Unikalaus automobilio sugrįžimas. Po variklio dangčiu – 5 cilindrų ugnikalnis  ()

Automobilių entuziastams leis vėl patirti aukščiausio lygio dinamiką ir našumą.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Penki cilindrai grįžta į žaidimą. Ispanai nusprendė sugrąžinti į pasiūlą benzininį 2,5 litro variklį, kuris anksčiau buvo montuojamas „Cupra Formentor VZ5“ modelyje. Tai reiškia, kad galingasis krosoveris grįžta atnaujintoje versijoje, leisdamas automobilių entuziastams vėl patirti aukščiausio lygio dinamiką ir našumą.

„Cupra“ grąžina savo flagmaną – iki šiol juo buvo laikomas „Formentor VZ5“. Atnaujinta modelio versija papildys „Formentor“ gamą, o gamyba prasidės 2026 metų pirmąjį ketvirtį. Tačiau norintys šio automobilio turės paskubėti – bus pagaminta tik ribota 4000 vienetų serija, skirta visam pasauliui. Automobilis bus siūlomas tiek su vairu kairėje, tiek su vairu dešinėje pusėje.

2.5 TSI variklis – 390 AG ir 480 Nm

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
3132 4

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 d. pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Per visą ispanų markės „Cupra“ istoriją nebuvo galingesnio automobilio nei „Formentor VZ5“. Šis modelis, garsėjantis išskirtiniu variklio garsu ir įspūdinga važiavimo dinamika, išlieka vienu iškiliausių inžinerinių pasiekimų. Jo širdis – legendinis „Audi“ variklis. 2,5 litro TSI agregatas išvysto 390 AG (287 kW) galią ir 480 Nm sukimo momentą. Dabar šis variklis grįžta į „Formentor“ ir išlaiko tas pačias, vis dar įspūdingas charakteristikas. Iki atnaujinimo modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 4,2 sekundės. Vairuotojai galėjo pasirinkti įvairius važiavimo režimus, kurie keitė variklio ir pavarų dėžės veikimą, prisitaikantį DCC pakabos darbą bei progresinę vairo stiprintuvo sistemą.

 

Gamintojo teigimu, 2.5 TSI variklis buvo iš naujo sukalibruotas, kad suteiktų dar intensyvesnių vairavimo įspūdžių. Kartu su septynių pavarų DSG dvigubos sankabos transmisija, visų varančiųjų ratų pavara ir sukimo momento paskirstymo technologija („torque splitter“), naujoji VZ5 versija pasižymės dar tikslesniu galios perdavimu į visus ratus bei geresniu šoninio momento valdymu, kas leis dar stabiliau įveikti posūkius.

Išraiškingesnis kėbulo dizainas

Atnaujinta VZ5 versija išsiskirs dar drąsesniais kėbulo dizaino elementais. Automobilis gaus naują priekinį buferį su įgraviruotu VZ5 logotipu, išplatintus sparnus, perdarytą galinį buferį ir difuzorių. Siekiant dar ryškesnės išvaizdos, keturios išmetimo vamzdžių angos (po dvi iš abiejų pusių) bus įrengtos įstrižai – tai neįprastas, bet iškart atpažįstamas sprendimas.

 

Modelį papildomai išskirs 20 colių varinės spalvos lengvojo lydinio ratlankiai su išskirtiniu VZ5 raštu, tamsiai chromuotas logotipas ir kruopščiai parinkta metalinių bei matinių kėbulo spalvų paletė. Pirkėjai galės rinktis šiuos atspalvius: Midnight Black, Dark Void, Magnetic Tech Matt, Century Bronze Matt ir Enceladus Grey Matt. Sportišką charakterį salone pabrėžia specialios sportinės sėdynės CUPBucket.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()