Greitkeliuose – tik iki 100 km/val. Ir tai tik pradžia

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

tai_tu_nesinervuok 2025-10-02 12:56
Atmatos, mažinimas greicio kai masinos gerėja. Taip kai kuriems reik mazint, kurie vairuot nemoka arba ju mašinos prastos. Bet turint gera masina, gera reputaciją vairavimo, ner jo ko mažinti. Gerisu tegu uzdrsudzia furom važiuot tam tikru metu, pvz kas antra diena, nes ten dalbajobai miegodami vaziuoja, va neseniai lenkijoj uzmuse 4 zmones furistas. Aa neusivaizduoju kaip su lengvaja pries jas atsilaikyt
tai_tu_nesinervuok 2025-10-02 12:57
Ir apskritai ar taip neimanoma jaust kad tau jau taip stripriai miegas ima kad užmigti visiskai. bes as jau nesuprantu ar vairuotojas kaltas ar tiesiog nekaltas nes to neimanoma jaus?
Po0 2025-10-03 09:59
Tai siūlai dar labiau didinti greičių skirtumą, vienojo plokštumoje t.y. kelyje, tarp transporto priemonių? Nemanau, kad mandagu kitus vadinti "Atmatos", ypač kai pats siūlymų ne gudriausių turi...
kestutisz 2025-10-03 11:49
Vienareikšmiškai grečius reikia tik didinti, jei kažkoks kelias "nepajėgus" praleisti greičiau - taisyti kelią. Greičio parinkimui galima naudoti netgi tuo spačius sektorinius matuoklius - jei vis viršija, vadinasi ten yra pakankamai saugu kelti greitį. Nes jei nebūtų saugu ir susiplotų - sektoriniams matuokliams viskas atrodytų ok.
tai_tu_nesinervuok 2025-10-04 09:45
Vienoje plokstumoje jei vaziuoja ne autostrada abu 90 km/h tai susidurimo atveju tas pats kaip 180km/h i stovinti, kitaip sakant greiciu skirtumas yra 180. Neretas toj pacioj plokstumov vaziuoja ir 110. Tai vadinas autostradoj gali but kaip minimum 180kmh greiciu skirtumas. Arba yra situacija kad greicio skirtumas autostradoj kai kazkas stovi salikelej - 130. Nu ir tinkamas. Tai kai niekas nestovi o vaziuoja pvz kad ir 90, tai jau reiskia antra juosta su tuo paciu 130 greicio skirtumu, galima vaziuot 220. Siaip idealiai as uz tai kad greicio skirtumas nebutu didelis. Bet tai ir ziurek pagal sitaucija. Masinose pvz jei turi greicio radara kaip policia, tau turetu leist vaziuot daugiau - laikantis max greicio skritumo. Pvz max greicio skirtumas 50, nu tai jei salia taves vaziuoja 100, tai tu pro ji gali 150 pravaziuot. Kai neber masinu kelyje, vaziuoji dar daugiau. Atsiranda masinos - letini. As suprantu kad nereik lekt kaip britvininkai kur tu net negali matyt kad jis atlekia. Tegu lekia kai kelias laisvas.
immortallt 2025-10-07 16:26
Apie kokius dar greičio didinimus kalbame? Vilnius-Kaunas sekmadienį galiuką kelionės pabaigiau, esant gan nemažai automobilių, važiuojant +10 leistinu greičiu, mane aplenkė gal tik 1 automobilis. Važiuojant idealiai leistinu, t.y. daugelyje vietų 130km/h vis tiek lenkti tektų ~90% eismo. Realiai važiuojant 110 km/h važiuotum su didžiąja dalimi eismo. Čia sprendžiat problemą, kuri aktuali 0,1% populiacijos, ir vardan 0,1% populiacijos didinti riziką visiems. Naudojami epitetai parodo mąstymo gebėjimus.
tai_tu_nesinervuok 2025-10-07 20:52
esant gan nemazai masinu greiti galima ir mazesni daryt. Bet buna kai kelias tuscias. O virsijima daug kas daro, nepanasu kad 0.1 % populiacijos kai ivaziuoju i autostrada matau. Labiau atrodo kokia 30% masinu bent 10 km/h virsija.
kukulis4 2025-10-07 22:32
Per savaite Vilnius - Kaunas - Vilnius kaip minimum suvazineju 1 karta, buna savaiciu, kai du-tris kartus. Jei vaziuoju piko metu, tai tikrai, laikyt didesni nei 110km/h greiti buna ziauriai nepatogu ir beabejo, nesaugu. Tiesiog bandai vaizuot greiciau - prisiveji kazka issokusi i antra juosta, stabdai, lauki kol tas apvaziuos kazka pirmoje juostoje ir pasitrauks, tada vel spusteli, ir vel viskas is naujo. Daug paprasciau tiesiog pasilikt pirmoj juostoj, laikyt apie 100km/h ir retkarciais issokt i antra juosta kazka apvaziuot. Bet kai vaziuoji anksti ryte, ypac savaitgali, arba jau veliau vakare - buna kad islekes is Vilniaus uz Grigiskiu nusistatai autopilota ant 155km/h (realiai pagal gps gaunasi ~147) truputi prisistabdai ties Vieviu ir pries pat Palemona ir labai sekmingai nuleki antra juosta iki pat Kauno. Kelio apkrova ir greiciu skirtumai tarp eismo dalyviu yra esminiai faktoriai lemiantys sauguma, ir nera nieko durniau ir pavojingiau, kai apkrautam kely kazkoks dalbajobas bando antroj eilej stumt keliasdesimties masinu srauta prikibes prie uzpakalio ir mirgalkindamas sviesom. Gryztant prie 100km/h temos - man visgi atrodo, kad ilgainiui tai gali tapti nauja realybe ne del kazkokiu ribojimu is sono, o tiesiog del to, kad vis daugiau automobiliu eisme yra elektriniai. O jei nori su EV vaziuot toli, tai greiti turi laikyt tarp 90-110 km/h, antraip islekes is Vilniaus gali ir Elektrenu neprivaziuot. Tuomet, jeigu didesne dalis eismo dalyviu, visgi rinksis vaziuot apie 100km/h greiciu, neliks nieko kito, kaip tik i tai atsizvelgt. Nes vienas dzigitas lekiantis ant 150, kai visi aplinkui vaziuoja ~100 - pavojus tiek dzigitui, tiek aplinkiniams.
tai_tu_nesinervuok 2025-10-08 17:02
sikau as ant tokiu dalyviu. Ok tegu jie vaziuoja bet nedaro ribojimu kitiems.