Milijono dolerių vertės nauji BMW pūva žolėse. Vokiečiai susiduria su problemomis (Video)  ()

Nauji BMW automobiliai Kinijoje tampa vis mažiau populiarūs, nes vietos klientai nusisuka nuo europietiškų automobilių.



© Ekrano kopija | https://x.com/ChinaEV_Eng_Lif/status/1954798738293092462?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1954798738293092462%7Ctwgr%5E5063c76fddee49788199407501d3249baac0675f%7Ctw

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vaizdo įrašas, kuriame rodomas šis neįprastas reiškinys, kuris šiuo metu sparčiai plinta, puikiai apibendrina vis sunkėjančią Europos automobilių pramonės padėtį didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje.

Vienas X platformos vartotojas paskelbė 42 sekundžių trukmės vaizdo įrašą, kuriame matyti aikštelė, kurioje laikomi visiškai nauji automobiliai, kol jie galiausiai pristatomi prekybos atstovybėms. Trumpas vaizdo įrašas, kuriame matyti, kaip šimtus tūkstančių eurų verti nauji BMW apauga piktžolėmis, sukėlė daugybę komentarų. Iškalbingas vaizdo įrašas puikiai iliustruoja problemas, su kuriomis susiduria Europos automobilių gigantai Kinijoje.

„Akcija?“ Nauja praktika parduotuvėse. Štai kaip pardavėjai manipuliuoja klientais
14006 34

Pardavėjai manipuliuoja klientais.

Išsamiau

Ne paslaptis, kad Kinijos automobilių pramonė, subsidijuojama vietos valdžios institucijų, kelia vis didesnį iššūkį Vakarų įmonėms. Vien praėjusiais metais užsienio automobilių gamintojų (veikiančių Kinijoje per bendras įmones su vietos partneriais) dalis sumažėjo nuo daugiau nei 48 % iki kiek daugiau nei 36 %.

Sparčiai atsitraukus nuo vakarietiškų prekių ženklų, automobilių pardavėjai buvo priversti imtis neįprastų priemonių. Pavyzdžiui, „Mercedes-Benz EQE“ kainos Kinijoje praėjusių metų paskutiniais mėnesiais buvo sumažintos perpus. Tačiau nepaisant šių drastiškų priemonių, pardavimų sumažėjimas nebuvo perpus sumažintas.

 

Pavyzdžiui, vokiečių legenda „Porsche“  pernai prarado 28 procentus kinų pirkėjų, o šių metų pirmasis ketvirtis baigėsi rekordiniu paklausos kritimu – net 42 procentais.

 

BMW, kurios transporto priemones galima pamatyti komentarų laviną sukėlusiame vaizdo įraše, atveju, praėjusiai metai Kinijoje baigėsi 13,5 % pardavimų sumažėjimu, o šių metų pirmąjį ketvirtį kritimas buvo dar 17 %.

Kodėl taip smarkiai sumažėjo susidomėjimas Europos automobilių prekių ženklais? Dėl to kalta Kinijos naujos kartos NEV (naujos energijos transporto priemonių) modelių kampanija, kurią remia vietos valdžia. Iki 2024 m. beveik pusė visų naujai registruotų automobilių Kinijoje buvo NEV.

Preliminarūs šių metų duomenys rodo, kad net 60 % Kinijoje registruojamų naujų automobilių gali būti naujos kartos elektrifikuotos transporto priemonės (BEV, PHEV). Šios Kinijos gamintojų transporto priemonės yra ne tik gerokai pigesnės ir geriau aprūpintos nei jų užsienio konkurentai, bet ir daugeliu atvejų lenkia Europos gigantų dizainus našumo ir energijos valdymo požiūriu.

 

 

Auganti konkurencija iš Kinijos gamintojų yra tik viena iš priežasčių, kodėl sumažėjo susidomėjimas europietiškais automobiliais. Kitos priežastys – ekonomikos sulėtėjimas pačioje Kinijoje, kuris pirmiausia paveikia aukščiausios klasės prekės ženklus.

Šiuo metu internete audringai besisukantis vaizdo įrašas iliustruoja ir kitą Europos automobilių pramonės problemą: sustabarėjusią įmonių struktūrą, nesugebančią greitai prisitaikyti prie vyraujančių tendencijų. Automobilių gamyba „iš sandėlio“, kaip Kinijos rinkoje, kur kas kelis mėnesius pasirodo visiškai nauji modeliai su naujomis funkcijomis, yra tiesiog problemų ieškojimas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(3)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()