Tokio BMW dar nesate matę. Skelbia „Neue Klasse“ erą (Foto, Video)  ()

BMW pristatė pirmąjį pasaulyje naujos klasės serijinės gamybos modelį – „iX3“.


BMW iX3
BMW iX3
© Gamintojo nuotr. | https://x.com/carwowuk/status/1963899202758451549/photo/4

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis elektrinis visureigis yra ne tik kita gerai žinomo automobilio karta, bet ir šuolis į priekį ištisoje eroje. Iki 805 km nuvažiuojamas atstumas, 400 kW įkrovimas, skaitmeninė revoliucija vairuotojo vietoje ir dirbtinio intelekto patobulintos sistemos rodo, kad Bavarijos prekės ženklas pradeda visiškai naują savo istorijos skyrių.

Naujasis „iX3“ nėra nei atnaujintas, nei naujos kartos garsusis visureigis, o visiškai nauja pradžia. Šis modelis yra pirmasis, demonstruojantis BMW supratimą apie elektromobilius ateinantiems metams – nuo ​​dizaino ir skaitmeninių sprendimų, pavaros sistemos ir nuvažiuojamo atstumo iki vairavimo pagalbos sistemų, kurios gali išties sumažinti vairuotojo darbo krūvį. Jis taip pat rodo kryptį, kuria judės naujų BMW modelių – ne tik elektrinių – dizainas.

Grįžtant prie šaknų – kas buvo pirmoji „Neue Klasse“?

Galinga naujiena iš AOC: 320Hz dažnis, arba 4K raiška, ką rinktumėtės jūs? (AOC U27G4R monitoriaus APŽVALGA)
1254 2

Man patinka AOC ne tik dėl palankios kainos - šis gamintojas sugeba pritaikyti ir naujausias vaizdo atkūrimo technologijas, tuo pat metu išsaugant jūsų piniginės turinį. Šį kartą kalbėsime apie labai įdomią naujovę - monitorių AOC U27G4R.

Išsamiau

Neatsitiktinai BMW vartoja terminą „Neue Klasse“. Šis terminas pirmą kartą pasirodė septintojo dešimtmečio pradžioje ir reiškė visą naujų modelių šeimą – nuo ​​BMW 1500 iki 2002. Anuomet šie automobiliai tiesiogine prasme išgelbėjo prekės ženklą nuo žlugimo. Jie pristatė modernų stilių, galingus variklius ir puikų valdymą, amžiams pakeisdami BMW įvaizdį.

Galima drąsiai teigti, kad be septintojo dešimtmečio „Neue Klasse“ šiandien nebūtų BMW 3, 5 ar 7 serijos. Todėl sugrįžimas prie šio pavadinimo po daugiau nei 60 metų turi simbolinį atspalvį – tai rodo, kad įmonė vėl susiduria su reikšmingais pokyčiais, šį kartą susijusiais su elektromobilumu ir skaitmeninimu.

„Neue Klasse“: naujas BMW veidas

BMW dizaineriai sutelkė dėmesį į paprastumą ir charakterį. Vertikalios grotelės primena klasikinius septintojo dešimtmečio modelius, tačiau šį kartą šviesos, o ne chromas, perteikia kokybės pojūtį. Jos yra gerokai mažesnės nei pastarųjų metų modeliuose, tačiau atrodo taip pat prieštaringai.

 

Žiūrint iš šono, automobilis išsiskiria dideliais langais ir švariais paviršiais, o kelios aštrios linijos pabrėžia „raumeningas“ ratų arkas. Oro pasipriešinimo koeficientas tesiekia 0,24 – puikus rezultatas visureigiui. 22 colių ratlankiai neatrodo pernelyg dideli, tačiau jie pabrėžia didelę automobilio važiuoklės bazę.

 

Galinė dalis išsiskiria ryškiais „pečiais“ ir L formos apšvietimo dizainu. Žibintų gaubtai tęsiasi toli į automobilį, artėdami prie prekės ženklo logotipo.

Erdvumas ir praktiškumas kasdieniam naudojimui

 

Naujasis „iX3“ yra didesnis nei ankstesnis modelis – 4,78 m ilgio, 1,92 m pločio ir 1,66 m aukščio, o važiuoklės bazė – 2,92 m (ankstesnio modelio: 4,73 m, 1,89 m ir 1,67 m, važiuoklės bazė – 2,86 m). Skirtumas vos keli centimetrai, bet viduje jis aiškiai pastebimas.

Galinėse sėdynėse yra gerokai daugiau erdvės kojoms, o priekinės sėdynės yra išskirtinai patogios, su gerai išlenktomis šoninėmis atramomis ir plačiu reguliavimo diapazonu. Taip pat patobulintas praktiškumas: galinės bagažinės talpa siekia 520 litrų, o po variklio dangčiu yra papildoma 58 litrų talpos daiktadėžė, puikiai tinkanti laidams ir smulkiems daiktams susidėti.

Panoraminis „iDrive“ – ekrano galas už vairo

Įspūdingiausia salono funkcija – „Panoramic Vision“. Tai turėtų būti puikus sprendimas. Galiausiai, nereikia „žiūrėti per vairą“, kaip naudojant tradicinius matuoklius – duomenys rodomi tiesiai per visą priekinio stiklo plotį, priešais vairuotoją ir keleivį.

 

 

Galite pasirinkti, kuriuos elementus norite matyti – nuo ​​greičio iki navigacijos ir nuvažiuojamo atstumo duomenų – arba išjungti didelę sąsajos dalį, palikdami tik tai, kas iš tiesų būtina. Tai ne tik pagerina skaitomumą, bet ir leido sukurti neįprastą keturių stipinų vairą, todėl nereikia koreguoti matomumo pagal tradicinius matuoklius.

Tęsinys kitame puslapyje:




Šalia plačiaekranio ekrano yra 17,9 colio centrinis ekranas, šiek tiek pakreiptas į vairuotoją – kaip ir klasikiniuose BMW automobiliuose. Tai leidžia valdyti sistemą natūraliau, nes viskas – nuo ​​žemėlapių iki klimato kontrolės nustatymų – visada yra po ranka.

Po variklio dangčiu veikia šeštosios kartos „eDrive“ sistema. Du varikliai – sinchroninis gale ir asinchroninis priekyje – išvysto 350 kW ir 645 Nm. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 4,9 sekundės, o maksimalus greitis – 210 km/val. 108,7 kWh akumuliatorius pagal WLTP leidžia nuvažiuoti iki 805 km. Įkrovimas taip pat įspūdingas: 400 kW įkrovimo stotelėje per 10 minučių galima nuvažiuoti 372 km, o akumuliatorių nuo 10 iki 80 procentų galima įkrauti per 21 minutę.

 

 

„iX3“ pavaros sistemą ir energijos valdymą užtikrina „Heart of Joy“ sistema – viena iš keturių naujosios BMW architektūros „supersmegenų“. Ji integruoja važiavimo, stabdymo ir rekuperacijos valdiklius, todėl automobilis reaguoja greičiau ir sklandžiau nei bet kada anksčiau.

Rezultatas? Kasdien vairuojant net 98 % stabdymo atliekama vien tik energijos regeneravimo būdu. Tradiciniai diskiniai stabdžiai įsijungia tik avarinėse situacijose arba staigiai stabdant. Tai ne tik padidina nuvažiuojamą atstumą, bet ir užtikrina itin sklandų stabdymą – keleiviai nejaučia kai kuriems elektriniams automobiliams būdingo kratymo.

Asistentai, kurie mąsto kartu su vairuotoju

„iX3“ taip pat pristato naują asistento logiką. Lengvas stabdžių paspaudimas neišjungia adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos ar pusiau autonominės vairavimo sistemos. Tai reikšmingas pokytis – iki šiol daugumoje automobilių tai reiškė asistento veikimo nutraukimą. Šiuo atveju sistema toliau veikia, išsijungdama tik staigiai stabdant. Praktiškai tai reiškia mažiau atsitiktinių sutrikdymų ir didesnį komfortą kelyje.

 

 

Greitkelyje veikia „Motorway Assistant“ – automobilis išlaiko eismo juostą, reguliuoja greitį ir leidžia ilgam laikui atitraukti rankas nuo vairo. Mieste padeda „City Assistant“, kuris atpažįsta šviesoforo signalus ir automatiškai sustoja degant raudonam signalui bei pajuda iš vietos degant žaliam signalui. Taip pat yra „Park Assist Professional“, kuri automatiškai parkuoja automobilį ir leidžia valdyti manevrą per programėlę.

Automobilis kaip namų energijos šaltinis

„iX3“ taip pat yra pirmasis BMW su dvikrypčiu įkrovimu. Tai leidžia automobiliui maitinti elektros prietaisus (V2L), kaupti elektrą iš namų fotovoltinių plokščių (V2H) arba tiekti energiją atgal į tinklą (V2G).

Kada rinkoje?

Pirmoji versija, „BMW iX3 50 xDrive“, Europos klientams bus prieinama 2026 m. pavasarį, o JAV – vasarą. Planuojami ir kiti variantai, įskaitant pigesnę pradinio lygio versiją. Laikas parodys, kaip naująjį modelį priims ilgamečiai prekės ženklo gerbėjai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(1)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: