Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
deivec 2012-08-23 19:37
oro filtras ????? :D:D:D:D:D:D:D
kenkia varikliui, kad ji net uzkala ???????? :D:D:D
incognit0 2012-08-23 21:34
Tas kas sumaste sia nauja tvarka ivest lietuvoi reik i galva vini ikalt
stiklas 2012-08-23 21:37
benzininis variklis tik pasimėgautų max apsukom, ko nepaskysi apie dyzelius, kurių nuo 3k apsukų jau skauda klausyti vargšai dyzeliai, tikrai ne į naudą tokios patikros
andriulis 2012-08-23 21:39
Blizzard - taip apie katalika sako jog jis naudingas tik apie 150k -200k kilometru, bet kazkodel praktikoje yra kitaip. Zinoma jeigu tepalo buvo pateke i katalika, tai jis ten buna ant tiek uzsikimses, jog sunkiai iseina dujos, arba visas subyrejes ir jau barska, bet jeigu variklis buvo tvarkingas, tai net ir po 300k kilometru senas katalikas atlieka siokia tokia paskirti. Audinei ispjovem katalika na ir ka tu galvoji, smirdeti ryskiai labiau pradejo nei seniau ir dar kvapas ikiresnis. Plius draugas perikupas senienu, tai jis ispjauna katalikus. Na tai nepalindes po masina galiu pasakyti ar katalikas ispjautas ar stovi senas.
Sigun - pranesk kaip ten eisis TA.
Vytax 2012-08-23 21:44
Sakykit ką norit, bet jei automobilio variklis užsilenkia tik nuspaudus „gazo“ pedalą iki dugno, tai tas automobilis techniškai netvarkingas.
O dūmingumas tai senų nusidėvėjusių dyzelinių variklių bėda. Kai cilindrų žiedai ar juo labiau patys cilindrai būna sudilę, tai į degimo kamerą patenka tepalas iš bloko. Kuris sudegęs virsta suodžiais ir kitais blogais junginiais.
Beje Regitroje išties dirba idiotai. Prieš pusmetį Kaune variau apynaujį automobilį, tai pirmą sykį prisikabino kad išmetimo viena apkaba surūdijusi. Grįžtu namo, pasilendu po mašina ir matau kad visas išmetimas yra idealios būklės, ta apkaba ne tik kad nesurūdijusi, bet išvis ji net pagaminta iš nerūdijančio plieno. Kitą dieną nieko nedaręs vėl varau iš naujo, išmetimas jau nekliūna, bet kliūna valytuvų šluotelės. Šį sykį išvis net nesulaukiau jokių paaiškinimų dėl ko jos blogos, vienu žodžiu blogos ir taškas. Nuvažiavau į šalia esančią Maximą, nusipirkau pačias pigiausias kinietiškas šluoteles ir su jomis jau praėjau TA. Nors tos kinietiškos valytuvų šluotelės akivaizdžiai blogiau valo už originalias. Ir labai buvo pikta matyti kai aš su 4 metų senumo „golfu“ turiu tris kart varyti TA, kai tuo tarpu dvi dešimtis metų skaičiuojančios „bulkos“ praeina iš pirmo karto.
andriulis 2012-08-23 22:23
Vytax kodel tu sakai jog jis techniskai netvarkingas? Jo vaziuokle ideali, ismetamos dujos leidziamoje normoje, o po sio teso uzsilenkia variklis. Gal paprasciausiai neatlaiko senos detales tokiu apkrovu ir tiek, bet pries tai normaliai vazinejant automobilis kokiems pagyvenusiems zmonems dar butu tarnaves kokia 5metus be jokiu papildomu rupesciu.
Klausymas kas sugalvojo tokiomis ekstremaliomis salygomis tikrinti variklio kantrybe? As turiu savo auto jau 6metai, bet gyvenime nebuvau apsuku uzkeles iki 5,5k, o max iki 4k.(dyzelis)
Pyktis ima, kai valstybe visiskai neadekvaciai elgiasi pries savo piliecius, zinodama jog LT auto parkas yra gana senas ir tai isauks daugybe problemu zmonems.
kionig 2012-08-23 22:37
Ė-ė-ė, o tikrintojai taip nešėlsta? http://www.youtube.com/watch?v=rvVlgBwWlmo
manciukaz 2012-08-25 11:34
Dyzelis yra geriau už benzina/dujas turiu citroen xsara 2002 ir petiora i vieta padedu, o kai važiuoju ekonomiškai valgo 4 - 4,5l
Robkinas 2012-08-26 11:03
Tavo komentaras yra visiskai subjektyvus ir bevertis.
sigun 2012-09-07 18:44
Daug laiko praėjo kai pažadėjau parašyti savo įspūdžius iš TA, bet taip jau gavosi, kad tik šiandien važiavom. Iš patarimų pasinaudota - prieš porą savaičių pakeistas oro filtras. Testuotojas porą kartų spustelėjo iki 5000, t.y. kol suveikia ribotuvas. Parodė 0,55, o riba yra 3. Dūmingumo testas praeitas. Tad jeigu 12 metų senumo 2 litrų turbodyzelis su šitokia atsarga praeina, tai sakyčiau normatyvai tikrai ne griežti...
Šalia testavo kitą lengvąją. Spėju ta nepraėjo, nes testuotojui nuspaudus akseleratorių išmetė debesį dūmo, kaip iš seno autobuso...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Techninėse apžiūrose deginami dyzeliniai varikliai – vairuotojų problemos?