Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2025-07-28 14:19
Tesla savo vairavimo asistentui ir kompams gali naudoti kokia tik nori įtampą nuo 1mV iki 400V ir per keitiklį bet kurioj vietoj konvertuoti iš dc į dc įtampa iš kokios nori į kokia nori, koks skirtumas. 12V akumas starterio nesuka elektromobilyje, realiai LED lemputėm reikia 4V ir mažiau. 48V akumas tiesiog turi tikimybę 4 kartus dažniau sugesti, nes vietoj 6 celių po 2.2V bus 24. Dar prie to pačio brangiau kainuos pats akumas ir visa be išimties ekektronika bent kokius pirmus 10 metų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Hyundai“ seka „Tesla“ pavyzdžiu. Reikšmingi pokyčiai. Automobiliai pasikeis amžiams