Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Robkinas 2012-01-18 20:56
Kvepia tech.apziuru centru lupikavimu.. patys zinom, kad lietuvos auto parkas yra gan senas, tai reiskia dar daugiau masinu, dar daugiau eiliu prie TA centru...
Domaz 2012-01-18 21:55
... Ir dar daugiau kysiu ...
gagu 2012-01-18 21:58
Pritariu. Absurdas, jei TA apžiūros negali praeiti vien dėl kokio įlento sparno. Pagal idėja TA apžiurą turėtų tik patikrint ar auto yra saugus eisme ir ar labai neteršia gamtos (čia irgi nereik perlent lazdos, kartais geriau jau šiek tiek teršianti auto nei nauja, kurios pagaminimas dar labiau užteršia gamtą). Kai kurie iš mūsų nesam tokie bagoti, kad tvarkytis visokias smulkmenas...
Pavasarėlis 2012-01-18 21:59
Vat būtent. Jei kas metus reiktų, tai kiek pinigų ir laiko tam reiktų pakloti...
HDi 2012-01-18 21:59
Kodėl visi įžvelgia tik blogus dalykus? Eilės, lupikavimas? Aš asmeniškai nieko blogo nematau jei senus laužus (7 metų ir senesnius) varyt kas metus TA, (pats bėja 15 metų auto vairuoju, ir tai toli gražu ne vokiška kokIbė).
HDi 2012-01-18 22:00
Proga pataupyt naujesniam automobiliui, nebūtinai vokiškui, už brangEi
HDi 2012-01-18 22:04
Kuo labiau kompiuterizuojama, tuo mažiau vietų kyšiam. Ir tuo labiau pagalvosi ar apsimoka už kyšį pravarinėt, ar geriau naujesnę tvarkingesnę auto nusipirkt ir varyt TA rečiau.
Wolfy 2012-01-18 22:09
Kurgi tu ten pataupysi, ant tiek, nieko gero nenusipirksi. Be to, čia tikras lupikavimas būtų, dar labiau žmones apkrautų.
Arthuras 2012-01-18 22:37
Prancūziškas kibiriukas kažkuo geriau, nei pora metų senesnis vokiškas vidutinės klasės? Nejuokauk Ne metuose esmė, ne metuose.
Kai padarysim TA tikrai tokią, kurios negalės praeiti netvarkingi(visomis prasmėmis) auto, tada palaikysiu ir apžiūrų dažnio didinimą.
Alfredukas 2012-01-18 22:38
Antraštėje tikriausiai trūksta kablelio. Jei taip, tai kur jis turi būti?
Justas116 2012-01-18 22:47
Negaliu patikėti, užkibo Čia dviprasmiškai suprantamas sakinys ir priklauso nuo skaitytojo nuomonės. Arba "griežtinti, negalima pasigailėti" arba "griežtinti negalima, pasigailėti". Straipsnio autorius gana gudriai sužaidė su antrašte
bahuriux 2012-01-18 23:08
Ta proga anekdotas.
Krize: Atiena direktorius pas vadybininke ir padeda popiergali kuriame parasyta, "Dulkinti negalima atleisti" ir sako kableli pasidek pati.
enternald 2012-01-18 23:11
Ne tik sovietinių multikų prisižiūrėjo
immortallt 2012-01-18 23:31
viskas gerai su ta TA, tik kad tokiu nesamoniu, kaip amerikietiskos lempos netinka dingtu. Nes dabar... Na praeini su kysiais.... O masina visa kita idealiai tvarkinga. Padangos niekada nebuna prastesnes negu saugumas reikalauja ar pan. Esme ta, kad europiniai zibintai itin reti ir kainuoja daugiau nei visa ta masina.
Robinis 2012-01-19 12:00
pas mus TA tai perdaug lazda lenkia kai patikra vyksta. prie visokiu smulkmenu knisasi.. pwz rankinis veikiai ir t.t.. bet va lempute ziba ir vistiek p*sa prota savo susitvarkyk rankini,, nors veikia idealiai..
Arthuras 2012-01-19 15:08
Su žibintais kaip tik turi būti griežta tvarka, visomis prasmėmis. USA žibintai šviečia ne taip, kaip EU. O tai sąlygoja akinimą ir panašiai.
Smėlis 2012-01-19 16:30
už raudonus štackus posūkius apskritai reikia tarkuoti išanges vieliniu šepečiu.
nightex 2012-02-23 22:53
Manau ne metuose esme, ta pati 20 metu senumo auto gali buti daug tvarkingesne nei nauja, tai priklauso nuo to kaip ji yra eksplotuojama ir kiek i ja yra investuojama. O bandymas padazninti TA manau yra ne siekis pagerinti situacija, bet veikiau istustinti vairuotoju pinigines. Vienu zodziu ne tame esme, ne metuose. Reiktu geriau ziureti esminius dalykus, zibintus, vaziuokle, stabdzius. Manau, per daug ziuri i smulkmenas, kitavertus auto turi buti visapusiskai tvarkinga, tik manau uztektu vairuyotojui akcentuoti o ne siusti pakartotinos apziuros del to kad neatsidarineja langas ir pan.
vitalijuss 2012-02-24 08:53
Įdomu, kiek procentaliai avarijų įvyksta dėl techniškai netvarkingų mašinų ir būtent dėl kokių gedimų. Manau, kad į tuos gedimus ir turėtų atsižvelgti TA, o ne į smulkmenas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Techninė apžiūra: griežtinti negalima švelninti