Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Smėlis 2012-03-15 10:15
Ir vėl lipat ant to paties grėblio...
Kieshux 2012-03-15 10:33
Kraupi technologija....
Ketleris 2012-03-15 10:35
a tipo vaziavo 160km/h? o ribotuvai, beto pilnai pakrautas autobusas ir be ribotuvu daug neisibeges...
1hitkillhack 2012-03-15 10:45
kaip ant pajuokos straipsni tesia... nekreipia demesio, del ko zmones ateina i sita foruma... nekreipia demesio i pasipiktinusius skaitytojus...
Sekmes su tokia politika
gladstroke 2012-03-15 11:11
turbūt iš delfio kopintas straipsnis, nes pievas pasakoja dėl greičio (nesugebėjo kažkas išversti straipsnio), nes parašyta buvo:
Mr Elsig said the speed of the bus was still being determined, but there was no indication that it was travelling too fast.
Domas1 2012-03-15 12:03
Maciau per telika, siaip tai man keista kodel tuneliuose tokiuose daro saleles tokias dideles, tai tuomet geriau padarytu uzapvalintas o ne plokscias, nes dabar gaunasi jeigu vaziuoji ir netycia vaira pasukus ar kaip nors nukrypus nuo pirmos juostos pasuki kiek desiniau tai leki tiesiai i plokscia siena, nesuprantu tuneliu projektuotoju, manau arba baldiurai kokie turi buti ar dar kas kurie tokiam atvejui atsitikus jog nukreiptu transporto priemone ne i siena o vel ant kelio, cia panasiai kaip tvoreles nebuvimas vaziuojant greta slaito.
santihu 2012-03-15 13:34
lol kas cia???
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Aiškėja, kodėl autobuso avarijoje Šveicarijoje žuvo 28 žmonės