Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AirDog 2012-01-11 14:03
Labai gražus.
bahuriux 2012-01-11 14:09
Pats graziausias automobilio dizainas, grazesnio nesu mates
Isskyrus ta burokine tarka per visa prieki (gadina tobula aerodimanika, kas yra neatleistina greitoms masinoms) ir ta prietaisu skydeli pasiskolinta is ateiviu
Dabar jiems beliko tik pagaminti kebula is anglies pluosto ir ideti Tesla roadster elektrine sistema.
blizzard 2012-01-11 15:16
Prietaisų skydelis tai konkrečiai iš ateivių dizainas gražus, tiksliau gražesnis nei daugelio kitų naujų mašinų. Šitam jau tiuningo nereikės, nebent kokių custom ratų
kestutisz 2012-01-11 15:44
Aš matyt irgi būsiu prie tų, kur nesuprato tos tarkos priekyje grožio...
blizzard 2012-01-11 16:08
Tarka kaip tarka ji ten reikalinga dėl aušinimo tai tiek jau to..
mnv 2012-01-11 16:51
Pabandykit isivaizduot kaip atrodytu groteles aka horizontalus vamzdeliai per toki plota ir suprasit kodel tarka pasirinko
marcaz 2012-01-11 16:51
Ta "tarka" tik PAGERINA aerodinamika + tuo paciu efektyviai ausina...
faktas 2012-01-11 17:00
O man kaip tik priekis patiko. Be jo būtų eilinė bjauri Audi arba BMW.
bahuriux 2012-01-11 18:30
Ausina taip, aerodimanika tiek sugaidina, kad net neisivaizduoji, ta tarka "kainuoja" Cd +0,1 prie jau esamo Cd (coeficient of drag). Esi mates lektuvo sparna su skyle isilgai, per labiausiai i prieki isikisusia vieta priekyje, tipo aerodinamikai pagerinti, as ne. O gal matei vandens lasa su skyle preikyje? Tokia skyle priekyje reikalinga nebent 2000AG variklio radiatoriui ir intercooleriui. Pilnai uztektu 1/3 aukscio nuo apacios ir tokio pat plocio 500Ag varikliui. Kur jus mater kad pvz ferrari, ar mclaren turbininiai variklai 500-700AG turetu tokias angas orui paimti.
blizzard 2012-01-11 19:46
Tada atsakyk man kodėl mūsų daily drive automobiliai turi panašaus dydžio angas ir jiems vis dar reikia aušinimo sistemos? pagal tave mūsų automobiliams ta aušinimo sistema nereikalinga turėtų būt . ferrari yra ferrari ten visai kitokie dinaminiai sprendimai, dažnai ferrario variklis stovi gale mašinos, todėl oras paimamas pro šonuose esančias angas, beje ir aušinimas visai kito lygio.
Gali pagalvot kad bugatis važiuodamas 400km/h per vieną sekundę suėda 40 000l oro, čia aušinimas+ variklio apetitas, realiai tam kamabryje kuriame dabar sėdi stovėdamas toks bugatis tave uždusintų per turbūt tą pačią sekundę
beje ta tarka ne vien varikli ausina, pusė to oro srauto ko gero išeina per pečiuką į mašinos vidų.
O ką tu siūlai dėt į ten? trikampį padaryt per vidurį, dar geresnis aptakumas būtų . Beje pasipriešinimo tokio didelio manau nesukelia, pusė ten einančio srauto ko gero yra nunešamas pro apatinę automobilio dalį.
bahuriux 2012-01-11 23:32
Jei pakisi ta srauta po auto tai tokia auto tiks tik vaziuoti iki 200km/h kitaip bus pavojinga nes kels prieki masinos.
Tingiu gincytis, bet isdestysiu. Jus neteisingai suprantat skysciu ir duju tekejima aplink kunus. Supraskit, jei srautas yra pristabdomas, tai automatiskai didesnis slegis gaunasi ir jei tai pasvirusi plokstuma pries storiausia kuno vieta tada tai yra stabdis, uz auksciausios vietos tai jau nebestabdis o "variklis", tik aisku nuo kampu priklauso. Atitinkamai tik priesingai yra su greitesniais srautais. Kai kuno priekis buna stream line bent jau kaip elipses tada susidaro maza auksto slegio zona paciam priekyje ir dideles zemo slegio zonos iskarto uz jos, del padidejusio srauto greicio, nes orui nera kur detis kaip tik teketi greiciau, nes jo vieta uzeme kietas kunas, tos zemo slegio zonos traukia pati kuna i prieki ir gerokai kompensuoja, ta auksto slegio sriti.
Jums gal tai atrodo kaip Miunhauzeno fizika, bet tai tiesa, jei taip nebutu jokie sparnai nesukurtu keliamosios jegos.
Kadangi cia yra auto tai elipse gali buti ir ne 3D, uzteks ir kazko panasaus i lektuvo sparno stora profili, kai profilis yra 2D.
http://www.americanflyers.net/aviationl ... pter_2.htm
Jomajo 2012-01-12 04:18
http://www.youtube.com/watch?v=jOfBMRKLCCA konkurentas
Evaldas 2012-01-12 13:26
Drakonas man čia kažkoks...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Lexus LF-LC“ koncepcija – naujo dizaino sufleris (Video)