Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Rukis 2012-05-18 12:47
Taip, nes mes esame ne tik socialiai degradavusi šalis (kedžiai, stalai ir pnš), bet ir politiškai. Protingas lietuvis gal ir įšoktų į elektromobilį, bet kai viršunėlė nėra suinteresuota subsidijuot elektromobilių, tai ko norėt...
Kaimiškai sakant:
Sėdi valdžios organai gilioj Gaspromo subinėj, kurioje nesimato šviesos tunelio gale.
Tuxedo cat 2012-05-18 14:55
Nėra jie taip ištobulėję, kad imti ir pirkti už tokias kosmines kainas. Geriau jau hibridą pirkčiau.
Xdmin 2012-05-18 15:27
Teko girdet kad hibridai isvis nuostolis, kaina didele, ekonomija nelabai skiriasi nuo iprasto dyzelinio automobilio. Kiek tiesos, nezinau
kestutisz 2012-05-18 15:28
Tai gal galima praktinį pavyzdį, kodėl ir kaip turėtų subsidijuoti (t.y. gauti naudos)? Elektromobilis bus pagamintas vistiek ne pas mus, keliais naudosis, mokesčių už kurą nemokės, o už elektrą net nelabai aišku kaip nors akcizą paimti. Tai gal išvis geriau subsidijuoti automobilio _nepirkimą_ - pvz jei turi teises, turi pinigų automobiliui, bet pažadi artimiausius 5 metus jo neturėti, o važinėti autobusais, tiesiog išmokėtų 21klt (tarkim pvm nuo 100klt vertės naujo elektromobilio) - valstybei gal net daugiau naudos būtų ;)
Arthuras 2012-05-18 15:38
Mitsubishi MiEV kainuoja virš 100k lt.
VW Polo 1.2 TDI kainuoja 50k lt. Negana to, kad važiuoja geriau, atrodo geriau, tai dar ir pigesnis 50k lt. Už tą skirtumą gali nuvažiuoti 250k km. Kitaip tariant praktiškai bet koks tiek nuvažiavęs automobilis jau atidirba savo. Tai apie kokią ekonomiją kalbam?.. Nėra dar jos toli gražu...
immortallt 2012-05-18 21:03
Vis dar ziuriu nesupranta zmones, kam reikalingas akcizas...
Arthuras 2012-05-18 22:13
Ką tuo nori pasakyti?
Robinis 2012-05-19 00:31
reikalas tame, kad estai iskeite atliekama dalykai i visiska nauda. tad koki nuostoliai ar islaidos ? ogi visiskas 0
rimasD 2012-05-19 00:44
Kaip aš manau, pirmiausiai norisi pasižiūrėti, kaip seksis, paskui pirkti.
bahuriux 2012-05-19 10:26
Deja, bet teisingai teko girdeti
GNU 2012-05-19 10:36
Na tikrai ne 0. Galėjo už taršos leidimus gauti pinigų (kaip kad daro Lietuva) už kuriuos butų nusipirkę dvigubai daugiau paprastų automobilių.
Praktinės naudos iš jų tikrai nėra daug. Tačiau per PR investicijos gali grįžti su kaupu.
immortallt 2012-05-19 11:01
Su elektromobiliais praktine nauda ta, kad dabar bus pradeti deti pagrindai infrastruktruai, issiaiskinti poreikiai bei kokie poreikiai musu klimatui - vertinga informacija, kai elektromobiliu akumuliatoriai bus istobulinti, nes dabar tik jie stabdo elektromobilius. Jei sumazintu ju kaina 50%, tai labai apsimoket pradetu.
Akcizas, tai yra mokestis, ne tam, kad tiesiog surinkti, o tam, kad nori riboti kazkurios prekes vartojima. Siuo atveju kura riboti nori, nes turi neigiama itaka aplinkai, plius maza dalis sio vartojimo lieka Lietuvoje. Cigaretes turi akciza, nes tai ziauriai kenkia sveikatai ir gydymo islaidos rukoriams yra milziniskos. Akcizas ju vis dar nepadengia. Tad labai logiskas sprendimas butu prie dabartinio akcizo ivesti tvarka, kad pirkti cigaretes galetum tik su kortele tapatybes ir jei jau rukytum - medicinine apsauga susijusi su ligomis, kurias itakoja cigaretes nebutu teikiama. Jei korteles neturi, o akivaizdus irodymai organizme, kad ruko - neteikti absoliuciai jokiu medicininiu paslaugu, tegul eina pas privacius gydytojus, kai reikes pataskyt apvalias sumeles, zmones prades galvot.
Arthuras 2012-05-19 15:50
Immortallt, tai siūlai kuro akcizą kelt būtent šiuo metu?
immortallt 2012-05-19 19:41
Nieko nesiulau. Tik paaiskinau, kodel taip yra, o priezastis, kad kuras brangus, tai reikia nuleisti kuro kaina yra svelniai tariant - nelogiska. Per litra, isskiriama tiek pat tersalu, per litra, dar daugiau pinigu isplaukia i keleta saliu, per litra, net dar daugiau devimi keliai.
Cigaretes, kad ir ka ant pakelio rasytu - light, super ligth ar pan - visi jie kenkia vienodai, tik skirtingu aromatu privaro. Jei butu mano valia, rukyti leisciau tik uzsidejus maisa ant galvos. Ir kol plauciai tuos dumus isfiltruos neleisti isskleisti i ora, nes realiai jie pazeidzia kitu zmoniu teises. Pvz. turiu astma, po langais eina ir ruko kiti. Nors nuo lango bunu uz 5-10m o dar iki rukoriaus 10m - as vis tiek uzuodziu ir tai erzina mano kvepavimo takus. Tas pats autobusu stotelese ar dar bet kur kitur. Kodel rukoriu teises pazeidziamos neva, kai juos isgrudo lauk is kaviniu/restoranu, o nerukanciu zmoniu teises nepazeidziamos, kai tenka uostyt ta kvapa.
Tos pacios problemos laiptinese. Kaimynus isauklet neimanoma, tik su bita per galva turbut padetu, nes pyktis su jais gali kiek nori, vis tiek savo daro.
Tuxedo cat 2012-05-19 22:11
Pyk nepykęs, bet kol lietuviai kiekviename žingsnyje pradės elgtis protingai, dar teks gerokai pakentėt. Su rūkoriais tas pats. Aš pats rūkau ir puikiai suprantu nerūkančiuosius - gi pats toks buvau. Stengiuos masinėse susibūrimo vietose, stotelėse ar kurnors kitur nerūkyti. Kai žmonės pageidauja, kad nerukyčiau šalia jų, kuo laisviausiai susilaikau nuo to.
immortallt 2012-05-19 23:20
Ispanijoje berods restoranuose dar dabar leidziama rukyti. Tad cia nera tik lietuviai. Ir siaip, Lietuvoej yra pakankamai neblogai, bet kuriuo atveju galiu rasti kuria nors bent viena, o dazniausiai vos ne simtus saliu, kur blogiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Estai įšoko į elektromobilių traukinį, mes – ne