Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
g3n1us 2012-12-12 11:55
Va tau ir Porsche, pasirodo neblogi automobiliai, nors daug kas verkia jog mokama vien už vardą, pasiteisina dėl didelės kainos ir didelių kuro sąnaudų.
RamasX 2012-12-12 13:06
"... „Honda RAV4“...":) Įdomu, ar norėjo parašyti Honda CR-V, ar Toyota RAV4?
Anonymous 2012-12-12 13:10
Na, bent jau mašinos markę įrašė, ne kokį „whirpool..“
šakės 2012-12-12 13:26
Jokia paslaptis, kad patikimiausi - vokiški/japoniški, prasčiausi - prancūziški/itališki
Ignasnn 2012-12-12 13:34
kur tau nebus priusas 1 vietoj, kai jo vairuotojai vazineja pensininko rezimu, kad tik valgytu bent 6l mieste..
kvarta 2012-12-12 14:01
Nestebina prancūziški auto gale. Pasižiūri mieste kelių metų senumo auto, kai stabdo ar rodo posūkį prasideda "šviesos muzika" ir iškart žinai kad "prancūzas" su savo super duper elektronika.
immortallt 2012-12-12 14:25
Na su porche as nemanau, kad vaziuoja taupat masina. Kitas dalykas, kilometrazai. Dar kitas, komfortas masinose.
lizunas 2012-12-12 19:38
Kaip meistras sakė, prancūzai stiprios mašinos, tik kad prancūzai niekaip neišmoksta pagaminti gerų "fiškių".
beje, viskas priklauso ir nuo šeimininko, kaip jis rūpinsis automobiliu. Daug esu matęs vokiškų automobilių su spalvų žaismais.
g3n1us 2012-12-12 19:58
Gal neklaidink žmonių su savo "fiškėm"...
trapecijus 2012-12-12 20:41
Giminėj (aš, brolis, tėvas) esam turėję tris prancūzus. Tai tik tiek galiu pasakyk - kuo toliau nuo prancūzo, tuo mažiau bėdų.
Evalda5 2012-12-12 20:43
Gal nebeklaidinkit žmonių su gandais apie "silpną prancūzų ir italų elektroniką", jei truputį pasidomėjus, dauguma Alfa / Fiat / Lancia naudoja VOKIŠKĄ Bosch elektroniką, o kodėl ji genda - va čia jau tikroji mistika...
g3n1us 2012-12-12 20:50
Anokie čia gandai. Koks skirtumas iš kur perka elektroniką. Greičiausiai inžinieriai lievi ar dar kas, nes pas mercedes, bmw, audi tokių problemų nėra. Faktas yra vienas, kad pezai turi rimtu problemu. Pries kokius penkis metus teko matyti automobili kuri pirko nauja is salono.. ne metai neprabego, o elekronika jau svaigo.
Evalda5 2012-12-12 20:51
O mes giminėj visi vairuojam italus, aš, tėvukas, dėdė, pusbrolis, dabar ir žmonai nupirkau, ir žinai, ką galiu pasakyti? Kuo toliau nuo vokiečio, tuo daugiau "kaifo", išmoksti prižiūrėti vokišką italo elektroniką, o techninė pusė ir taip normali. Jei nemoki automobilio prižiūrėti, tai abejoju ar galima dėl to kaltinti gamintoją. Kur kas rimtesnis argumentas būtų pasakius, kad šitas markes renkasi meniškesni, dažnai "nestandartiniai", nemokantys elgtis su technika žmonės, važiuoja, "kol sulūžta", dėl ko paskui tech. apžiūrų statistika taip ir atrodo...
secret 2012-12-12 21:30
as pats nesu is tu kur vaziuoja kol masina vaziuoja, automobilis lankosi servise reguliariai, negailiu pinigu nei naujom padangom ar kitom islaidom, taciau negaliu paneigti, jog nesistebiu del peugeot 407 rezultatu. vazynejau 2 metus ir meciau ja velniom. vintylis su sensorium oro slegiui ratuose 280lt + programavimas = 700lt peugeot servise. Fap filtras papildytas skysciu kuris reikalingas pagal visa serviso istorija kada priklauso ir po 4men vis tiek teko keisti, del mistiniu priezasciu naujas 2400lt, elektra (spaudi stabdi ekranas rodo alarm'a kad neveikia posukio lempute arba/kartais atvirksciai) ir kruva kitu islaidu... isleidau du kart daugiau prieziurai, nei uz pati automobili. man patiko komentaras apie fiskes yra tiesos. p.s. ikainiai gal dabar nauji, nes vairuoju volvo s60 paskutinius 3metus, kolkas neturiu nieko neigiamo. nori sutaupyt pinigu, atsikratyk peugeot
perihellis 2012-12-12 21:38
o kodėl jūs diskutuojat vokietis vs prancūzas, jei top 10 dominuoja japonai su vienu kitu vokiečiu, o kitam gale dominuoja prancūzai su italais? ar neiškalbinga statistika?
Evalda5 2012-12-12 22:08
Aišku, kad net nėra ką diskutuoti čia, kiekvienam savo, o tokios "statistikos" iškalbingumas vertas ketvirtoko rašinio apie vasaros atostogas lygio. Vairavau vokišką, vairavau skandinavišką, vairavau prancūzišką, itališką, visas iki šiol panašiai ilgai, ir pasilikau su itališka, nes man ji maloniausia vairuoti. Juk tai visiškai skonio reikalas, o kalbant apie geležis, mano vairuoti vokiečiai net daugiau kantrybės pareikalavo ir išlaidų nei visi šeimos italai kartu sudėjus. Bet tai galimai tik atsitiktinumas, jokiu būdu nieko neteigiu...
Redaguota: P.S. Vairavau ir Japoną, bet jau pamiršau, toks patikimas buvo, kad puikioji iš salono pirkta Mazda 3 greičiau surūdijo, nei sugedo rimčiau pirmą kartą...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Patikimiausi ir dažniausiai gendantys automobiliai pagal Vokietijos „TÜV 2013“ ataskaitą