Kelių policijai Lietuvoje ketinama leisti vertinti automobilių techninę būklę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2012-03-29 16:34
Nevarykit dievo į medį. Niekas dėl lemputės prie jūsų nesiknis. Reikėtų apmažinti "zenonų" naudotojus, plerpiančius įvairius, važinėjančius be amortizatorių ir pan.
andriulis 2012-03-29 17:50
Mentas tikrins amortizatorius? Cia jis rankomis spaudalios masina? .... Ir siaip visais atvejais galesi paduoti pasiuntusi i TA "menta" i teisma. Daleiskim sakys tavo masinoje blogas amortizatorius, o as sakysiu geras. Tuomet jis pasiuncia mane TA atlikti. As per 20min nusiperku deveta amortizatoriu, bet geros bukles ir isidedu ji i auto pries TA. Praeinu TA ir paduodu menta i teisma uz mano laiko gaisinima ir mano suvartota kura del jo zioplumo. Kas irodys, kad as pasikeiciau detale pries TA? Eilinis debiliskumo vaizdavimas.
zahiraz 2012-03-29 18:13
Jei įstatymą priimt,tai faktas kad pareigūnai praeis specialius apmokymus,gaus įrangos įvairių detalių tikrinimui,ir jo žodis bus negincijamas. Pasakys kad kad amortizatorius sugedes,reiškia FAKTAS,sugedes
Zverukas 2012-03-29 18:28
nunu, kokią dar įrangą. Negi vežiosis estakadą su hidraulinėm aikštelėm ir stendu? Ant kelio neįmanoma objektyviai patikrint nei stabdžių, nei vairo laisvumo, nei pakabos būklės. Čia toks įstatymas iš neturėjimo ką veikt.
HardAxe 2012-03-29 18:31
perdegė kairė lemputė ir nėra atsarginės? reikia SUKEISTI lemputes, kad būtų aiškūs mašinos gabaritai, arba naudoti priešrūkinį žibintą. Kas turit gamyklinius xenonus tas ir priešrūkines turės.
namaste 2012-03-29 18:33
Kaip tu patikrinsi amortizatorius? Atsisesi ant kapoto ar ant bagazines? Jeigu net tuvlitoj netikrina amortiku. Nebent uz papildoma mokesti jeigu nori. Kazkoks agurkas nuspres kad pas tave nebeveikia amortizatoriai arba veikia netaip kaip turetu, pagal jo kvalifkuota nuomone ir paspaudinejant viena masinos sona, kita, ir turesi vaziuot gaist savo laika, kura degint ir moket pinigus TA centre kad patikrintu ir pasakytu viskas gerai, galite vaziuot. O jis laukia jau taves gryztancio, kad pasakytu jog automobilis per daug garsiai burzgia, vel vaziuok. Visiskas absurdas. As dziaugiuosi, kad mano masina visada techniskai tvarkinga, bet lups pinigus is tu kurie ju ir taip neturi, o tie kur vazinejo su naujais be em ve taip ir vazines toliau be jokiu baudu.
BerniukasBezdaliukas 2012-03-29 18:35
Is tiesu butu nebloga ideja, bet visu pirma noriu paklausti, nejaugi kiekvienas mentas nusimano apie masinas? Kaip jie tuos stabdzius ar vairo mechanizma tikrins? Sakys duok pralekti? Tai pamatys kokia gera prabangia masina ir stabdys, kad galetu "pasivazineti". Prie to pacio sutinku ir su kitu nuomone del "korupcijos" Taip pat pastebejau, kad lietuvoje labai nori sumazinti eismo ivykiu, tai mano manymu tegul lai pradeda nuo girtu vairuotoju. Sugrieztinti istatymus ant girtu vairuotoju, dieve mano kodel nepadaro kad iputus 2.5 gautum labai didele bauda ir prie to pacio pasodintu i kalejima 5 mentam, be teises iseiti greiciau. O nuo 1 promiles atimtu teises 5 metam ir + didele bauda. Tada isreklamuotu per telika, radijas ir interneta, kad visa Lietuva zinotu kokios baudos uz tai. Pagal mane gal tada dundukai ir pamastytu sesdami uz vairo isgere. O del korupcijos tai as irgi mazdaug suprantu, kaip policininkas gauna maziau algos negu paprastas kareivukas kariuomene nieko neveikdamas. Pvz mano pazystamas bkm'e dirba niekur is Lietuvos neisvaziuoja, i darba eina tai kaip ir treniruote palaksto, palosia kase ir gryza namo. Atlyginimas beveik 2000lt. Beje pamirsau pridurti jam tik 21 metai, jokios karjeros dar nepasiekes o jau toks atlyginimas.
Robinis 2012-03-29 18:43
tai ka tipo pirks mobilias TA ADAC masinas kaip vokieciai turi ? baikit baikas
HDi 2012-03-29 19:41
Jūs bent įstatymo projektą pavartykit prieš šūkaudami. Tą TA galės tik už konkrečius trūkumus atimti, o labiausia nutaikyta į xennoninkus, tamsytus priekinius langus... Ir be to, išmetimas dujas ir dabar tikrina kelyje kartais, langus patikrint gali, padangas ir gali patikrint, mobilių stabdžių stendą girdėjau ir turi, tai įsigys dar keletą, su lempų tikrinimu ir bus užtektinai ir šitų kelių testų, kad pravalyt šūdus iš kelio. Negalvokit kad už betką ims ir atims tą TA, galų gale viskas turi būt užprotokoluota, nenustebčiau jei šiais IT laikais net nuotraukos bus privalomos
zamzungas 2012-03-29 20:25
Būtent yra kaip HDi sako, niekas netikrins jokių pakabų ar vairų esmė pravalyti kelius nuo visokių laužų be šviesų, xenon padielkų ir viso kito akivaizdaus blogio.
Smėlis 2012-03-29 21:13
Būtinai turės tikrinti šviesas. Ir reiduose, kai per kyšius praeiti negalima. Nes spiginantys 9000k zenonininkai su bulkom ir priešistoriniais golpais jau užkniso. Aišku nepakenks ir paprastus žvairaakius su paprastom lemputėm nuskalpuot. Jei gaila 20Lt kartą per pusmetį šviesų sureguliavimui, tai susimokėk už tai ir dar už TA. Viena yra negalėti sau leisti naujos mašinos, o visai kas kita neprižiūrėti senos ir kelti pavojų ir nepatogumą kitiems eismo dalyviams. Jei negali sau leisti susilopyt senos geldos, tai važinėk autobusu.
Simplicity 2012-03-29 22:08
Teisingai Smėlis sako. Reikia pagaliau pradėti gerbti ir kitus eismo dalyvius.
kestutisz 2012-03-29 22:40
Ant savęs rodyt blogas ženklas, tad ir negriežtina. O vat vargingesnius (kuriem naujo automobilio niekas neapmoka pinigais pieštukams) galima ir pagainioti
Anonymous 2012-03-29 22:57
Kam rūpi tos šviesos? Kiek Lietuvoje nubausta už netinkamą priešrūkinių naudojimą? Blizgina keturiom farom ir patys farai
Arthuras 2012-03-29 22:57
Už šviesas tai būtina skalpuot. Vieni į dangų šviečia, kiti su amerikoniškom ar angliškom, kiti su zenonais. Važiuoji naktį ir akina visokie kvailiai, jei ne iš priekio, tai per veidrodžius. Už priešrūkines irgi skalpuot. Nors jos ir neakina taip, kaip zenonai.
Zerutis 2012-03-30 00:30
Jomajo, kokiu budu policininkas nustatys mano auto stabdziu ar amortizatoriu bukle??? Viskas turi but ismatuota, tam reikia stendo ir irangos. Idomu koks debilas visai, tai sugalvojo.. O antra niekaip nesuprantu is kur tas durnas isitikinimas pas zmones kad avarijos vyksta del netvarkingu auto? Avarijas pagrinde sukelia debilai (keliu gaideliai) ir girti debilai. Ir viskas. Del netvarkingo automobilio turbut nei 5 proc. avariju, kurios nusinesa gyvybes nesusidaro.
kunis 2012-03-30 00:47
Žinai kodėl nekelia baudų? Elementarus dalykas: Jei baudos nedidelės (sąlyginai) , girtas vairuotojas galvos, ai, kaip bus taip, gal nepakliūsiu ir važiuos, ir paklius, ir sumokės valstybei už nusižengimą. Sukels baudas iki padangių, tai mažiau girtų vairuotojų bus, mažiau jų bepagaus,o tai sąlygoja mažiau pinigų į biudžetą (mažiau ka seimūnam vogt).
Impintinas 2012-03-30 01:34
Nereik čia daryti Delfio. Baudos dydis palyginus mažą poveikį turį. O jei padarys labai dideles baudas, tai pažeidėjas neišgalės išsimokėti, tai visai nemokės, pradės dirbti nelegaliai, kad valstybė jo pajamų nematytų ir neišieškotų ir pan. Aukštomis baudomis nieko nepasieksi, o kaip tik praloši. Praktiškai išmestum žmogų iš ekonominių santykių. Panašus principas yra su mokesčiais, gal kiek įtikinamiau atrodys http://lt.wikipedia.org/wiki/Lafero_kreiv%C4%97
kionig 2012-03-30 01:46
Tai ne valstybės reikalas išieškoti, tam yra antstoliai Tik pamėgink nesumokėti, ir ateis tau po metų dviejų sąskaita. Nemanau, kad turėsi kur dėtis. Kaip sakant baudos niekur nedings. Jei jau su mašina važinėji nebūsi visiškas beturtis, kad neturėtų ko iš tavęs išieškoti. Arba gausi pačių mažiausių visuomeninių darbų ir atidirbinėsi už savo pražangas. Taip pat nepamirškime, kad dar yra ir tokios sankcijos kaip teisių atėmimas. Ir ar labai daug valstybė praranda?
Impintinas 2012-03-30 01:59
Vis tiek pinigai išieškomi valstybės naudai, tai jau skolininkui nelabai koks skirtumas, kas iš jo juos paima Čia gerai pastebėta dėl kitų poveikio priemonių, bet dėl baudų dydžio būtent kalbėjau, nes Kunis jas čia kažkaip įdomiai su seimūnais sugebėjo susieti.