Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Fobus 2013-02-24 16:42
Shameless advertising...
Anonymous 2013-02-24 17:06
Atsiprašau truputį, o nuo kada fūras-vilkikus vairuotojai perka? Jei skanijos litru mažiau naudoja, tai visai dzin, koks vairas pas efhašus...
Wolfy 2013-02-24 21:18
Na, sėdėjau tokioje jau fūroje, tai viduj tikrai gerai viskas atrodo kaip ir išorėje, be to, minkštai ir tyliai labai važiuoja.
PCP 2013-02-24 21:49
Nuo tada kai normalių vairuotojų pradėjo trūkti ir į bet kokią būdą jie nebesėda.
Anonymous 2013-02-24 22:29
Na, ir taip, ir ne. Jie būtų tavo tiesa, tai keliuose tik vovlai riedėtų...
Nebent kokios mažos firmelės, tada joo...
O ir vokiečiai (tipo užsieniečiai) irgi toli gražu ne visi vovlauja
kionig 2013-02-25 01:23
Iš taip niekaip nesuprantu, kodėl jie dar nepasuko tuo keliu kaip Google, kuri pristatė savo autonominį automobilį. Šioje vietoje būtinai turės pakeisti žmones. Aišku, nesakau, kad tai per šiandien ir rytoj įvyks, bet tendencija slinksis į šią pusę ir ne kitaip, na nebent labai supersudėtingomis sąlygomis. Bet nėra nepakeičiamų
Jomajo 2013-02-25 03:04
google dar nespeja i rinka paleiste lengvuju, jau ir i furas savo kameras kisa? kiek pamenu lengvuju automobiliu keleivis tures but betkada pasiruoses periimti vairavima, tai ka kalbet apie furas? tada kokia nauda is kameru jei vistiek furisto rekes? pats nesenei pradejau vairuot ir nelabai isivaizduoju kaip elgsis kompas tam tikrose situacijose, tarkim kartais buna labai siauras kelias, ir tenka truputi uzlipti ant saligatvio ar ziedo, kaip tokioje situacijoje elgsis kompas, vaziuos per aplink, tada jau uztruks daug laiko, su navigacijom taip pat beda, grybauja ir gan daznai. zodziu dar daug klaustuku.
kionig 2013-02-25 03:56
Aš nesakiau, kad bėdų nėra ir nebus nenumatytų atvejų. Taip kai kurie atvejai gali būti per sudėtingi. Aš su tuo visiškai sutinku.
Bet taip pat dariau prielaidą, kad pakeis tuos maršrutus, kurie galbūt nesikeičia. O, turint visą info apie tą vietovę būtų galima vėlgi kitaip laviruoti.
Pasieškok video apie DARPA Urban challange ir pamatysi, kokie žingsniai žengti prie autotransporto automatizavimo.
Jeigu pažvelgtume į žmogų, tai su juo taip pat užtektinai problemų. Man pvz neįsivaizduojama kaip įmanoma ilgiausias kelionės šįtiek laiko išsėdėt. Ištįsas sėdėjimas žmogui yra gana kenksmingas. Toliau nuovargis, koncentracija, aštrus ir šaltas protas, greita reakcija į eismo pakitimus. O, žmogaus sveikata kur dar? Žalingi įpročiai? Va taip ir dėvėsi žmogaus organizmas.
Aš nemanau, kad Volvo šiuo atveju sustos ties šia vairo stabilizavimo sistema. Kas ten žino, o ką konkurentai siūlo ir pasiūlys ar užbėks už akių?
Kad jie turi tokių minčių, tai neabejočiau, bet galbūt dar per anksti apie tai kalbėti. Bet kas nors tai turės prabilti ir netgi pradėti daryti.
marazas 2013-02-25 10:43
Nereikia pamiršti, kad technologijos juda į priekį milžiniškais tempais, todėl sakyti, kad tai neįmanoma ir niekada nebus yra tikrai kvaila.
Manau, kad tikrai netolimoje ateityje (jaunesnioji karta to tikrai sulauks) jau atsiras pirmieji komerciniai autonominio vairavimo sprendimai. Čia tik laiko klausimas. Neatmetu galimybės, kad tai gali įvykti ir dar greičiau, nes tempai vis didėja ir viskas keičiasi vos ne kasdien.
Anonymous 2013-02-25 20:27
Be jokių abejonių vairuotojus pakeis kompai. Anksčiau ar vėliau - tai tik laiko klausimas. Ir nebūtinai vovlo pirmaus šiame reikale
Labai netgi gali spėti jie ir bankrutuoti iki to laiko...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lengvam vairavimui – perversmą sukėlusi technologija