Rytinis "orkestras" kiemuose: ar verta šildyti variklį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Robkinas 2012-11-02 14:46
Nu taip taip, o kaip su situacija, kai langai buna apsarmoje is vidaus? sedi ir iskart nieko nematydamas vaziuoji? as kaip tik pasildau ryte siek tiek varikli, kad siltas vejukas nupustu nuo langu dregme. Be to, kad sanaudos padidetu dvigubai, tai nesu girdejes tokiu dalyku. asmeniskai turejau 4 skirtingus automobiliu modelius, tai ziema max su pasisildymais imdavo ~3ltr daugiau degalu.
Paramotoras 2012-11-02 14:50
da blin varikli laikai uzvesta ne tam kad variklis pasiltu. del manes jis gali visai ledinis buti. man langu reikia. sudinas straipsnis
Jomajo 2012-11-02 14:54
tam yra specialios priemones, purskikliai, tirpikliai ir t.t.
Jomajo 2012-11-02 15:01
"Variklis dirbdamas tuščia eiga nesukelia pakankamo tepalo slėgio ir dėlto variklis dyla labiau negu jis diltų važiuojant – vienareikšmiškai.“ tai cia taip iseina, kad tiek vasara, tiek ziema negalima ilgai laikyti variklio ant laisvu apsuku, nes jis tinkama slegi pasiekia tik mininant? drysciau teigt, kad tai visiska nesamone, tepalo siurblys prie bet kokiu apsuku turi atlikt savo darba, jei ne, ji reikia pakeisti.
blizzard 2012-11-02 15:02
O tom priemonėm reklamuoti yra specialūs straipsniai
Zebediejus 2012-11-02 15:48
Retas šildo variklį dėl pačio variklio. Taip daroma dėl langų atitirpinimo. Tik užvedus galima įjungti galinio lango ir veidrodėlių atšildymą, bei priekinio lango atšildymo funkciją (stiprus pūtimas tik į priekinį langą, panaudojant papildomu šildytuvu - vebasto ). Kai kurie modeliai turi autonominį vebasto, ten gal ir galima to nedaryti, bet galinio lango ir veidrodėlių atšildymo problema išlieka.
andriulis 2012-11-02 16:02
As masina sildau tiek del langu tiek del variklio. Prie salcio is karto pradejus vaziuoti tepalas sunkiai praeina pro tepalo filtra, nes nuo salcio buna sutirstejes. Girdisi kompensatoriu klaksejimas. Zinoma musu klimato salygom reiktu ziema naudoti 5w40, bet dauguma naudoja 10w40. Dirbant masinai ant laisvu, tapalo slegis yra atitinkamas variklio sukiams. Inzinieriai tikrai nera durni, jog nebutu paskaiciave reikalingo tepalo kiekio dirbant laisva eiga.
marazas 2012-11-02 16:16
Man irgi straipsnis pasirodė keistokas. Sutinku, kad šildymas nėra toks labai jau būtinas dalykas pačiam varikliui, bet esmė daugeliui yra langai. Nors aišku, pasitaiko ir tokių, kurie žiemą važiuoja visi "užšąlę", prasikrapštę rakto skylutę lange ir jiems gerai. Aišku, kas kitą, jeigu yra garažas, tuomet šildymas gal tikrai beprasmis, nebent tik dėl langų rasojimo.
sigitas69s 2012-11-02 16:50
Vokietyjoje jau 90'tais buvo rašoma apie tokius dalykus ir ten jei koks kaimynas ilgiau savo 'graba' pašildys gaus nuo policijos baudos. O langai stipriausiai apsineša nuo temperatūru kaitos. Dar pamenu vokitka Lietuvoje už galvos imdavosi matydama 'kibiru' apšildymo rytais ceremonija
Zebediejus 2012-11-02 17:31
Reikėtų palyginti ir Vokietijoje esančias temperatūras žiemą su mūsiškėmis. Nes čia lyginami skirtingi dalykai. Nežinia už ko griebtusi "vokitka" pamačiusi kaip Rusijos šiaurėje mašinos apskritai nėra užgesinamos per visą žiemą.
perihellis 2012-11-02 18:25
jei atvirai, tai tegu eina tie mokslininkai PYPT su savo tokiais straipsniais..senai kada didesnį briedą buvau skaitęs..
sigitas69s 2012-11-02 18:26
Dideli šalčiai neesmė- dizeliniai grabai problema. Čia tik naktimis spūstelėjo 2- 3 laipsniai į minusą ir koks žasinas jau birbina savo kibira ir dumija per puse rajono ir negana to dar ir jo vaikas aplink ta grabą begioja dumus ryja
MindaugasV85 2012-11-02 18:52
Na jei aš pradedu po kelių minučių važiuoti, tai jei ir nebūna langai "užniaukti", tai po puskilometrio jau nieko nematau. Spėju nuo mano paties iškvepiamo oro jie "užsiniaukia". Taip pat jei pradedu per šalčius važiuot iš karto, tai gesina variklį arba labai silpnai traukia. Manau straipsnis netikslingas. Jei ten su autoriaus automobiliu viskas tvarkoj, tai nereiškia, kad tai tinka visiems automobiliams.
stiklas 2012-11-02 19:32
Tepalas prie žemų temperatūrų sutirštėja, dėl to prasčiau cirkuliuoja. Daugumą automobilių užkūrus altu oru jis dirba aukštesniais sūkiais tam, kad nepritrūktų tepimo dėl sutirštėjusio tepalo. Žmonės su išsilavinimu kalba ir beto kaip ir patarė - paskaitykit automobilio naudojimo instrukciją ir bus aišku kaip inžinieriai siūlo naudoti auto. Čia dar vienas sovietinis paveldas, kūrent kol sušyla, kaip ir nuokalnėj jungt į laisvą bėgį.
kassu 2012-11-02 19:47
http://www.waeco.com/en/products/4194.php
Jomajo 2012-11-02 20:20
http://www.gophoto.it/view.php?i=http:/ ... JQOjob0nIU is esmen nedaug kuo skiriasi nuo maniskio, tik beda kad laida reikia tempt ir ten ir ten, kas butuose gyvenant neymanoma.
bahuriux 2012-11-02 21:11
Netikiu straipsniu ir kaikuriais komentarais. Jei masina nuvaziavo 400.000++ km ir dar kompresija 15 bar benzinine, bet vaziuota ant duju puse kelio, tai gal nemokinkit, kaip pasisildyti, ar ne masina ziema OK. Ekonomija, kam ji idomi, kai nieko negali matyti per uzsalusius ir aprasojusius ir dar karta uzsalusius langus. Tepalu slegis? Nejuokinkit jei lempute mirksi tepalu tada reiskia kad slegis mazas ir tiek ziniu, jei nemirksi tai normalus. O tepalu slegio lempicka mirksi ne nuo zemos temperaturos, ar tirsto tepalo, bet dazniau nuo lievu tepalo filtru YPAC NUO tepalu filtru, kuris sudaro stipru pasipreisinima netgi vasara netgi karstame variklyje, ant laisvu apsuku.
perihellis 2012-11-02 21:19
tarp kitko sąnaudos pašildžius variklį būna mažesnės man ir netik man..Ypač tai jaučiasi, pas ką 4kartos dujį įranga, nes visada kuriasi ant benzo, tada šyla ant benzo ir pašilus jungiasi į dujas. Reikia nepamiršt, kad šaltas variklis dirba šiek tiek riebesniu mišiniu, todėl lėkt į gatvę iškart tik užsikūrus laaabai neprotinga, nes vieno šimto kilmetrų kaina stipriai padidėja vien dėl daug daugiau sudeginto benzo. O net ir tuo atveju, kai nesudujinta mašina, tai benzo daugiau suryja iškart važiuojant baisingai riebiu mišiniu, nei kad truputį luktelt, kol pašils ir tada važiuot jau liesesniu
mobilunkas 2012-11-03 08:17
As nesildau variklio pries vaziuodamas, bet esu uz tai kad pirma masina uzkurt, o poto langus gramdyt, nes gali but kad langus nusigramdei, masina neuzsikure, ir teks veluot i darba ar ieskot kitos masinos, atlikus beprasmiska langu gramdyma. Ir isvis automobilis turi gyvent garaze, nors tai kolkas ir neimanoma visiems
Sigitas.lk 2012-11-03 11:49
Kiek teko girdet, tai kad neapsaltu langai, tai grizus pries uzgesinant, vietoj karsto vejelio perjungti ant salto, ir putima ant stiklo ijungti ir siek teik palaikyti. Tada neturetu taip apsalt.