Vairavimo ypatumai Rusijoje: antrą kartą gimusieji (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gediminas Jurgaitis 2012-11-07 18:31
negi taip jau nebeveza fantazija normaliu straipsniu sukurpt, kad jau reikia juokelius is youtube traukt... zemas lygis....
immortallt 2012-11-07 20:07
Bet jus pastebejot, Rusijoje niekas nesegi saugos dirzu.
Jomajo 2012-11-07 20:28
butu labai idomu pamatyti statistika, kiek zmoniu prazudo dirzas. ir isvis kokia jo paskirtis kai naujasniuose auto po 10 oro pagalviu.
immortallt 2012-11-07 21:04
Ot kur genialus zmogus. Nesenai kazkur buvo statistika 90% atveju dirzas isgelbeja gyvybe. Oro pagalves be dirzo zmogu gali uzmusti. Palyginus retais atvejais dirzas prazudo, bet ir tais atvejais dvejotina, ar dirzas butu isgelbejes. Nebent tau saugiau atrodo su galva tekstis i asfalta. O siaip gali pasiziureti ir sportininkus. Ne tik kad 3 tasku, bet 4 tasku dirzus dedas. Tai manau jie jau zino, kas saugiau gyvybei, kurie avariju patiria daug daugiau nei bet kuris zmogus. Ar tu dar vienas, kuriam vieta - NASA nuslepe, kad menulis is surio ?
Arthuras 2012-11-07 22:06
Šiaip, apšviesiu truputį - oro pagalvės be diržų yra bevertės, o gali būti ir pavojingos. Kadangi tu gali tabaluotis po automobilį, tai gali gauti labai stiprų smūgį iš pagalvės, po kurio ir kaklas gali nulūžt. Įsivaizduokim situaciją - stabdome neprisisegę saugos diržų ir, be abejonės, palinkstame prie vairo labai smarkiai. Avarija, suveikia davikliai, bum - ir gauni į galvą iš oro pagalvės nuo vairo, iš šono ir dar bala žino kur. Kai kuriuose automobiliuose pagalvės išvis neveikia, jei diržas neprisegtas.
trapecijus 2012-11-07 22:21
Na mano tėvas prieš gerą dešimtmetį su valdiška audine lekdamas į tarnybą įprastu 140km/h greičiu tėškėsi į iš šalutinio kelio judantį pienovežį. Mašina sustojo vietoj, variklis ''sėdo'' į keleivio vietą, pienovežis nusirideno į griovį, tėvas kaip Jėzus Kristus kėlėsi iš numirusiųjų (komos) trečią dieną. Lūžo trys šonkauliai, trūko inkstas, smegenų sutrenkimas, keliolika siūlių galvoj - visa tai diržo pasekmė. Bijau net pagalvoti kas būtų buvę be diržo. Bet žinau atvejį kai jaunas vaikinas lėtai vairavo automobilį iš stovėjimo aikštelės ir mašiną prispaudė atgal važiuojantis GAZ. Pataikė į keleivio vietą, kur sėdėjo jo mama. Diržas sutraiškė moters kepenis, ji mirė ligoninėj. Kitas atvejis - dvidešimtmetis mano draugas mirė ant tėvo rankų kai šis žiemą iš paskuos važiavo tėvui ir jį sumėtė ant kelio, šonu trenkesi į kita mašiną (greičiai buvo maximum 50km/h), diržas sulaužė šonkaulius, kurie smigo į plautį. Tad sunku pasakyt - diržas gelbsti gyvybes ar jas pražudo. Aš visada užsisegu. Teko gal nedideliu greičiu (20-30km/h)trenktis į sieną (ačiū kelininkams, kurie ''užmiršo'' 50m kelio pabarstyt) be diržo, tai gal savaitę skaudėjo krūtinę nuo smūgio į vairą. Kaip Algis Greitai Ramanauskas pasakė - neužsisegęs diržo jaučiaus lyg prasegtu klynu. Net vaikas gale sėdėdamas pradėjo diržą segtis. Geri pavyzdžiai užkrečia. Tad manau diržas - kaip oro pagalvė - dešimtim pakenkia, o tukstančius išgelbėja.
Suplysus_kojine 2012-11-07 22:47
na ir kam lekti 140km/h? :S
immortallt 2012-11-07 23:06
1) Toje situacijoje ne greitis kaltas 2) vasara 130 greitkelyje leidziamas greitis, tad 140 yra norma. 3) greicio apribojimai neadekvatus daug kur 4) Ne greitis prazudo, o nemokejimas vairuot ir kitu vairuotoju negerbimas.
Suplysus_kojine 2012-11-07 23:18
1) O kas tada toje situacijo kaltas? 2) vasara, lyjant lietui, mamomumui esant sakykim kokiu 20 metru, leksi 130? Nes greitkelyje leidziama 130? 3) Na ir ka? Jei ribojimas yra sakykim 50 km/h, o tu isivaizduoji kad saugus tame ruoze yra 70 km/h, kaip elgsies? 4) Chm... ne greitis? O kas tada? Juk ne Sumacheris esi, ar labai jau gerai moki vairuot. Ir geriausi vairuotojai avariju padaro. Nuo greicio priklauso ir stabdimo kelias, ir masinos stabilumas posukyje
Arwis 2012-11-07 23:38
Na kaip zinom laimingi issigelbejimai reti, dazniausiai baigiasi va taip: Daugumai situ zmoniu isvis reiketu uzdrausti vaikscioti be priziurincio asmens. Ypac vaziuojant antra juosta labai pavojinga nes ne visada matosi kas gali islysti uz pirmos masinos todel reiketu patiems buti apdairiems. Ypac jai vaikai, mazi, tikrai beveik neimanoma pastebeti. Nesakau kad visur pestieji kalti, bet labai didele dalis paciu kaltes.
Arthuras 2012-11-07 23:52
Pražudo nesaugus greitis arba kitų vairuotojų klaidos. Greitkelyje kuo saugiausiai, jei nėra eismo galima važiuot +30-40km/h daugiau, nei leistina(be abejo, atsižvelgiant į absoliučiai visas sąlygas).
Suplysus_kojine 2012-11-08 00:01
Vaziuojant leciau, tu pats turi dagiau laiko sureaguot ir ivertinti situacija. Tai yra "sistaisyt" kito vairuotojo klaida. Pvz jei jis "sugalvotu" tau uzkista masina is salutinio kelio. Lekdamas 140 km/h neturi laiko nei sureaguot, nei tuo labiau sustabdyt masinos (nuslysi paprasciau) , taciau visai kitaip yra jei vaziuotum sakykim kokiu 60 km ar panasiai (cia kaip pvz). Todel as visada vaziuodamas kad ir pagrindiniu keliu pristabdau, jei matau, kad is salutinio arteja masina. Buna juk visokiu pridurku, kad ir tas pirmame video su super "bolidu" LADA bande taip pralyst, taip butu gera masina traukos kontroles ir panasiai, gal ir butu graziau issukes, o dabar parode visika bukaprotiskuma
Arwis 2012-11-08 00:03
Zala yra tiesiogiai proporcinga greiciui.... Cia negali buti ne kalbos kad greitis nekaltas.
kionig 2012-11-08 00:23
Rusijoje tai išvis pilna debilų, kurie nei vairuoti moka ir galvoja dažniausiai tik apie save lakstydami be proto ir traiškydami pėsčiuosius kaip kėglius. Tokių video yra ne vienas ir ne du, bet čia nedėsiu. Būna besmegenių pėsčiųjų, kurie nei žiūri, nei įsitikina savo saugumu. Dar tokios adaptuotosios "specialybės" kvaili žmonės lenda specialiai po ratais. Ypatingai moterys vairuotojos, tai išvis beždžionės su granatomis rankose. Esant galimybei, rusai su mielu noru atimtų iš jų teises Nagli gosdūmos ir visi kiti aukšto rango "pareigūnai" išvis dėję ant visko. Jiem suteikti mėlyni švyturėliai t. y. pirmenybė, bet liaudis juos ignoruoja ir specialiai nepraleidžia. Vien pažiūrėjus kaip jie "taiso" kelius arba ruošiasi žiemai http://auto.fishki.net/comment.php?id=158648 Žodžiu, totalus chaosas pas juos, kas ką nori tas tą daro, o konfliktus sprendžia jėga ir ne kitaip nei vienas kito negerbia ir nesupranta. O, vaizdžiai tariant: Kol tai bus, internetuose pilna bus vaizdų su avarijomis, neapykantos, pykčio, neteisybės ir visų kitų sudedamųjų aspektų.
E[X]G8 2012-11-08 00:39
Čia ir yra problema, kad daugybei tai atrodo „normalu“. Mieste 50, tai normalu 60-70 važiuoti. Užmiestis 90, tai „normalu“ 100-120, o Lietuvos autostradomis 140-150.. Taip daro daugybė ir kreivai žiūri į važiuojančius lėčiau. Ir tik nepasakokite, kad „normalu“, jei moki vairuoti. Visi pabaigę specialius kursus ir galėtų lenktyniauti. Gerai, kol gerai. Dar tenka girdėti, kad neva greičio apribojimai specialiai mažesnis padaryti, kad vairuotojai galėtų saugiai viršyti. Manau, kad greičio apribojimai priskirti ne atsitiktinai. Kai atsinaujins automobilių parkas, keliai bus tvarkingi ir pagerės vairavimo kultūra, tada bus galima ir galvoti apie didesnius greičius. Dabas mąstykite, ką tie 10 ar 20 km/h reiškia blogiausiu atveju ir kur nuskubėsite..
immortallt 2012-11-08 00:42
1) Vairuotojas isvaziuojantis is salutinio kelio. 2) Nu tai atsizvelgiant i kelio salygas atitinkamai ir vaziuoji. Buna vaziuoja 70km/h, kai leidziamas greitis 90km/h, o buna ir priesingai. Nes vingiuotame kelyje jei uzdeda 90km/h, tai yra nesaugus greitis, bet kai gerame tiesiame kelyje uzdeda 70, o matumomumas ir visa kita leidzia vaziuoti laisvai 90, tai kur logika kelio zenklu statyme ? 3) Tai antram daugmaz atsakiau. Mieste zinomam kelyje ir vaziuoju arti 70. Ten kur nera isvaziavimu i sona, negali buti pesciuju ir zinoma nebuna mentu Esu padares tik 1 avarija. Greitis buvo gal 30, jau stabdziau, kai boba is niekur nieko, antroje juostoje uzkirto stabdi iki galo be jokios priezasties. 4) Svarbu pasirinkti protingai greiti! Avariju padaro, bet yra toks dalykas kaip defencing driving, kurio pagrindus supratau po pirmosios savo avarijos. Tiesa, nelakstau as taip, kad mentu daug demesio susilaukti. Tik karta buvo sustabde ant 32 virsijant, bet labai jau prigavo momenta, kada fura baiginejau lenktis... O siaip jei uzmiestyje ant greicio kontroles +10, rajoniniuose keliuose priklausomai nuo kelio salygu. O siaip jei vazinetumet vakaruose suprastumet, kas yra eismo greitis. Nesvarbu kokie yra kelio apribojimai, jei vaziuosi leciau nei eismas - sukeli avarine situacija ir kas nors tave gali nuskinti netycia.
Simplicity 2012-11-08 00:52
Aš tai sakau, kad čia 99 atvejais iš šimto yra kalti per perėją einantys pėstieji! Patinka man tas lietuviškas (labai artimas rusiškam) požiūris... Vairuotojo pirmenybė prieš pėstyjį, prabangaus automobilio vairuotojo prieš eilinį vairuotoją ir pan. Išvažiuokit jūs mielieji į Vakarus ir pažiūrėkit koks tarpusavio supratimas tose šalyse. Vargiai ten pamatysit ką nors nutrėkštą einantį per perėją. Net toj pačioj Prancūzijoj naglai važiuojantis naglai einantį praleidžia, nes yra elementari pagarba kitam žmogui. Dar besimokant vairavimo mokykloje kala į galvą, kad jei kurioje nors iš eilių jau stovi automobilis, tai važiuojantis turi taip pat sustoti. Pirmam kėglių rinkinyje nemažai tokių, kurie ramiai sau ėjo per perėją ir visiškai nesitikėjo, kad kažkas iš kažkur gali atlėkti ir net nestabdęs nuskinti. Lietuvoje situacija gal kiek geresnė, bet ne kažką. Rusų psichologai ir psichiatrai kovą keliuose asocijuoja su finansine atskirtimi, sunkia socialine ir ekonomine padėtimi. Ta susikaupusi agresija ir neviltis persikelia į gatves ir turim ką turim — agresyvų vairavimą, nepagarbą kitiems eismo dalyviams (tiek pėstiems, tiek ratuotiems) ir tarpusavio supratimo trūkumą. Lietuvos vairuotojus tiesiog erzina tie, kurie važiuoja 70 km/h greičiu ruožuose, pažymėtuose 70 ženklu. Tokius stabdžius būtinai reikia aplenkti iš kairės ar dešinės neatsižvelgiant į eismo sąlygas ar kelio ženklinimą. Tokie „stabdžiai“ tiesiog trukdo normaliems vairuotojams ir priverčia užvirti kraują. Pažiūrėkit tą patį Balticum Reidą ar nelaimių skiltį naujienų portaluose. Kiekvieną savaitę atsiras bent po kelias avarijas kur automobiliai susiduria kaktomuša. Gerai, kad autoparkas kiek naujesnis, tai bent jau žuvusių šiais laikais mažiau. p.s. Pirmo rinkinuko 4:41 minutė puikiai iliustruoja faktą kodėl su mopedu negalima lįsti pro dešinę pusę. Mopedo paprasčiausiai nesimato, nes retas vairuotojas tikisi ką nors pamatyti dešiniajame veidrodėlyje. Jei jau yra noras su motoroleriu ar motociklu lenkti, tai būtina tai daryti per kairę pusę, nes tokiu atveju būsi matomas tiek galinio vaizdo, tiek ir šoninio vaizdo veidrodėlyje. Na ir joks vairuotojas nebandys apvažiuoti duobės ar kliūties ant kelio išvažiuodamas į priešpriešinę eismo juostą.
Karak 2012-11-08 00:57
Pasiteisinimai ir nieko daugiau... Nesilaikei saugaus atstumo ir įkalei, o ne stabdė be jokios priežąsties. Netaikau asmeniškai Tau, bet kaip ten yra tas posakis: geras vairuotojas tas, kuris ekstremaliose situacijose išsisuka nuo nelaimės, o profesionalus vairuotojas yra tas, kuris į ekstremalias situacijas net nepapuola!
Suplysus_kojine 2012-11-08 02:01
O kodel uzdeda ta 70? Visus faktus zinai? Gal ten nestipri kelio danga, manau plika akim tai vaziuodamas sunkiai pamatysi, gal galimas stiprus soninis vejas (kas labai aktualu ziema), gal padidejus rizika susidurt su gyvunais, o gal paprasciausiai didele tikimybe toje kelio vietoje gauti Ceko suktuka DD o jei rimtai, juk begales priezasciu gali but del ko toje ar toje atkarpoje ribojamas greitis, bet to reiktu klausti butent tu zmoniu, kurie tuos zenklus pastate. Tik man vat vienas klausimas saratus suka, kodel virs dujotekio, kertancio kelia, tame kelyje buna is abieju pusiu pastatyti zenklai "Sustoti ir stoveti draudziama"? O dar del greicio, pripazinkit, kuo mazesnis greitis, tuo lengviau ivertint situacija ir imtis atitinkamu priemoniu, juk jei visi vaziuotu 20 km/h avariju butu tikrai maziau (na nebet uzmigtum bevaziuojant taip greit ) tad isvada manau aiski. Kas del vairavimo mokejimo, kad ir ziurint pvz. F-1 ar ralio varzybas, manau ten zmones labai ir net labai gerai moka vairuot, bet avariju pasitaiko ir manau visiem aisku del ko jos kyla. Dar nelakstykit brangieji
immortallt 2012-11-08 02:37
Taip as nesilaikiau saugaus atstumo, my bad. Kodel kirto ant stabdziu ? Nes antroje eileje sugalvojo sustoti ir praleisti is salutinio i pirma eile sukanti. Langas buvo atdaras girdejosi, dar kaip bachuras reke ant panos, kokio velnio stabde. But still, nesilaikiau saugaus atstumo, tiek sutinku. Bet avarine situacija sukele jinai, staigiai stabdziusi be priezasties. Pasitikrinkit KET Tai buvo mano jaunystes klaida, kad maniau, jog kiti vairuotojai racionalus. Beje, as ja pries kokius 500 metru pats praleidau mane aplenkti. Mhm, nauja kelio danga, platus kelias, puikus matomumas (srauta akivaizdziai matai), jokiu/mazai salutiniu keliu, vidury pievu ir greitis 70. Sena kelio danga, daug vingiu, daug salutiniu ir misko keliuku, o dar ir kelias siauras, kad ant asfalto abi masinos neprasilenkia, o greitis 90. Pasakyk, kad cia logiskas kelio zenklu isdestymas ? O siaip visu parkavimosi, lenkimo, kelio zenklinimo ir pan zenklai yra svarbus ir reikia laikytis, nes sitie retai kada buna nelogiskai pastatyti. Tiesa, jei zenklo nematai, kad tavo pagrindinis, daryk prielaida kad salutinis