Rusija stabdo. „Grėsmė sveikatai ir gyvybei“  ()

Vakarų automobilių kompanijoms pasitraukus iš Rusijos, kinai greitai perėmė vietinę rinką.


Dongfeng DFH4180
Dongfeng DFH4180
© Ekrano kopija | https://x.com/5koleso/status/1650803556302172161/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tačiau bendradarbiavimas su kinų gamintojais pradeda atsisukti prieš rusus. Rusijos reguliavimo agentūra „Rosstandart“ ką tik oficialiai uždraudė penkių kiniškų sunkvežimių modelių importą į šalį. Oficiali priežastis? „Didelė grėsmė vartotojų sveikatai ir gyvybei“. Neoficiali priežastis? Sunki padėtis vietos gamintojams.

Kaip praneša nepriklausoma svetainė „The Moscow Times“, Federalinė techninio reglamentavimo ir metodikos agentūra – „Rosstandart“ – trečiadienį paskelbė sprendimą, draudžiantį į Rusijos Federaciją importuoti kelis kiniškų sunkvežimių modelius.

Tai sunkiosios (keliamoji galia nuo 16 tonų, pvz., savivarčiai) transporto priemonės, priklausančios „Dongfeng“ (DFH4180), „Foton“  (Auman BJ4189), FAW  (CA4182, CA4250) ir „Sitrak“ (ZZHS) markėms.

[Mažiausia kaina istorijoje!] Lietuvos apžvalgininkas: „Aukščiausios kokybės 3in1 suvirinimo aparatas. Tinka ir mėgėjams, ir profesionalams“ (Video, „VEVOR MIG-200/250“)
5761 5

Nuostabios kainos

Specialūs kuponai

Galioja iki 2025-07-21

Iš Europos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Sprendimą uždrausti transporto priemonių pardavimą Rusijoje oficialiai padiktavo „tiesioginė grėsmė visuomenės saugumui ir sveikatai“, kurią kelia kiniškos transporto priemonės.

Ataskaitoje minimos sugedusios stabdžių sistemos ir netinkamas saugos diržų montavimas Kinijos sunkvežimiuose. Rusijos inspektoriai taip pat išreiškė susirūpinimą dėl Rusijos triukšmo emisijos taisyklių ir privalomos transporto priemonių įrangos laikymosi.

Rusijos „Izvestia“ praneša, kad Kinijos gamintojai tariamai sukčiavo sertifikavimo bandymų metu, siųsdami kitų medžiagų, nei naudojamos serijiniuose automobiliuose, pavyzdžius.

 

Tai dar vienas draudimas parduoti kiniškus sunkvežimius Rusijoje. Anksčiau šiais metais „Rosstandrt“ jau buvo priėmusi sprendimą sustabdyti kiniškų „Shacman“ sunkvežimių importą ir uždrausti juos parduoti Rusijos Federacijoje.

Rusijos žiniasklaidos cituojami ekspertai patvirtina, kad Kinijos gamintojai kartais turi problemų dėl savo transporto priemonių kokybės, tačiau jie taip pat neslepia, kad šis reikalas gali turėti gilesnę prasmę.

Draudimas importuoti sunkvežimius iš Kinijos į Rusiją įsigaliojo gilėjant Rusijos sunkiųjų transporto priemonių gamintojų krizei. „Moscow Times“ praneša, kad praėjusią savaitę didžiausi šalies komercinių transporto priemonių gamintojai KamAZ, AvtoVAZ ir GAZ paskelbė apie planus pereiti prie keturių dienų darbo savaitės dėl mažėjančios paklausos.

 

Šiame kontekste verta pridurti, kad šiuo metu (2025 m. pirmojo pusmečio duomenys) bendra FAW, „Foton“, „Dongfeng“  ir „Sitrak“  dalis bendroje Rusijos naujų sunkvežimių rinkoje jau viršija 30 %.

Rusijos interneto svetainėse pranešama, kad „Rosstandart“ oficialiems Kinijos prekių ženklų atstovams pateikė keletą rekomendacijų dėl jau Rusijos rinkai pateiktų transporto priemonių techninės priežiūros kampanijų vykdymo.

Preliminarūs skaičiavimai rodo, kad reikės atlikti techninę priežiūrą net 25 000–30 000 Rusijoje parduotų kiniškų sunkvežimių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()