Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
fakitol 2011-11-03 17:51
Gražus automobilis. Kitiems el. karams dizainu, tai toli iki šito.
bahuriux 2011-11-03 19:52
Ir grazus ir ispudingi parametrai. Idomu kiek kainuoja tarkim BMW 5 klases kuris ima 100 per 5,5s, turbut panasiai, o gal net daugiau?
blizzard 2011-11-03 19:58
Įtariu kad daugiau kainuos bmw, vien dėl to kad varikliui gamint daugiau medžiagų reikia.
Šitie teslos tai pats tas, kainos manau įkandamos būtų net ir naujų ne taip baisu lyginant su normaliomis mašinomis.
kionig 2011-11-03 19:59
Argi tai elektromobiliui tinkamas parametras ?
Kažkokio grožio didelio tai nematau aš jame. O ir apskritai dėl skonio nėra ko ginčytis.
fakitol 2011-11-03 21:06
Kažin kiek jis km galės nuvažiuoti, jei tarkim: karšta vasara, klimato kontrolė pluša, muzika groja, šviesos įjungtos?..
Arthuras 2011-11-03 21:38
Na ir sulyginai. Dabar pagalvok, kiek kainuos BMW po 5 metų ir kiek šitas akumuliatoriaus gabalas? Kiek kainuos pakeisti baterijas? Išliekamoji vertė, mano nuomone, daug žemesnė nei VDV automobilių.
blizzard 2011-11-03 22:45
Už tai remontuot neriekia praktiškai. dirželių guolių ir kitų šūdukų nereikia keisti. kuro pilti nereikia, o jeigu įsirengi saulės baterijas važiuoji iš vis for free.
beje kodėl jis turėtų nusileisti kaina tam pačiam bmw po 5 metų? juk mašiną perki ne tam kad ji atsipirktų aišku nebent žadi kokią seną pirkt ir restauruot ar panašiai.
immortallt 2011-11-04 09:31
Tai jau tikrai, pili kura i masina, kuris brangsta kasmet bent po 10% ir dar nekainuoja pigiau nei elektromobilis - tikrai geras derinys.
Beje, kai litis taip sparciai brangsta, tai turetu ir supirkimo kainos kilti. Galbut po 5 metu ji jau supirks uz ~30% originalios akumo kainos arba jau bus sukurti tobulesni akumuliatoriai kad ir anglies pagrindu
Arthuras 2011-11-04 10:30
Nejau tiki, kad elektra nepabrangs, stipriai išaugus poreikiui? Nejau tiki, kad neuždės akcizų ir kito š.? Nejau tiki, kad neuždės automobilių mokesčio? Už kažką kelius tai reiks remontuot. Taip, kad išloš tik tie, kurie nusipirks dabar.
kionig 2011-11-04 11:10
, tai kas kad uždės ? Bus sukuriamos kvotos, kurios kompensuos dalį mokesčių ir panašiai. Jau net yra ir praktiškai. Stovėjimas žaliose zonose nemokamai ir panašiai.
Beje, akumuliatoriai turės tikrai tendencija pigti, kadangi atrandama naujų technologijų, tai kuo tuoliau, tuo galime tikėtis didesnio asortimento bei konkurencijos.
Jog elektra brangs, tai dar nieko nereiškia. Brangs ir tavo kuras, klausimas tik kas daugiau ir greičiau ?
Apskritai elektromobiliams, pakolkas didžiausias stabdis yra krovimo stotelių infrastruktūra.
Šiaip tai mano nuomone, artimiausiais dešimtmečiais paklausą turės hibridai plug-in tipo. Elektromobiliai pasiteisins miestuose.
Arthuras 2011-11-04 13:39
Kliūčių elektromobiliams paplisti yra kur kas daugiau, nei krovimo stotelių infrastruktūra.
Nerkashis 2011-11-05 13:30
Valdymo skydas viduj "tačskrynas" Savo mašinoj, prietaisus jungiu nenuleisdamas akių nuo kelio. O Tesla atveju, nežiūrėdamas vargu ar pataikysi.
immortallt 2011-11-05 13:41
Kiek elektriniai varikliai sunaudoja kwh iveikti 100km ir kiek VDV ? VDV naudoja gerokai daugiau energijos, skaiciu tingiu ieskot, bet faktas. Jeigu staiga visi pereitu prie elektromobiliu ir turetume laiko pastatyti elektrines kurenancias nafta, naftos produktus ar ta pati benzina/dyzelina, tai elektra atpigtu!!!!!
Grubiai tariant pavyzdys (is galvos ir daugiau teorinis, kuris yra pagrindas realaus pasaulio): pasaulis sunaudoja 100vnt energijos, 30vnt energijos sunaudoja VDV automobiliai, like tai visa kita. Jeigu VDV automobilius pakeiciame efektyvesniais elektromobiliais, kurie tarkim 5x nasiau naudoja energija, tai visiems automobiliams aptarnauti tereikia 6vnt energijos arba pasauliui uztenka 76vnt energijos. Kadangi pasiula yra 100, paklausa 76, tai kaina krenta.
neworld 2011-11-08 16:14
O kur faktas kad žmonės ir daugiau važinės, ypač jeigu tai bus pigiau. O kurui brangstant brangsta ir visa kita, o brangstant visam kitam kyla atlyginimai, taigi kuras brangsta dėl infliacijos. Tik aišku kuras pabrangsta greičiau nei pakyla atlyginimai
technologas 2011-11-08 21:30
Norint, kad po 15-20 metų VDV ir elektrinių santykis būtų 50:50, jau dabar elektrinės mašinos turi būti pigios visom prasmėm ir efektyvios. Ir jau šiuo metu reikia pradėti gaminti bent jau po 20 milijonų elektrinių automobilių per metus. Ne taip kaip dabar, jau šimtą metų vis laukiama to elektrinio, atidėliojama kol normaliai pradės, nu jau sako gal pagaliau, bet ne, dar palaukim geresnių baterijų, lygiai tą kalbėjo prieš 50 metų, vis dar laukiam tų pačių pačių geriausių baterijų. Penkis metus kalbėjo apie tešlą, dabar jau pagaliau pardavė 6,5k dar nepagamintų mašinų, tai dar penkis metus gamins, bet aišku, geriau vėliau nei niekada.
Vis svajojate važinėti tomis elektrinėmis mašinomis, daugiabučių gyventojams siūlyčiau nesnausti - pradėti organizuotis įrenginėti pakrovimo stoteles kiemuose. Ar jūs lauksite, kol kas nors įrengs? Dar 50 metų sėkmingai lauksite.
Jei ir toliau visi taip sedės ir lauks, situacija nesikeis. Nepaplis čia tos elektrinės mašinos jei, kaip minėjau, nepradės gaminti po daug milijonų kasmet, o taip artimiausiu metu nenusimato. Todėl manau didžiausia tikimybė, kad ir po 20 metų tie, kurie galės įpirkti (o galės nedaugelis) važinėsime tuo pačiu, tik labai daug kartų brangesniu benzinu, vis retkarčiais pasvajodami apie tuntus elektrinių mašinų, energijas iš kosmoso, tarpgalaktinius skrydžius O dar labiau tikėtina, kad važinėsime dviračiais ir arkliukais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
6,5 tūkst. būsimų „Tesla Model S“ elektromobilių jau turi savo pirkėjus