Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
enternald 2012-09-11 09:27
Tikiu, kad traukiniai įperkami, bet ne traukinių kaina problema o infrastruktūros. Kaip be to pasieks 1600, jei daug pranašesnė Maglev technologija stovi 500 km/h riba ir net tada niekas jos nediegia. Pvz Didžioji Britanija vysto senas traukinių linijas, nes naujos linijų kainos beprotiškos. Net ir Prancūzija naktimis, kai greitieji traukiniai nelabai važinėja užleidžia magistrales krovininiams traukiniams, siekdami geriau išnaudoti geležinkelį, kartais praleisdami greituosius traukinius. Kaip šias problemas išspręs tokia transporto priemonė, nes jai infrastruktūrą reikės statyti nuo nulio?
Creatium 2012-09-11 10:20
Na, jeigu iš tiesų sukurs kokią parodomąją trasą ir galima bus išbandyt veikiantį 1600 Km/h greičiu važiuojantį traukinį, tai kodėl gi ne. Vienas dalykas yra vystyti Maglev su 500 km/h greičiu (ką pasiekia ir įprastiniai traukiniai), kitas dalykas vystyti naują technologiją, kuri pasiekia 1600 km/h greitį. Net neabejoju, kad tokią technologiją visų pirma sau pasigriebtų Kinija.
WD 2012-09-11 13:08
O Lietuvoje kaip vazinejo 80 km/h taip ir vazines:))
enternald 2012-09-11 13:09
Pasigriebtų taip, bet neišnaudotų:
Kinija turi nemažų problemų su greitaisiais traukiniais: pernai trasų greitis (turėjęs būti didžiausias pasaulyje) buvo sumažintas iki Europoje įprastų greičių dėl statybos broko ( http://www.washingtonpost.com/world/are ... s_homepage ). Bilietų savikaina buvo per didelė Kinijos pigiai darbo jėgai, todėl Kinija migracijos sezonu kentėjo pernai didžiausius kelių kamščius. Kinijai pasirodyti kaip demonstratorei bus visai puiku, bet jei neatsiras kam važinėti taip ir liks sistema kaip koks Potiomkino kaimas.
mch0lic 2012-09-11 13:41
Pirma, nemini ar bus pigiau nei ekonomine pirma klase skrist Kitas dalykas ten 600km tai kiek laiko jie tą savo vakumą konstruos?
Acme 2012-09-11 16:36
Tokie traukiniai jau anksčiau buvo pasiūlyti, vakuminės tubos, kuriuose traukinys sklendžia ant magnetinės pagalvės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Artėja viršgarsinių traukinių era? (Video)