„Audi TT RS plus“ – naujas adrenalino užtaisas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2012-02-10 19:45
išmetus ir sunaikinus visą elektroniką gal ir pavyktų pajust kašką nepamirštamo:)
bahuriux 2012-02-10 20:39
Negrazus kazkoks, tapo panasus, kaip ir visos audi, tik ismiera skiriasi ir duru kiekis. Ten su ta sportine versija, tai blogiau nei anekdotas 20AG matai priedejo, sukele turbos slegi kokiais 0,1 bar gal maziau ir jau nores aisku papildomu nemaziau 3 kEUR kai sito modo kaina 20 euro centu. EDIT uzskaitau tik ratus ir sedynes. Asku neblogas masiniukas ir paramerei pagerejo lyginant su pirmtakais, bet as jau jo nebenoriu, kaip norejau pirmojo TT.
kiesza 2012-02-10 20:49
Pamėgink savo automobiliui už kelis ct pakelt 20 arklių kai variklis arti savo galimybių ribos tie papildomi 20 AG duoda labai daug, o juos išspaust gali kainuoti tūkstančius, bet audi varikliai visada turi labai dideli rezerva/atsarga, ypatingai 5 cil motorai. Manęs taipogi niekasnepriverstu jo pirkt:)
alkaponas 2012-02-10 20:50
Jau geriau Nissan
blizzard 2012-02-10 21:14
Nissan jau nuo 1970 geriausi buvo..
Natter 2012-02-10 22:03
Nežinau ką jūs norit pajust FWD automobily, gal tai kad tokpį kalną pinigų užpakalin išleidot .
Arthuras 2012-02-10 22:41
Stipriai čia. Argumentai?
kiesza 2012-02-10 23:33
Išėik į gatvę apsidairyk kiek nissanu 70' važinėja ? Visijie jau prieš 20-30 metų supuvę, kaip ir daugelis kitų japonų, nespagainti iš caro laikų kirvių
arvis911 2012-02-11 15:56
Aš irgi nesuprantu ko tu nori iš FWD Straipsnįje kalba apie RS, o rs tik su quattro.
arvis911 2012-02-11 16:21
Jei būtai pasidomėjęs, tai TT//RS turėjo tik mechaninę pavarų dėžę, o šita versija jau gali būt komplektuojama su DSG. Ir jau tik nejuokinkit jūs su tais savo nissanais patsanais Čia tas pats kaip vaikų laida TopGear teigė, kad Lancia geriausi automobiliai pasaulyje.
bahuriux 2012-02-11 17:07
Tu man geriau parodyk 10 skirtumu ir prie ko cia ta nespalvota ir antra fotozopinta fotke, tipo meniskai?. Na as pareiskiau irgi subjektyviai, zinoma, kad neatitinka skardu islankstymas 1:1, nors kapotas tai 1:1 ir kitos detales mazai skiriasi dizainu, ispudis kad truksta fantazijos pas audi dizainerius jei sugeba tik lempas ir isplovu forma tik minimaliai pakeisi. Paprasciauisiai nebera to isskirtinumo viis modeliai vienodai "pilki" perkeltine prasme. Ypac mane nuvyle audi su savo "firminem" grilinem grotelem, kurios yra bjaurios ir gadina aerodinamika masinu. Bet juk pirkejai balsuoja savo savo subjektyviais jausmais ir piniginem, juk nesupranta fizikos ir aerodinamikos. Va apie parametrus audiniu nieko blogo negaliu pasakyti tik gerai arba nieko, ypac apie sita TT.
hamann 2012-02-12 02:18
o aš vistiek rinkčiausi z4
Nerkashis 2012-02-15 10:55
Jaučiu simpatiją audinėm. Bet kaip ir daugelis, pritariu, kad mažai besikeičia TT. Panašiai kaip porche. Kaip ten bebuvę, kad ir pilkas ir nebe išsiskiriantis auto, turi vis kažką tokio, kas traukia dėmesį.