Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darius Žižys 2012-05-14 11:53
kazi ka naudojo? pzt ar gal kokius elektriskai aktyvius polimerus. Idomu kaip ta geometrija rato keiciama...
kestutisz 2012-05-14 12:41
„Tačiau dėl viso pikto jas jau užpatentavome“ - kaip ir visa patentų esmė - neturint dar net medžiagų, konkretaus prinicpo, jau "užpatentavome", okas dabar sugalvos realizuoti turės ir piniginę atsegti tokiems "sugalvotojams". Nors pati mintis tikrai pas kiekvieną nors ir pradedantį lenktyninką sukosi galvoj - kaip būtų gerai vienu metu ir plačios, ir siauros padangos, o dar dygliai jei pagal komandą išlystų/pasislėptų tai išvis fantastika būtų
Darius Žižys 2012-05-14 13:50
kazin Kestai ar tu zinai kaip tie patentai rasosi? Be veikimo schemos niekas tau apie patenta ne pagalvot neduos, taigi reik suprast kad mechanizmai yra sukurti, belieka juos optimizuot, numust gamybos kainas ir vualia.
X-log 2012-05-14 16:15
Vasarines nuo zeminiu pagrinde skiria gumos minkstumas, sudetis, protektoriaus rastas, o cia aprasomas profilio aukscio plocio keitimas vargu ar gali suteikti tiek naudos, kad tokia sistema bent kazkiek atsipirktu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokslininkai užpatentavo „išmaniąsias“ padangas