Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2012-09-04 11:26
Ir taip elementaru, kainos tapo nebadekvačios pajamoms (būtent kokybės atžvilgiu, nes prieš 40 m. nupirktas automobilis pilnai tarnavo dešimtmečius, dabar naujas automobilis tik kelerius metus (pritempiant keliolika metų)). Taip pat pasimatė visos problemos, tiek dėl pačių kreditų tiek dėl perdidelio tankio (užstatymo ploto, automobilių srauto). Pakito požiūris į patogumą... Kitaip sakant, sistema pati save palaužė ir jai reikia persikrauti jog vėl pradėtu veikti.
Anonymous 2012-09-04 12:13
O ir naujo auto pirkimas vargu ar gudrus sprendimas.
Pvz: BMW 118 naujas - apie 100 000 Lt, o po 3 metų jo kaina liks - 40 000 Lt.
Tipo, yra protinga 60 000 litų išmesti todėl, dėl to, kad tris metus nereikėtų važiuoti į servisus?!
Amerikoje, spėju, situacija panaši.
Kita vertus - pasaulyje vis daugiau vairuotojų nesugebėtų pasikeisti ratų ar šiaip remontuoti mašinas. Galų gale ir mašinų gamintojai vis labiau saugo nuo „neautorizuotų“ servisų ir dėdžių Vasių iš garažų. Rezultate - remontas brangsta ir darosi vis labiau bauginantis. Ypač, kai neskiri tramplioriaus nuo klirenso
Taigi ir mašinos eksploatacija tampa nepatraukli
Tai seniai taip mėgo mašinas, kad galėjo dienomis knistis prie mašinos, o jaunimas turi ką veikti ir be tepaluotų rankų.
Miestuose (pvz Niujorkas) mašinos statymas - dar viena atrakcija, kuri irgi vargu ar skatina pirkti auto
O juk ir ekologijos isterija rėkia, kad automobilis - visų bėdų šaltinis, atmosferą teršia, klimatą šildo...
reikia džiaugtis, kad naujų nebeperka
vvv2 2012-09-04 12:14
enternald 2012-09-04 12:29
Jei niekas nepirks naujų automobilių iš kur atsiras panaudoti ir jų dalys ir ar jie bus tokie pigūs? Be to smunkant pirkimui taipogi tiesiog privalės pigti automobiliai.
vvv2 2012-09-04 12:55
- taip, tik ne per mėnesį (būtų fantastika), o per metus..
Anonymous 2012-09-04 13:14
Na, straipsnis apie tai, kad nebeperka Gali būti, kad tavo mintis - tai tiksli ateities prognozė. Jei naujų nepirks totaliai, tai grius visa autopramonė - ir tada senos tikrai brangs
Bet juk dabartinės autopramonės ir negaila Negaliu sakyti už visą žmoniją, bet naujos mašinos manęs nežavi. Aš nepriklausau straipsnyje minėtai Y kartai; betgi irgi nė nesiruošiu pirkti naujos mašinos. Nesvajoju ir neturiu vizijų ta tema
technologas 2012-09-04 13:25
Džiaugtis reikėtų, kad mažiau perka kurą ryjančių monstrų ir nebeleidžia pinigų brangiems butams. Namą galima pastatyti sąlyginai nebrangiai, dėstis kokias statybos medžiagas naudosime. Transporto rūšių taip pat yra įvairių.
Informacija tolesniam keliui -
. Pasirodo vėjo nei Saulės energija nėra pigūs ir neužtikrina augimo. Visas šitas reikalas gan kompleksiškas, bet faktas lieka faktu - apvali baigtinė planeta turi baigtinį kiekį neatsinaujinančių resursų ir jokie technologiniai stebuklai tų resursų nepadaugins.
Vytax 2012-09-04 16:07
Kai JAV NT rinka tokia, kad būsto pasiūla yra milžiniška, o jo paties vertė nuolat krenta, tai būsto nuoma yra racionalesnis sprendimas nei kad jo pirkimas.
Analogiška situacija ir su darbo rinka, kurioje vyrauja didelis nedarbas, dažni atleidimai, mažėjantys atlyginimai. Taigi darbuotojams (ypač jaunimui) neturintiems patikimos darbovietės, būsto nuoma tampa dar labiau patrauklesnė. Nes ieškant naujo darbo, dažnai reikia keisti ne tik miesto rajoną, bet ir galbūt patį miestą, o neturint NT nuosavybės tai padaryti lengviau.
O automobilis yra visai nereikalingas jei visada yra galimybė išsinuomoti būstą kuris nuo darbovietės nutolęs vos per kelias metro stoteles. Juolab, kad automobilis daugiamilijoniniuose didmiesčiuose nėra nei pati patogiausia, nei pigiausia transporto priemonė, o automobilių nuomos punktai kai kur yra jau vos ne ant kiekvieno kampo, klesti įvairios pervežimų paslaugos bei internetinė prekyba.
Aišku Lietuvos situacija žymiai kitokia. Kol kas čia sunku išsiversti ir be nuosavo būsto ir be nuosavo automobilio.
Acme 2012-09-04 17:55
Automobilių gamintojai žymiai daugiau uždirba iš atsarginių dalių ir automobilių remonto, negu iš jų pardavimo, tai daug pasako kokio patikimumo produktus jie pardavinėja. Ir straipsnyje taip pat gerai pasakyta, kad automobilis yra naudojamas 1 val. per parą, kas parodo kaip neefektyviai yra naudojami ištekliai.
Neefektyvumas atsiranda dėl monetarinėje sistemoje naudojamo koncepto - nuosavybės. Iš tikrųjų žmogui reikia turėti galimybę gauti daiktą, kitaip sakant turėti priėjimą kai jo reikia pvz.: automobilis, knyga ir pan., o ne nuolatos turėti tą daiktą - nuosavybės konceptas.
Monetarinei sistemai ateina galas, vartojimas mažėja dėl netolygaus turto pasiskirstymo ir technologijos (technologinis nedarbas dėl automatizacijos, kibernizacijos ir pan.).
Monetarinė ekonomika turi augti kiekvienais metai daugiau negu 2%, palyginus su prieš tai buvusiais, kitaip ekonomika patenka į recesiją. Šis augimas yra eksponentinis, bet nuolatinis augimas negali tęstis, nes Žemės ištekliai riboti.
Naujoji karta pereis prie tvaresnės sistemos, negu monetarinė sistema, greičiausiai tai bus angl.:
Laurynas19 2012-09-04 20:35
Straipsnis atitolęs nuo realybės..
Naujus automobilius perka tik turtingi tėvai savo vaikams, taigi ši situacija neturi absoliučiai nieko bendro su tūkstantmečio vaikais (kaip juos dabar vadina...). Bet kuris 16-20m jaunuolis norėtų vairuoti naują automobilį, jei jį nupirktų tėvai. O pats jaunuolis visiškai jokiais laikais (nors tie laikai siekia vos 30m) neplanavo pirkti naujo automobilio. Taigi klausimas turėtų būti: "Kodėl niekas neperka atuomobilių ir būstų? Arba kodėl tėvai nebeperka automobilių savo vaikams?"
Dauguma atsakymų buvo paminėti ^ aukščiau esančiuose komentaruose.
O dėl komentaro, tai sutinku, su laiku ši sistema tikrai pasikeis. Ir būtent dėl technologijų ir viso automatizavimo. Bet tai dar bus negreitai, mano spėjimas būtų: 2020m gimę vaikai, kažką išesmės pakeis.
Nes kolkas dėl to "nuosavybės" koncepto ir sukasi varikliukas. Dėl to ir žmonės negailėdami savęs dirba 8-12val per parą, 7dienas per savaitę, 362dienas per metus. (tikras atvejis) Nors iš tiesų jiems to nereikia.
rwc 2012-09-05 08:49
Šiais laikais yra gražesnių žaisliukų. Visokie ten aifonai, et cetera. Galėtų dar žurnaliūgos sunerimti, kad jaunimas menkai perka arklių ir kaubojiškų skrybėlių. Tai jau tikrai - atėjęs mėšlinais batais į diskaną prisigaudysi melejoną mergų...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neišlaidžiausia tūkstantmečio karta arba kodėl jos nedomina automobiliai?