„Šarvuotas dyzelis“, kurio neįmanoma sustabdyti – 400 000 km be remonto  ()

Nuo 2011 m. gaminamas variklis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Variklį „1.6 dCi“ sukūrė „Renault“ ir „Nissan“, o vėliau jį pritaikė ir „Mercedes“ (OM622 / OM626). Jis vadinamas „šarvuotu dyzeliu“ dėl išskirtinio patikimumo – tinkamai prižiūrimas gali nuvažiuoti per 400 tūkst. km be kapitalinio remonto.

Nuo 2011 m. gaminamas variklis išpopuliarėjo dėl ekonomiškumo ir paprastos priežiūros bei montuojamas į tokius modelius kaip „Renault Megane“, „Scenic“, „Koleos“, „Espace“, „Nissan Qashqai“, „X-Trail“ ir „Mercedes Vito“.

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
7532

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Nors pasitaiko tokių problemų kaip išsitęsianti grandinė, užsikemšantis EGR ar alyvos nuotėkiai, reguliarus alyvos keitimas ir gera degalų kokybė užtikrina ilgą tarnavimo laiką.

 

Dėl tvirtos konstrukcijos, paprastos priežiūros ir ilgaamžiškumo „1.6 dCi“ laikomas vienu geriausių šiuolaikinių dyzelinių variklių, puikiai tinkančiu tiek miesto, tiek ilgų kelionių vairuotojams.

Daugiau skaitykite čia.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(17)
(12)
(5)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()