Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
namaste 2011-09-06 12:05
Sutinku, bet pradzioje dominuoja super lengvi automobiliai su super galingais varikliais, kuriu akseleracija ir greitis daug didesni nei dideliu kebuliniu automobiliu, o Niurbungringas salyginai greita trasa, todel apie posukiu iveikimo greiti sitie rezultatai nieko nepasako. Butu idomu palyginti tos pacios mases ir kitu specifikaciju automobilius su awd ir rwd posukiuose, greiti juose. Jeigu kas zino koki linka, butu smagu pasiziuret.
blizzard 2011-09-06 15:25
Ten ta audi quatro tiek ir quatro yra padaryta 2/3 jei nedaugiau galios ant galinių ratų, tos senosios quatro "bulkos" yra dažnai perdaromos kaip tik todėl kad joms eina reguliuot galios padavimą į vieną ar į kitą ašį.
Trasoj jeigu su slickais, quatro nebetenka savo pranašumo nes slikai užtikrina įtin aukštą sukibimą ir galu varomam automobiliui, taigi quatro lieka tik minusai tarp jų ir galios praradimas nes reik sukt 4 ratus o ne 2.
Kitas dalykas nežinau ar skaitėt tą citatą kur įmečiau iš kažkokio forumo, bet ten viskas labai logiškai paaiškinta, kad trasoj sukibimą užtikrina aerodinamika, važiuoklė ir padangos, tas quatro jau nebeturi prasmės. Ir jeigu ten tikrai tokie dideliai nuostoliai galios, kalbam apie 20proc. ir daugiau, tai quatro pvz lygoje kurioje mašinų galingumas iki 200ag nebegalės pasivaržyti su RWD tokio pačio galingumo, nes quatro atveju į ratus jau eis 20proc+ mažiau galios..
Quatro geriau nebent gatvei, raliui, žiemą, jeigu labai lyja.. nors šiuo atveju irgi prisiskaičiau kažkur kaip amerikiečiai mašinas perka. Tipo persikrausto žmogus į kitą miestą kuriame labai lyja ir jis maždaug klausia kokią jam mašina pirkt ar nuomotis, nu ir pradeda ten visi svaigt kad tik quatro, nes tipo su kitokia mašina per lietų nuslysi, nepavažiuosi, apsiversi ir t.t. paskaičiau paskaičiau tyliai uždariau aš tą forumėlį ir pagalvojau kad turbūt tik tokiem žmonėm quatro reikalingas.. Visos nesąmonės prasidėjo nuo automatinės greičių dėžės, dabar tas pats su quatro.. vėliau nei su dviračiu važiuot nemokės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Švedų superautomobilis „Koenigsegg Agera R“ susišlavė net šešis pasaulio rekordus (Video)