Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2012-01-24 21:37
Tam kad uždirbtų pelną? Turiu omeny ne dabar, bet vėliau.
Ishiki 2012-01-24 21:40
Ir skaitai, kad is saules elementu biznis bus geresnis nei is naftos?
Arthuras 2012-01-24 21:42
Gal ir nebus, bet nafta - išsenkantis šaltinis.
Skeleton 2012-01-24 21:50
Kodėl ne?
kionig 2012-01-25 02:07
Ishiki 2012-01-25 10:11
Jeigu trintum OT tai cia puse komentaru neliktu, tai arba taip ir padaryk, arba netrink nieko
Ishiki 2012-01-25 10:15
Issenkantis, bet pakolkas as nematau jokios didesnes pazangos darant kazka, kad isvengt to kontraso kuris nutiks kai nafta baigsis. Neturim nei kuo pakeist plastika, nei kitus naftos gaminius.
Ishiki 2012-01-25 10:23
Ir man keista kaip zmones sako, oj cia elektrines negali nuvaziuoti ilgo atstumo, kaip daryt su furom, ir kitiem kam reikia toli vazinet. Nu tai niekas nesako isbraukt visas tas masinas ir pakeist elektrinem, lai vaziuoja tos furos ant dieselio gali ir ant BIO jei reik, retas kuri manau nuvaziuoja per diena 160 km, as bent jau daug laiko praleidziu uz vairo, bet 160 niekaip nesuvazineju mieste per diena. Ir dar vienas dalykas del Nissan Leaf kainos pasiziurekit kokie yra uzdeti mokesciai, tas iskart kelia kaina ir mazina pardavima ir pagalvokit kodel taip yra? Dar vienas dalykas galimas variantas keisti savo auto i alektromobili kaina 10 000 litu aisku nebus kaip Leaf bet mieste uzteks, Lietuvoje yra firma kuri tuo uzsiema. Sunkiausias procesas visame sitame automobili iteisinti kaip leidziama explotuoti, kodel taip yra? Zmones perka auto po 30 k ir daugiau kodel negali nusipirkti uz 20 ir pasidaryt elektrinio?
1. Nera infrastrukturos (ISVIS NEI BISKI)
2. Istatymai nepritaikyti
3. Nezinia kaip apdraust toki auto, nes istatymai nepritaikyti
4. Manau, kad kiekviena para kraut auto visa nakti su dabartinem elektros kainom butu ko gero brangiau nei piltis kura. Nezinau kaip uzsieni, bet lietuvoj yra taip, nes ko gero jei pradetu vazinet elektromobiliais garantuotai butu uzdedami akcizai elektrai.
Nepykit, bet tai mano nuomone as jums jos nekisu tik noriu pasidalint.
kionig 2012-01-25 13:36
Tamsta, nesiruošiu visko trinti, kas į temą bent jau kiek pataikyta. Pratryniau tik asmeniškumus. Nors pačio pasisakymuose jų nemažai yra. Beje, naftininkų konspiracijas irgi reikėtų pratrinti jei jau taip sakai
kionig 2012-01-25 13:59
Kaip tai neturim ? O kas sakė, kad juos būtent reikia keisti kažkuom ? Juk einama teisingu keliu, sukuriamos medžiagos kurios savaime suyra kompostuojant greičiau nei įprastinis plastikas. Taip pat po truputį mokomės rušiuoti, dar kažkiek viso to perdirbama.
kionig 2012-01-25 14:21
Pyksim, ir labai, jei dar kiši čia tuos savo konspirologinius naftininkus.
immortallt 2012-01-25 14:46
Ishki, daug kalbi ir ne velnio negalvoji. Elektromobiliu nuvaziuot 100km su dabartinem elektros kainom kainuoja ~3-4LT. Ir dar daug visokiu nesamoniu skiedi.
Kitas dalykas, pelno siekimas. Tai jei tu nesieki pelno, tai davai dirbk is idejos, uz dyka! Uz indelius palukanu negausi, nes nu tu pelno nesieki, tau nereikia atlyginti uz tavo darbo indeli.
Kurioje tu vietoje matei, kad pelna mazins ?! Naftininkai negauna pelno 100%, nes jei gautu, momentaliai daugiau pradetu isgavinet naftos. Daug pinigu nuteka i valstybes biudzetus, o ne i imoniu.
blizzard 2012-01-25 14:49
Kokia čia įmonė už 10000 padaro elektromobilį? kiek girdėjau Lietuvoje yra 2 automobiliai perdaryti į elektromobilius ir tinkami važinėt gatvėmis, abiejų perdarymas atsiėjo +- 40 000 be automobilio kainos.
Tie akumuliatoriai nėra žaislinės batareikės ir jie pigiai nekainuoja. Beje tų perdarytų automobilių nuvažiuojamas atstumas siekia iki 100km vienu krovimu, kas yra velniškai nedaug ir tinka nebent mieste gyvenantiems, arba tie kurie iki darbo važiuoja tarkime 20km į vieną pusę ir ne toliau..
Tie patys teslos modeliai, amerikoje gal ir nedaug kainuoja lyginant su jų atlyginimu, s modelis nuo 50 000 amerikietiškų. Europoje pvz roadsteris kainuoja 120 000 eurų, amerikoje 120 000 dolerių, skirtumas turėtų jaustis..
Lietuviams eiliniams dar toli iki elektromobilių, svarbiausia kad surastų greičiau pakaitalą baterijoms ir jis būtų pigesnis, bet kažin ar taip greit kas nors tokio atsiras, ar tik nebus kad greičiau pereisim prie etanolio ar aliejaus nei prie elektromobilių ?
Ishiki 2012-01-26 08:46
Bet kai jus viska zinot vis del to Lietuviai tikrai viena seniausiu kulturu kaip kad pasakojama, viska visada zino. Tie patys perdarynetojai kur perdare auto pasake per laida, kad auto paprasta perdaryt i elektra kainuos apie 10 000, nesugalvojau sito is oro. Del istatymu tai kai reikia viska priima per kelias dienas, bet kai nepalanku KAZKAM tai reikia keliu metu, konspiracijos cia isvis ne prie ko, jei nezinot kas yra konspiracijos tai isvis nekalbekit. Del pelno siekimo, taip pelno turi siekt, norint islikt, bet didele dalis imoniu to pelno sieka kitu saskaita. pvz.: jei as turiu imone, ir sumazinu visiem algas mano pelnas bus didesnis, arba atliekas kurios man lieka po produkto gamybos uzuot sunaikines kaip pridera supilu kur nors i upe ar dar kur. Ir prisiminkit kiek pacioj pradzioj kainuodavo automobilis, kai buvo pradeta didesne ju gamyba pvz ziguliai. Kainuodavo pan kaip butas, jei imtume dabartinem kainom tai Nissan Leaf kainuotu apie 200 000, bet kainuoja tik puse tiek, tai tik pradzia, jei didesne dalis imoniu imtusi tobulinti technologijas, greitai ta auto butu pan kainos i kitas paprastas auto. Tik man toks ivaizdis susidaro is viso sito kad jei as kalbeciau taip kaip ir jus visvien jus priestarautumet, toks jausmas kad ateje zmones rasyti komentarus laiko savyje kazkoki nesuprantama nora papriestarauti ir pasijausti protingesniais uz kita. Idomi ir apgailetina Lietuviu savybe.
Alfredukas 2012-01-26 10:02
. Taigi, tie 10000 yra panašūs į tai.
blizzard 2012-01-26 13:05
Nežinau ar gerai pamenu, bet aš pats asmeniškai per televiziją girdėju kaip žmogus kalbėjo apie 30000 - 40000 litų ir ši kaina skyrėsi dėl akumuliatorių kokybės.
Niekas čia tau prieštaraut nebando, tiesiog nemėgsta kaip bandoma diskusiją palaikyt neturint jokių įrodymų ir kalbant iš oro..
Ishiki 2012-01-26 14:14
as nesikarsciuoju, o del rasysenos tai ne diktantus atejau rasyt, del kainos as sumaisiau litus su eurais, cia jau mano kvaila klaida. 10 000 euru skamba tikrai tiketinai.
blizzard 2012-01-26 19:29
Iš čia
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 36&l=2&p=1
Ishiki 2012-01-26 20:13
Apie sita kazka girdejau ir per Discovery Science seniau.
Aisku 30 000 litu lietuviui kosminiai pinigai siuo metu, gal nevisiem, bet daugeliui tikrai daug
Bet argi mes dabar perkam naujas masinas? Mazai kas perka visiskai naujas auto, o senos atkeliauja is uzsienio, todel mum tik laukti kol is uzsienio uzvest senu el auto. Viena beda, kad brangiausias auto dalis akumuliatorius tures but keiciamas gan daznai palyginus su jo kaina, todel isvada ASMENISKAI MANO yra tokia, kad pagrindine blogybe elektromobiliuose yra akumuliatoriaus kaina.
immortallt 2012-01-26 20:33
Vienintele elektromobiliu beda yra akumuliatoriai. Tikrai manau kazkas bus sukurta ar kazkaip issprestos problemos.
O naudoti etanoli ar alieju... Nu baisiai jau neefektyvu. Prarandama energija gaminant kura ir dar paskui neefektyviai deginamas kuras variklyje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektra varomi ir hibridiniai automobiliai niekada netaps populiarūs?