Už šių markių logotipų slypi neįtikėtinos istorijos. Ar žinote jas visas? (FOTO)  ()


© Dennis G. Jarvis, CC BY-SA 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Italy-0796_%285184404822%29.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Piestu pasistojęs arklys geltoname fone. „Ferrari“ ir jo nepaprasta istorija

 

Garsusis „Ferrari“ herbas, vaizduojantis piestu pasistojusį arklį geltoname fone, jau seniai laikomas vienu atpažįstamiausių ir ikoniškiausių simbolių automobilių pasaulyje. Daugeliui itališko prekės ženklo gerbėjų jis įkūnija aistrą, greitį ir eleganciją, kurie jau seniai siejami su „Ferrari“ automobiliais. Tačiau jo sukūrimo istorija yra lygiai taip pat žavi.

Logotipo ištakos siekia Pirmąjį pasaulinį karą ir yra siejamos su talentingu italų karo pilotu Francesco Baracca. Jo drąsa ore, ryžtas ir išskirtiniai įgūdžiai greitai pelnė jam nacionalinio didvyrio statusą, o pats Baracca, norėdamas išskirti savo lėktuvus, ant jų šonų nupiešė piestu pasistojusio arklio simbolį.

 

Po kelerių metų būsimasis legendinio prekės ženklo įkūrėjas Enzo Ferrari susitiko su tragiškai žuvusio piloto tėvais. Šis susitikimas jam paliko gilų įspūdį ir įkvėpė įtraukti arklį į savo logotipą. Siekdamas suteikti jam išskirtinį itališką identitetą ir susieti jį su prekės ženklo gimtine, „Ferrari“ simbolį perkėlė ant geltono fono – spalvos, atkartojančios dizainerio gimtojo miesto Modenos spalvas.

„Rolls-Royce“ ir ekstazės dvasia. Romantizmas ir tragedija viename

 

„Rolls-Royce“ atveju labiausiai atpažįstamas prekės ženklo simbolis yra ne pats logotipas, o garsioji „Spirit of Ecstasy“ figūrėlė. Jos sukūrimas susijęs su nepaprasta meilės istorija, kuri amžiams įsirėžė į britų gamintojo legendą.

 

Emily, vadinama „skraidančia ledi“, pirmą kartą pasirodė ant „Rolls-Royce“ automobilio variklio dangčio daugiau nei prieš šimtą metų. Šios elegantiškos ir dinamiškos figūros modelis buvo Eleanor Thornton – sekretorė, meilužė ir, svarbiausia, didelė lordo Montagu, vieno įtakingiausių prekės ženklo klientų, mylimoji. Iš pradžių figūrėlė buvo sumanyta kaip vienkartinė puošmena lordo užsakytam modeliui, tačiau likimas lėmė, kad ji taps nepalyginamai didesnės reikšmės simboliu.

Tragiškas šios istorijos pobūdis suteikė figūrėlei nesenstantį matmenį. Eleonor žuvo 1915 m. prie Kretos krantų, kai keleivinį laivą „Persia“ nuskandino vokiečių povandeninis laivas. Pagerbdama sekretorės atminimą ir jos santykius su lordu Montagu, „Rolls-Royce“ nusprendė pristatyti „Ekstazės dvasios“ figūrėlę kaip nuolatinį prekės ženklo simbolį, kuris vis dar puošia prabangiausių pasaulio automobilių variklio dangčius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()