Pavydėtinas lojalumas. Kurios automobilių markės turi ištikimiausius savininkus?  ()

Ekspertai nustatė, kurie automobilių prekių ženklai turi ištikimiausius klientus. Jie keičia senus automobilius į naujus tos pačios markės modelius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Automobilių prekės ženklų lojalumo reitingas buvo sudarytas JAV. Jis buvo paskelbtas tyrimą atlikusios agentūros „JD Power“ svetainėje.

Ekspertai apklausė tūkstančius įvairių markių automobilių savininkų ir paklausė, ar jie pirktų naują tos pačios markės modelį. 49 % respondentų atsakė teigiamai, tai yra šiek tiek mažiau nei praėjusiais metais (51 %).

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
8577 4

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 d. pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

„Ford“ pikapų savininkai buvo ištikimiausi – 66,6 % teigė, kad liks ištikimi prekės ženklui. „Toyota“ užėmė antrąją vietą pikapų segmente (61,2 %).

Masinės gamybos segmente labiausiai vertinami lengvųjų automobilių prekių ženklai yra „Toyota“ (62 % ištikimų savininkų) ir „Honda“ (55,5 %). Tarp krosoverių pirmauja „Honda“ (62 %) ir „Subaru“ (60,6 %) modeliai.

 

Aukščiausios klasės segmente ištikimiausi yra „Porsche“ automobilių savininkai – 58,2 % jų yra pasirengę pirkti naują tos pačios markės automobilį. Antroje vietoje yra „Mercedes-Benz“ (49,7 %). Aukščiausios klasės krosoverių klasėje ištikimiausi yra „Lexus“ (57,4 %) ir BMW (54 %) klientai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()