Degalinių eros pabaiga? Japonai išrado būdą elektromobilius įkrauti per riedančias padangas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Strong_Bad 2012-07-10 14:55
IR? Svarbiausio dalyko ir neispletojo: Koks tas padangu misinys, kas ten ipinta, kas tame betono sluoksnyje sukista, ir isvis kaip istas viskas veikia? Sudomino ir nieko nepasake, jauciuos kaip likes be sekso po romantiskos vakarienes
ZmogZ 2012-07-10 15:11
čia yra tokia pastraipėlė http://www.greencarreports.com/news/107 ... your-tires As with other wireless electric car charging prototypes it uses wireless field technology, with one element creating a field and the other completing a circuit. In this case, that means a metal plate under the concrete roadway, and steel belts in the tires receiving the charge. Taip išeina, kad nei pats betonas, nei padangų guma niekuo neypatingi?
nondescript 2012-07-10 15:36
Nesupratau. Tai koks skirtumas ar tu krausi akuma namie ar nuo betono? Juk vistiek tiek pat energijos bus sueikvota.
Xdmin 2012-07-10 15:49
Neissikraus vaziuojant.
Shinigami 2012-07-10 15:54
Bus tiekiama elektra važiuojant. Dėl to galėsi važiuoti nesustojęs kol padangos nesudils
kestutisz 2012-07-10 16:09
O kodėl elektros grandinė būtent padangose ("steel belts in the tires receiving the charge")? Jei jau bekontaktis metodas, tai kodėl visgi ne ala toleibuso "ūsai" besivelkantys palei kelią, o gan sudėtingas metodas įsikrauti per padangas (reikalingas srovės perdavimas per besisukančius, o tuo pačiu atitinkamai ir dylančius kontaktus kažkur stebulėje)?
GTRooTube 2012-07-10 16:15
Pas mus dar žvyrkelių neišasfaltavo, o šitoks projektas reikštų, kad reiks visus visus kelius perlieti. Japonijoje gal taip ir padarys, bet pas mus - niekada.
kestutisz 2012-07-10 16:18
Visų ir nereikia - tarkim pas mus užtektų A1/A2/Via Baltica ir jau elektromobilių priešininkų pagrindinio argumento (be kainos :) "o kaip aš prie jūros nuvažiuosiu" nebeliktų :)
bandiklis 2012-07-10 16:19
Nesu elektrikas, bet kodel negali sukurti elektromobilio kuris pats save pasikrautu. Tarkim masina vaziuoja, ratai sukasi, vadinasi primontavus generaturius prie ratu, jie galetu gaminti elektros srove. Amortizatoriai taipogi dirba, galetu ir jie kazkokiu tai budu gaminti elektros srove. Kazkur skaiciau lygtai kazkas panasaus yra sukurta. Galbut problema yra, kad eletros saltinis negali buti kraunamas ir eikvojamas ta pacia grandine. Na nejau negali kazko sugalvoti, netokiu dar velniu prigalvoja pasaulyje... Galbut tokias masinas kurti nenaudinga, nes zmones vazines uz dyka ir niekam nei aciu... Susidaro toks ispudis, kad kuriama tik tai, kas nesa kazkam pelna, kad ir siuo atveju apie betona kuriuo tekes elektros srove. Juk tai reiskia kad elektra bus tiekiama i ta betonini kelia, o tai reiskia, kad uz vaziavima tokiu keliu teks moketi pinigus uz suvartojama elektra. Raso, kad degaliniu erai ateitu galas. Nei velnio joks galas joms neateis, keiciasi tik degalines forma. Mokesi ne uz isipilta skysti i baka o uz elektra kuria suvartos tavo automobilis vaziuodamas tokiu keliu. Taip, elektra kurkas pigesne, bet jei ateityje automobiliai prades vazineti jos pagalba ji tikrai brangs. Nes atsiras milziniskas jos poreikis. Taigi, as tokio isradimo neuzskaitau....
kestutisz 2012-07-10 16:22
Toks daiktas seniai "išrastas", ir pavadinimą turi - amžinasis variklis :)
immortallt 2012-07-10 16:22
Bandikli, pastatyk vejo jegaine, tada priesais ja dideli ventiliatoriu ir ji ijunk nuo itampos is tinklu
bandiklis 2012-07-10 16:24
as suprantu, kad yra krovimo nuostoliai ir visoks ten kitoks S, bet tokiu principu kaunama masina nuvazuotu kurkas ilgesni atstuma su pakrautu akumulitorium nei dabartiniai elektromobiliai gali.
Novator 2012-07-10 16:33
Jei pajungsi generatorių ant besisukančio rato, tas ratas dar daugiau energijos sunaudos, kad pasuktu generatorių.. O dėl amortizatorių regis kažkas yra daroma, tik kad šalyse kur geri keliai tie amortizatoriai mažai energijos prigenereuoja. Pas mus Kaune jų tikrai reikėtų
andriulis 2012-07-10 16:38
Jei kaune naudotumem amortiatorius kurie gamintu elektra, tai ir AE nereiketu Uztektu ir lenkams ir latviams
bandiklis 2012-07-10 16:39
Na nebutina kabinti generatoriu "monstra". Juk masina 4 ratus turi. Galima 4 mazos galios generatorius prideti. Nemanau, kad labai jau dideli pasipriesinima jie sukuria.
nondescript 2012-07-10 16:45
Bet ar dėl to verta keisti kelius? Juk akumą galima greit įkraut ir tam skirtose degalinėse. Va sujunktų su šita idėja, būtų rimčiau: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... psnis-5708
dzo 2012-07-10 17:01
O is tu mazu generatoriu savo laikrodi pakrautum? (kas energiskai vistiek butu zymiai efektyviau kraut nuo automobilio akumo) Geriau mars i mokykla i fizikos pamokas pasimokint apie energijos tvermes desni
bandiklis 2012-07-10 17:19
Taip, suprantu, jei Tu kazka zinai, lengviausia kita yra kazkur pasiusti, o ne padiskutuoti apie tai...
mobilunkas 2012-07-10 17:23
ateisi su guminiais ant tokio kelio, prasizergsi ir elektra uzmus jau manau pigiau degaline pastatyt, nei visus kelius istisine degaline paverst ir visas padangas ir auomobilius perdaryt
werafonas 2012-07-10 18:00
Kad nėra su tavim apie ką diskutuoti