Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2025-09-21 18:49
Lėtesnė reakcija ne kartais, bet visada, o tai sugadiną visą pagreitėjimą. Reta išimtis nebent dėžės kuriose visada įjungtos dvi pavaros ir tarp jų yra šlapios snakabos diskai (nežinau kaip jos tiksliai vadinasi), tokia dėžė pavaras perjungia net greičiau nei mechaninė su salyga kad mėtysi pats pavaras. Bet tokios dėžės yra neilgaamžės ir brangios. Apie CVT išvis nėra ką kalbėti motoroleriui OK automobiliui tragedija nes nelaiko išvis.
kukulis4 2025-09-22 11:46
Automatiniu PD minusas yra tas, kad ne dezes 'smegenys' ne visada sugeba nuspeti, koki begi reikes mesti sekanti. Tas labai svarbu autosporte, del to lenktyniniuose automobiliuose beveik visada naudojamos sekvencines PD. Kadangi miesto gatves ar uzmiescio keliai - ne lenktyniu trasa, tai paprasta automatine deze su pavaru perjunginejimu susidoroja kuo puikiausiai.
Del patikimumo, reikia zvelgt i realia statistika o ne pavienius atvejus. Nes zvelgiant i pavienius atvejus, tai nei mano eksplotuota 7 begiu DSG, nei CVT, 9 begiu g-tronic jokiu problemu neturejo. Su CVT is viso pradejau eksploatacija nuo 0km ir dabar jau prisukta apie 240k be absoliuciai jokiu problemu, nors kai kurie saltiniai teigia, kad vidutiniskai CVT deze tarnauja tik apie 80-100k km...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Automatas“ ar mechaninė? Didžiausia jūsų klaida perkant automobilį