Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2012-01-19 16:58
Arba tave apmovė kai pirkai kurą
niekuo tas kuras nesiskiria jis praktiškai identiškas. Na bet jeigu tau pigiau iš kalonėlės gaunasi, tai prašau, daugumai pigiau važiuot su baltarusišku kažkodėl
Na kažkodėl niekas nekalba apie tą minimalią ES nustatytą ribą ir man įdomu kodėl. Reiškia pas mus algos stipriai per mažos.
Wolfy 2012-01-19 17:56
Klysti, rusiško kuro visada daugiau automobilis paima, be to jis kenkia masinoms, tad kas turi gera mašiną - nepila rusiško kuro, nes kitaip, remontuose paliksi keliariopai daugiau, nei ten pataupiai. Aš asmeniškai jei gaunu rusiško kuro, tai jį ryškiai skiedžiu su lietuvišku kuru ir tik tada važinėju, nors mašina toli gražu ne nauja, bet vistiek man jos gaila...
FtBall 2012-01-19 18:42
*Norint greičiau suremontuoti variklį, galima paimti didesnį kūjį, ir/arba pakelti apsukas iki raudonos ribos.
ZmogZ 2012-01-19 19:15
Kuro kaina per 70 metų beveik nepasikeitė (neskaičiuojant mokesčių), tik tiek kad žmonės nuskurdinti infliacijos pagalba
HiTech 2012-01-19 20:07
Na Rusijoj ištikro yra n kartų daugiau gerų naujų auto nei Lietuvoje, ir pila jie kura tikrai ne iš LT, ir nieko tiems varikliams nenutinka. Daugiausia kas žalos kurui padaro tai tie benzavozai, kurie iš pasato perpila į bačką kurioj ten velnias žino kas daros, tai vandens žiurėk biškis, tai dar kokie šapeliai, purvas ir t.t. Va taip ir susigadini mašiną. Dar žiūrėk ant kelių litrų apgaus, nes pamatuot nėra kaip. Pilti nebent iš kolonėlės, o iš LT ar RU ar BY čia jau jums rinktis.
Vytax 2012-01-19 20:07
Deja skiriasi. Dyzelinas netgi skirstomas pagal klases: http://webserver.balt.net/~nafta/content.php?pid=166
Ir skirtumas turėtų jausti ypač žiemą, kai čia prekiaujamas arktiniu antros klasės dyzelinu.
blizzard 2012-01-19 20:42
Dėl manęs gali pardavinėt ir arktinį neužšąlantį prie -60 (jei toks yra) praktinės reikšmės tas neturės jokios nes Lietuvoje tokių temperatūrų nebūna, bet va durneliai kurie nemoka pasiskūst privalės už tuos priedus mokėt ir tokį kurą pilt, nes jiems pasirinkimo nelieka..
Iš praktinės pusės galiu pasakyt, nei užšalą, nei tepimas prastas, nei trauka skiriasi, nei kuro sąnaudos padidėja nei kas sugedo (kalbant apie kuro sistemą) ir tai tęsiasi jau gerus 2 metus. Ir kiek tokių yra, mano visi pažįstami tuo pačiu kuru važiuoja kaip aš ir jokių problemų nemato. Viskas priklauso nuo jūsų pačių proto, jeigu kuro nefiltruojat jeigu jūs jį laikot nešvarioje taroje ir t.t. nuo durnumo vaistų nėra. Svarbiausia kad visokie stereotipai vis dar gajūs mūsų šalelėje, rusiškas kuras blogas o vat lietuviškas jau geras, nors iš tos pačios rusijos atkeliauja.. rusiško kuro daugiau suvartoja automobilis(dėl mistinių priežasčių) bet čia faktas. Paprastas įrodymas kuris rodo kad jūs klystat yra piliečių skaičius kurie naudoja šį kurą ir ne tik senoms geldoms bet ir naujiems automobiliams ir jokio skirtumo ar tie purkštukai elektroniniai ar paprasti, ar technologija nauja ar sena, nešvarus kuras nesvarbu iš kur tu jį pili bus nešvarus, jeigu tiek suprast sunku, patys po to ir mokat už tuos remontus.
Analog 2012-01-19 22:05
Rusiškas dyzelis tikrai prastesnis. Volvo prieš porą metų net neimportuodavo dyzelinių auto Rusijon, nes varikliai net garantinio laiko neatlaikydavo.
Valdas8 2012-01-20 09:30
Galima maitintis atliekomis iš konteinerių ir būti sveikam, galima į kuro baką pilti bet ką ir smagiai važiuoti, bet taip būna retai. Prieš ką nors pilant, reikėtų elementarių žinių apie kuro rūšis.
Benzinas yra toks angliavandenilių mišinys, kuris atsparus detonacijai, tai yra suspaudus neužsidega. Didžiąją benzino dalį sudaro aromatiniai angliavandeniliai, turintys nuo 6 iki 10 C atomų ir šakotos grandinės alifatiniai angliavandeniliai (C5-C10). Atsparumą detonacijai nusako oktaninis skaičius (A95, A98).
Dyzelinas, atvirkščiai, turi užsidegti nuo suspaudimo. Todėl dyzelino pagrindą sudaro tiesios grandinės angliavandeniliai, turintys nuo 10 iki 24 anglies atomų (vasarinis) arba 10-16 C atomų (žieminis).
Paprastas žibalas yra C10 -C15 aromatinių ir alifatinių angliavandenilių mišinys, todėl nėra pritaikytas nei vienam varikliui. Aviacinis žibalas labiau panašus į dyzeliną, bet skiriasi.
Pildami į bąką bet ką, pvz. atrabotkę, galite jausti pasitenkinimą matydami pilno bako rodyklę, taip pat, kaip galima jausti pasitenkinimą prisirijus dešros iš ragų ir nagų. Pasekmių varikliui tikrai nepastebėsite tuoj pat, pvz. nesudegančios apnašos kaupiasi lėtai, bet kada nors susikaupia ir ekonomija baigiasi.
blizzard 2012-01-20 11:47
Na atrabotkė čia jau sutinku kad variklio žudymas, bet kai bmw senos gamybos 2,4td variklis kainuoja kelis šimtus, tai galima bandyt..
Gaila nėra skaičių kurie realiai parodo kiek rusiškas dyzelis labiau gadina variklį lyginant su lietuvišku. Galima čia iš teorinės pusės išvedžiot ir diskutuot, bet praktikoj kaip matom situacija kitokia
PCP 2012-01-21 08:42
Apie temą supratimo - jokio, bet diskusijoje dalyvauti - vistiek norisi
Robkinas 2012-01-21 12:02
Nepyliau ir nepilsiu jokio kontrabandinio kuro... geriau jau maziau nuvaziuosiu, bet chalturininku tikrai nepenesiu savais pinigais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
O jei… į automobilio degalų baką užsipylus raketinio kuro?