„Toyota“ skelbia revoliuciją. „Mūsų variklis – elektromobilių pabaiga“. Ir tai ne vandenilis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-08-24 19:26
Toyota turi išspirti lauk visą savo "chemikų" komandą kitaip klaidžios aklavietėse be pabaigos. Investavo 6 milijardus į technologiją kuri niekur neveda ir jaune pirmą kartą, nes su vandeniliu irgi tas pats. Nu Ok Ok jei tie "chemikai" realiai dirbtu, tai galêtu nupūsti dulkes nuo senų išradimų ir gaminti sisntetinį kurą, kurio bendras ciklo CO2 būtu arti 0. O geriau koncentruotusi į EV nes jau viskas išrasta.
donatasv 2025-08-24 21:05
Jei bent kiek pasidomėsi rasi info, kad Toyota kiša ir labai didelius pinigus į baterijas. Tik šiuo atveju į solid state baterijas. Pagal jų teiginius masinę gamybą pradės 2027/28.
immortallt 2025-08-25 12:33
Tai pagal jų pačių teiginius, investuoja į technologiją, kuri "nužudo" jų pačių kuriamą technologiją? Amoniako varikliai prasmės turi nebent laivuose, tikrai ne kelių transporte ir ne lengvuosiuose automobiliuose. Amoniako degimo produktai miestuose būtų dar blogiau nei dyzeliai su netvarkingais DPF ir katalizatoriais, o ką jau kalbėti apie amoniako nuotekį. O Toyota reikėtų stipriai dirbti su savo komunikacijos strategija, o tai vienas skyrius komunikuoja kitam skyriui prieštaraujančią informaciją. Ir taip, tai kad investuoja ir į solid state akumuliatorius, nepadaro 6 mlrd. investicijų į amoniako variklius automobiliams, prasmingomis. Teisiog ištaškyti pinigai, kuriuos skyrus į EV vystymą, galbūt dabar neatsilikinėtų, o būtų sugebėję išlaikyti tą konkurencinį pranašumą, kurį turėjo, kai išleido pirmąjį Prius. Jei nuo tada būtų max metęsi ant EV, galbūt ir Tesla būtų jau senai žlugusi.
Hmz 2025-08-25 12:44
Tiesiog pamąstymui. Jei kuro bake bus 20kg skysto amoniako, išgaravęs jis pavirs 26 kubiniais metrais dujų. Maišydamasis su oru jis 40 tūkstančių kubinių metrų oro pavers dirginančiu akis ir netinkamu kvėpuoti mišiniu.