Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Timuras 2011-10-29 10:52
Pilnai sutinku, kad nebūtų leistas transporto priemonių registravimas su vairu dešinėje. Užtenka vieno faktoriaus, t.y. lenkimo kito automobilio. Saugumo čia tikrai nerasta!
uodas 2011-10-29 11:38
nu nebent kaip nors sugalvojus koki papildoma veidrodeli, kai darai lenkima, kad per ta veidrodeli matytusi, smarkiai neiskisus tranporto priemones, atvaziuojantcios priespriesines masinos. o visais kitais atvejais, kietas tu vairuotojas, ar ne - niekaip saugiai nepasiziuresi ar galimas lenkimas.
Jomajo 2011-10-29 12:02
kai teises isilaikysit, ir pabandysit vairuot truputi kitoki auto tada ir komentuokit. gaila kad valstybe paprastus piliecius uz ystatymu nesilaikyma kisa uz grotu, nors pati pikrtavaliskai juos pazeidineja, tad kokia valstybe toki ir pilieciai - tamsus kaip ir tamsi salis.
p.s. labai noreciau kad masiulis atsakytu ir ji pasodintu arba bauda butu skirta asmeniskai jam uz piktavaliska ystatymu nepasyma, tikiuosi vsi palaikantys masiulio pozicijas prisidesite prie baudos.
Timuras 2011-10-29 12:46
Vaziuoti moku ir su gera praktika, dėl to ir rašau, kad nesaugu važinėt kai vairas dešinėje
loggo 2011-10-29 14:13
. O priežastys, dėl kurių draudžia tai daryti, yra visiškai aiškios - saugumas.
Ir kol dar neištraukei savo klaidingos logikos kortelės, pasakysiu, kad vairuotojo pažymėjimą gavau prieš trejus metus. Dabar mokausi trečiame kurse viename Britanijos universitetų, tai ne kartą yra tekę vairuoti automobilius su vairu kitoje pusėje. Pirmas toks pavairavimas baigėsi susprogdintomis kairėmis padangomis, kai, kad ir kiek atsargiai stengiausi vairuoti, užvažiavau ant borto jau po pirmų penkių minučių važiavimo - gerai tik kad pėsčiųjų nebuvo. Yra tekę matyti ne vieną pavyzdį, kaip 'žemyniniai europiečiai' atvažiavę čia ir išsinuomavę automobilį grybauja keliuose.
Jomajo 2011-10-29 14:37
ok ok pazeidineja ne ystatymus o taisykles "Lietuva pažeidžia ES laisvo prekių judėjimo taisykles (Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 34 straipsnis)" tada klausimas ar lietuvoje prieita iki to kad valdziazmogiai gali atvirai pazeidineti taisykles? gal tada galima ir keliu taisykles pazeidineti, nes gal man atrodo kad stabdyti rankiniu stabdziu yra saugiau?
na o del savo ygudziu trukumo, letos reakcijos ir sunkaus prisitaikymo gali kaltinti tik pats save, pirmas mano darbas uk buvo traktoristo teko vilkti yvairiausius padargus, treilerius, ir neturejau jokio incidento, nors net traktoriaus teisiu neturejau. taip pat vairavau lengvaji auto su vairu tiek kaireje tiek desineje puseje, todel nelabai suprantu jusu baimes truputi kitokiai masinai, kai jokiu realiu yrodymu del padidejusio avaringumo nera ir daugelyje saliu tai normalu.
loggo 2011-10-29 15:22
Kammon... Aš nesuprantu, kodėl visi iki vieno ignoruoja jau penkiasdešimt kartų minėtą lenkimą? Dauguma LT kelių turi po vieną juostą viena kryptimi - vairuotojui su vairu dešinėje reikėtų išlįsti puse mašinos prieš eismą, kad pamatytų, ar galima lenkti. O gal pasakysit, "o tai kam lenkti, galima ir nelenkiant vairuoti"? Žinoma, galima. Visada galima paskui traktorių 20km/h greičiu riedėti.
GodHate 2011-10-29 17:12
O niekam, iš čia skaitančiųjų neatrodo, kad Lietuvoje tikrai ne saugumo sumetimais yra ignoruojamas šis įstatymas? Nemanot, kad daug turtingesnių, tuo užsiimančių žmonių yra užsipirkę kairiavairių mašinų ir bijo atidaryti dešiniavairių mašinų registravimą, nes itin stipriai kris kainos ir jie praras pinigų? Nemanot, kad geriau rizikuoti valstybės pinigais mokėti baudą nei savo asmeniniais?
Arthuras 2011-10-29 17:25
Palaikau Masiulį visomis keturiomis - protingas poelgis. Vairuoti dešiniavairį yra akivaizdžiai nesaugu ir taškas. Galima primodeliuoti daug situacijų, kuriose dešiniavairis yra katastrofa.
blizzard 2011-10-29 17:26
Iš mašinų ne toks jau ten ir biznis eina kad net įstatymus vilkintų ar nepriimtų jų. Aišku yra tokia galimybė, bet nemanau, tokiu atveju turėtų būti tas verslas labai monopolizuotas, dabar kas nori tas veža tas mašinas.
Šiaip aš vis dar turiu savo teoriją kad mus priėmė į Eu tam kad galėtų čia vežt tai kas jiems nereikalinga, tai yra visokį metalo laužą kaip kad tokios mašinos, naujų vis vien lietuviai neperka, tai britai išlošt iš to nes ten pas juos turbūt užkištos aikštelės visokiais daužtais automobiliais...
HardAxe 2011-10-29 17:53
nu jau nujau užsipirkę... kiek jie jų užsipirkę? beto ar daug kas puls pirkti dešinevairę?
aš irgi palaikau masiulį. Aš gal ir vairuočiau dešinevairę, o kaip visa blondinių kategorija? Sutinku nebent su spec teisių laikymu.
kiesza 2011-10-29 18:33
bravo, bent vienoje vietoje parodytas charakteris, ir is ties graudu, kad savarankiska valstybe turi vykdyti kaskokios organizacijos absurdiskus ipareigojimus
Shinigami 2011-10-29 20:05
Valstybėje galioja tik tos valstybės įstatymai ir kitos valstybės įstatymai joje jokios galios neturi. Dėl to valstybė jokių įstatymų ir nepažeidinėja. Juk Lietuvoje draudžiama registruoti dešiniavires mašinas, o Masiulis ši įstatymą ir giną.
syberex 2011-10-29 20:30
Nekalbek uz visus, jei tau desiniavaires nesukelia jokiu problemu tai visiems kitiems sukelia. Didziausia problema yra lenkimas - pabandyk aplenkti furu kolona, kai pats sedi desinej pusej ir nieko nematai, ko gero paprakaituosi daugiau nei kad sededamas kairej pusej.
batusia 2011-10-29 21:22
Kaip ir jau sakė, chebryte. Yra žmonių, kurie sugeba ir su normaliais automobiliais padaryti avarijas (kalbu ne apie mašinos gedimus, o apie neatsargumą, taisyklių pažeidimus ir pan), tai kas, jūsų nuomone dėsis, kai bus galima su tam taip gerai nepritaikytomis transporto priemonės važinėti? : ))
skirmukz 2011-10-29 22:38
prasyciau man sumodeliuoti bent 3 situacijas?
Alfredukas 2011-10-29 22:59
Kietas tas Masiulis! Jei sugeneravo kvaila minti, tai dabar, noredamas ja apginti, eikvos Lietuvos lesas tam, kad irodyti savo tiesas. Pasirodo ES aparate visi tokie kvaili, o Masiulis nori atverti jiems akis. O cia dar ir pritarianciu jam atsirado (jei nepasamdytu), pavairavusiu gal keleta meteliu! Kas gi jus vercia tokias masinas pirkt? Vairuokit dviracius, nereiks visiskai rupintis lenkimu. .
Impintinas 2011-10-29 23:12
Patikėk, ES dirba irgi paprasti mirtingieji, kurie taip apt klysta. Kad komisija įžvelgia laisvo judėjimo pažeidimą tame, kad negalima registruoti mašinų Lietuvoje su vairu kitoje pusėje, tai nereiškia, kad jie teisūs (beje Lietuvoje galima vairuoti iki 6 mėn. mašiną su vairu dešinėje pusėje). Viską spręs Teisingumo teismas. Komisija jame yra ne kartą ir ne du pralošus. Manau, ir dabar praloš. Geri Masiulio argumentai
KarolisS 2011-10-29 23:29
Aš tai nesuprantu kaip dar kažkam gali kilt klausimų dėl saugumo. Tai, kad dešiniavairės mašinos yra nesaugesnės mūsų keliuose yra ganėtinai akivaizdu.
Paprastas piešinėlis su paintu, kurį padariau tik ką:
http://imageshack.us/photo/my-images/62/modelis.png/
Atkreipkit dėmesį, kad dešiniavairė vos pradeda matyt automobilį atvažiuojantį iš priekio tik tada, kada jis jau būna beveik vienoj linijoj su priekyje esančiu automobiliu.
Ar tai yra tiek nesaugu, kad vertėtų draust? Nežinau ir nekomentuosiu, bet kad tai nesaugiau tai faktas.
Arthuras 2011-10-29 23:33
Važiuoji mieste, dviejų juostų kely, o tavo pusėje sustoja automobilis. Tu NIEKAIP nepamatysi, norėdamas jį apvažiuoti, ar niekas neatvažiuoja priešais tave.
Važiuoji užmiesty, reikia aplenkt - be šansų tą padaryt visiškai saugiai.
Apskritai, sėdėdamas dešinėje pusėje nematai taip gerai kairiosios kelio pusės(o kairėje pusėje yra ir priešingas ir tos pačios krypties eismas), todėl negali įvertinti situacijos.
Baigiu šią diskusiją, nes ji tuščia. Tik reikia tikėtis, kad nepadarys tokios nesąmonės ir neleis registruoti ir važinėti pastoviai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuva nekeis savo pozicijų ir bylinėsis su EK dėl dešiniavairių automobilių registravimo