Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vardasas 2025-10-13 12:13
Sankaba devisi tik nuspaudziant ir atleidziant sankaba, o nuspaudus dirba ir devisi isminamas guolis, del jo nerimauti nera ko nes jis keiciamas kai keiciama sankaba, taigi atvirksciai nes sankabos minkymas ir pavaru keiteliojimas kaiptik patrumpina sankabos gyvavimo laika taipat kitu komponentu, laisva pavara kaiptik sumazeja visu pavaru dezeje ir variklyje apkrovos delko sumazeja devejimasis, padangos taipat, taigi poros litru kuro saskaita per metus droziat visa automobili be gailescio. Panasu jusu egzpertai paprasciausi garaziniai
kukulis4 2025-10-13 13:18
Saugumo prasme, ypac esant slidziai kelio dangai, stabdyt varikliu, plius siek tiek padet stabdzio pedalu yra saugiausia ir paprasciausia. Vienintelis dalykas - reikia jaust masina, ir sugebet ismint sankaba pries tai, kai variklis prades dust.
BTW. Vaziuojant lengvaja masina tas stabdymas varikliu neatrodo toks svarbus ir reikalingas. Taciau vaziuojant sunkvezimiu, ypac pilnai pakrautu, kai numini stabdi ir pajauti, kad tas sunkvezimis ne kazka leteja, tai prisistabdymas varikliu padeda net labai.
Kyborg 2025-10-13 17:17
Kažkodėl turiu nuojautą, kad mėgstantys riedėt "ant laisvų", sankabą minko ir bėgius perjunginėja gerokai dažniau, nes jie tą daro ne tik artėjant prie sankryžos bet ir trasoje nuokalnėse.
Tačiau pats straipsnis greičiausiai 10+ metų pavėluotas, dauguma automobilių dabar su automatinėm dėžėm.
SaMaras 2025-10-14 07:50
Na sankabos tokia konstrukcija... ją naudojant ji dyla... stabdžių ir nenaudokit.. nes juos naudojant nužudysit kaladėles ir diskus.. variklio irgi nekurkit, nes anksčiau ar vėliau nužudysit žiedus, indėklus ir tt..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[ŽT] Tokia pedalų kombinacija sankryžoje – automobilio žudymas