Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
incognit0 2012-09-14 17:02
Nepritariu tai yra zmogaus teisiu pazeidimas. nes taip zinos kas kur kada vaziuoja, kada isvaziuoja kada parvaziuoja.
Stebeti vairuotojus lyg kalinius ne iseitis, tai tik piktins vairuojancius ir aisku dauzis tuos radarus kaip obuolius nuo medziu.
Tikiuosiu prancuzija tures daug nuostoliu del siu radaru.
macchiato 2012-09-14 18:49
Aparatas žudikas. Reik kaip nors melžt iš bažnyčios prašymų tokiems dalykams nugriaut, gal kaip nors tuos netikėlius išeitų itikinti, jog toje dėžutėje apsigyvena retsykiais velnias?
P.S. tikiuosi šukės kris ant žemės taip dažnai, kaip lietus rudenį.
Heksogenas 2012-09-14 20:41
,,Jei ir toliau jie dirbs taip sėkmingai, tuomet neužilgo ši investicija atsipirks."
Tuo viskas ir pasakyta atsipirks.. Niekas nekreipia dėmesio, kad veik visi ir visad viršyja tą vidutinį greitį ir avarijų nebūna, ir ne greityje didžioji avarijų priežastis ir kad su dabartine technika greičio riba pakilusi.. Na bet pelnas svariau ir galėsi geru apsimesti, kad saugai.. Gal ateis laikas ir išvis auto uždraus ir tik pieškamobiliu važinėsim..
Shinigami 2012-09-14 21:22
Tuomet pradės fotografuoti viską kas juda 3D vaizdu ir gadintojams teks susimokėti ne tik baudas bet ir atlyginti nuostolius.
Reikia, kad ir Lietuvoje kuo daugiau tokių pridėtu
zemaits 2012-09-15 00:25
Shinigami matomai matuoklių programinės įrangos kūrėjas.
Kas garantuos, kad informacija tikrai ištrinama, o nekaupiama ?
Shinigami 2012-09-15 07:20
Kas garantuos, kad valstybės pareigūnai, nepagauna kažko kas jiems ne patinka ir patyliukais neuždaro iki gyvos galvos?
Kas garantuos, kad bankai spausdinantys pinigus neatsispausdina sau papildomai vieno kito milijardo?
Kas garantuos, kad tai kas yra sukurta nenaudojama ne tam, kam buvo tai sukurta?
Tai gal geriau viską panaikinam, visus įstatymus, vyriausybę ir viską kitą ir taip sukuriame anarchija. Nes niekas negarantuos, kad kažkas naudojama ne pagal paskirti.
Jei esi toks paranojikas - tai siūlau neiti iš namų, nes kas garantuos ... (kad plyta neužkris ant galvos gatve be einant?)
bahuriux 2012-09-15 08:05
Lietuvoj dar visi toleruoja tuos inkilus nes jie nera tokie agresyviai baudziantys uz nieka, o pastayti buna ten kur tikrai reikia apriboti greiti ir pyskina tik virsijus 10+ berods ar daugiau. Todel veikia kaip prevencine priemone pries virsijama greiti. O jei tai bus baudziamoji veikla patikek, niekas nepades inkilams isgyventi. Nei jokie 3D filmavimai.
HDi 2012-09-15 12:37
O gal plačiau akis atverk? Tos tavo išvardytos priemonės ne šiaip sugalvotos, kelyje esi ne vienas, yra pėstieji (tuos pačius galima skirstyt į vaikus, suaugusius, pencininkus, girtus ir t.t.), yra kiti vairuotojai (vieni pradedantys, kiti gerai vairuoja, kitiem visas vairavimas yra vienas didelis stresas), ir visi yra eismo dalyviai, kur turi išsitekti saugiai, tam ir taikomos visos tos Tavo išvardytos priemonės iki "neprotingumo ribos".
Mane tai nervina tokie "kelių ereliai" kur be savęs nieko daugiau nemato vairuojant.
P.S Pats ir neesu šventas kely..
EdvasP 2012-09-15 13:48
Tikriausiai nėra nei vieno, kuriam patiktų kada važiuoji greičiau nei leistina ir gauni kvitą iš policijos. Bet yra daugiau pliusų šiuose reikaluose. Tie radarai sumažina autoavarijų skaičių. Mažiau pėsčiųjų atsiduria po ratais. Aišku, vienas iš pliusų, kad mažiau mentų tupi krūme pasislėpę ir laukia aukos. Ten kur pavojingesnis kelio ruožas, stovi "inkilas", sumažini greitį, vėliau vėl padidini. Puiki apsauga nuo avarijų. Geriau viršinti ten kur saugiau. O prie sankryžų ir perėjų "inkilai" ir gulintys policininkai apsaugo pėsčiuosius. Nesakau, kad tu esi prastas vairuotojas. Ir galbūt tu viršydamas greitį sugebi pamatyt kliūtis, pėsčiuosius ir sureaguoti tinkamai, išvengti nelaimės. Bet ant kelio tiek balvonų, kad kraupu. Tarp jų ir tokie, kurie išsilaiko teises ir LEKIA. Pasitiki savimi trigubai nei koks 15 metų vairuojantis žmogelis. Moka junginėt bėgius, sukinėt vairą ir kiečiausi vairuotojai žemėj
WD 2012-09-15 19:43
Seniai yra radarai, atpazistantys auto numeri. Pastatai du tokius radarus, beliko tik duomenis is ju apdorot ne atskirai o padaryti tinkla tarp ju. Gudrus sumanymas...
Specialiai tam padaryciau bajeri su dviem vienodom masinom ir atspausdintais dviem vienodais numeriais. Pravaziuoji pro pirma radara su leistinu greiciu, paskui iskart pro antra su tokia pat masina ir numeriu irgi su leistinu greiciu. Bus vidutinis greitis koks 1000 km/h ir tegu suka sau galvas ir iesko bugu:DDDD
Timuras 2012-09-16 22:08
MALADEC, rasai kaip tikras hakeris
Anonymous 2012-09-16 22:40
Tarp radarų atidaryčiau kavinę...
perihellis 2012-09-17 00:57
kas 2km tai čia jau kažkokia bezabrazija..pvz vienas prieš kauną, kitas prieš pirmuosius nusukumus į vilnių. Paprastas matematinis modelis, kuris suskaičiuotų minimalų laiką, per kiek galima nuvažiuot tą atstumą visada važiuojant maksimaliu leistinu greičiu (pvz važiuoji 110km/h ir po akimirkos jau važiuoji 70km/h) ir jei laikas yra trumpesnis, tada įsijungia kitas matematinis modelis, kai skaičiuojamas viršytas greitis. Nors mano nuomone daugiau žalos padaro ne tiesiog pasiimantys didelį kreiserinį greitį užmiesty ir neišsidirbinėdami jo laikosi vis pristabdydami ir aplenkdami, nei kad perdėtai savim pasitikintys kosmonautai lakūnai..Stipriai palaikyčiau kažką panašaus į linką esantį žemiau, kai yra laikomos teisės. Arba kažkokiom sąlygom žmonėm savanoriškai leist pravažiuot tokia trasa. Labai greitai atsifltruotų mokantys važiuot ekstremaliose situacijose ir nelabai.
http://youtu.be/QFQ4GMXaRfs
http://youtu.be/NaFVDEemvfM
kaip taisyklė beveik visi taip važiuoja...geriausiu atveju dar į pirmą užmetimą sureaguoja, o kai automobilis metasi į kitą pusę - nebe..tuo pačiu mokyklose nemoko ir staigiai stabdyti, staigiai startuoti taip pat nemoko.
ps. teorija be praktikos yra nulis, apvalus nulis.
Smėlis 2012-09-17 08:34
Ypatingai ekstremalaus stabdymo nemoko. Bet startuoti moko. Net per egzą bent anksčiau būdavo vienas iš "aikštelės" testų, kai tekdavo iki kažkiek ten km pagreitėti per nustatytą atstumą ir sustoti.
perihellis 2012-09-17 08:42
šūdas ten ne pagreitėjimas..ten lėtas įsibėgėjimas, o ne greitėjimas. Tai vat kad nemoko, nei ekstremaliai stabdyti (ypač svarbu posūkyje automobiliams be abs), nei staigaaus greitėjimo 0-30-40km/h, kas labai svarbu įvažiuojant į žiedą, sukant į kairę. O jei dar automobilis pradeda slysti, tai išvis košmaras, o jei dar slysta link bordiūrų tai tik užsimerkt ir stabdį paspaudus laikyt ir teišeina. Mokyt važiuot pradžiai reikia, tada ieškot bėdų, ko žmonės išlieja visą savo tulžį keliuose, o ne kažkur teigiama linkme
Smėlis 2012-09-17 09:14
Matai, mano galva tie mokymai gali turėt ir labai neigiamos įtakos lietuviškiems buduliams... Skiauteres išvis pasistatytų po tokių ekstremalių testų praėjimo.
perihellis 2012-09-17 09:42
kad kad ir kaip bebūtų žiauru, bet kiek mačiau vairuojančių budulių, tai automobiliui pradėjus slysti vairą dauguma pradeda sukioti bilekur, kai užtektų tiesiog jį laikyt tiesiai ir reikiamu metu palaikyt nuspaustą gazą. Tai esu tikras, kad geri instruktoriai sugebėtų parodyt, kurie nieko nemoka
vyckas 2012-09-17 09:54
Keista skaityt kiek problemų kaikuriem sukeltų atkarpos nuvažiavimas leistinu greičiu ir nesidraskant Ar sparnai jau tiek užaugę, kad važiuoti šalia pensininko arba klevo nebelygis ir dar kažką apie stresą keliuose pasakoja..
Nerkashis 2012-09-17 11:37
Pritariu. Tikrai nesmagu skaityti tiek komentarų apie ženklus, trukdančius "patogiai" važiuoti. O čia dar inkilai....
rwc 2012-09-17 13:59
Taigi čia eina kalba apie pasienio ruožą priekalnėse, kur nėra jokių nusukimų. Ten ir tunelių ilgesnių nei 2 km gali rasti. Tuo labiau, nereikia traukti nevykusių pavyzdžių ir jų nušviesti kaip kažkokios tragedijos. Vien Kauno teritorijoje, Islandijos plente ir Vakariniame apvažiavime, ruožų, kur tenka važiuoti kelis km iki pirmo apsisukimo, pilna: nuo Muravos iki Panerių tilto, nuo tilto iki Megos, nuo XIX forto iki Romainių ir taip toliau.
Beje, greitis juose ribojamas visai ne dėl kelio kokybės ar sudėtingo eismo - o todėl, kad šalikelės neatitinka saugumo reikalavimų. Niekas neklausia, išsilaikysi kelyje, ar ne - bet kuo pasibaigs, jei neišsilaikysi. Neklausia, geri tavo stabdžiai ar tik vidutiniški - bet kaip pasielgsi, į kelią išbėgus zuikučiui. Kad vairuotojams jų pačių saugumas paskutinėje vietoje, tai man tikrai sunkiai suvokiama.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prancūzijoje įrengiami vidutinį greitį fiksuojantys matuokliai