airodinamiški ? su tais visais tarpeliais ir netiksliais sudūrimais? tarpeliai kėbule? jis jau automobilio vidinių dalių nebe apsaugo nuo vandens. žvyras... akmenukai... ple,... ir mane tai iš tikro užknisinėtų tie visi judantys daiktai pas mane ant kapoto, blaškytų dėmesį važiuojant.
ERo-T 2011-08-18 23:07
Grazu, bet mano manymu nepraktiska.
Nerkashis 2011-08-19 17:17
Kad ir paprastesni ratai, bet į plačiąją rinką nepatenka http://www.youtube.com/watch?v=4jYcX_D09ig
O tie stipininiai ratai, tik mažiems greičiams, manau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Flake“ – radikaliai inovatyvus ateities automobilis (Video)