Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2012-04-06 14:07
Sebastianas Thrunas internete dėstė apie apie AI, ir dabar nesenai baigė paskaitais apie autonominio automobilio programavima. http://www.udacity.com/
...savivairiai?!?!
punktyras 2012-04-06 17:41
plg. savivarčiai
Pasiteiravau VLKK, atrašė, kad geras, naudotinas vertinys. Gal „savivairiai automobiliai“ skambėtų ir geriau.
Kupse123 2012-04-07 10:36
Nu jau ne, Sakykit ka norit, galit prikist ta pacia nuvalkiota istorija kad pries 100 metu zmones nenorejo nuo arkliu persest i automobilius, bet tokiems automobiliams gatvese artimiausius 20metu tikrai ne vieta.
Visu pirma, kuo daugiau elektronikos, daugiau 'nauju' technologiju - atitinkamai bus didesne rizika kazkam sugesti (atsizvelgiant Lietuvos automobiliu parko senuma), todel papildomos islaidos autoservise + rizika kelyje.
Antra - kokia teise turi automobilis, be mano sutikimo, tariamai esant blogom vairavimo salygom, pirkti internetu papildoma draudima?
Trecia - cia jau labiau kiekvienam asmeniskai, bet atsisakyti vairavimo malonumo manau ne visiem noretusi.
Dvigubas nulis 2012-04-07 11:10
Aš mielai iškeisčiau šį malonumą greitesnę kelionę ir galimybe užsiimti kitais darbais keliaujant - ar miegu, ar knygos skaitymu, ar kažkuo kitu. Kiekvienam kitaip
Manau, kad automobiliai anksčiau ar vėliau taps autonominiai dėl jau minėtų priežasčių. Turėtų išlikti ir įprastas vairavimas, bent jau kurį laiką.
immortallt 2012-04-07 12:06
Jei yra gedimas, automobilis gali imtis saugos sprendimu ir sustot bei informuot vairuotoja, kad autopilotas keliones testi negali.
Automobilis nieko nedarys, ko tu jam neleisi. Tai viena is galimybiu, papildoma funkcija, kuri tau gali palengvinti gyvenima ir apsaugoti nuo finansiniu islaidu.
Kartais tai vairavimo malonumas, kartais tai kancia, bet zmogaus klaidas kelyje reikia naikinti, nes tos klaidos kainuoja gyvybes, gyvenimus ir tiesiog pridaro dideliu finansiniu nuostoliu. Pvz. atstumo palaikymo sistema, nu kaip ir nereikalinga ir brangu, bet jei bent karta jinai suveiks - sistema ne tik atsipirks, bet dar ir sutaupys.
Del lektuvu, palaikyti skrydi yra lengviau, bet pvz sukurta sistema, kuri nutupdo naikintuva ant lektuvnesio. Kai buvo pradeta kurti sistema, buvo manyta, kad sugebes leistis tik idealiomis salygomis sistema. Kai istobulino sistema, tai jinai gali leistis tokiu oru, kai zmogus net nebando. Pvz ruko metu, kai vejas stiprus pucia, nakti, lyja, sninga ir pan. Nusileidzia tobulai, nes seka daug rodikliu idealiai ir gali prognozuoti aplinkos pokycius itin greitai. Reakcijos laikas - daug greitesnis nei zmogaus.
forestbird 2012-04-07 23:32
Reikalavimai lėktuvams (ypač keleiviniams), jų elementų naujinimas po pastebėtų klaidų manau nepalyginimas su tuo ką turėsime kai daugelis važinės su auto automobiliais.
Šiaip dalis lėktuvų, bent Airbus tai tikrai, turi pilną automatizaciją (pakilimas, skrydis nusileidimas)+gedimų kontrolė (gali skristi su sugedusiu varikliu be papildomų nustatymų).
Automatizuotas nusileidimas yra daug saugesnis nei manual
P.S. Čia automatizuotas turiu omenyje kad pc valdo lėktuvą žmogus stebi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rankas nuo vairo!