Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ponulis 2013-03-20 11:48
nezinau smulkiu detaliu, nesu mazda ir rotoriniu motoru zinovas, bet rx8 su 1.3 motoru, be turbo ir su turbo, valgydavo KOSMINIUS kiekius kuro, nors galia nera ispudinga.. Kur dar brangaus tepalo po 1 litra 1000 km, pastovei dapilineti reikia, galvos skausmas, kad nepamirstum.
suprantu, kad sitie rotoriniai varikliai pasizymetu didesniu naudingumo kooficentu, tarkim 1.3 su 150 kw valgytu 5 litrus benzino, bet dabar dar didesnis sh kitoje rankoje..
Sinupretas 2013-03-20 18:12
aš tai pat kažkur buvau girdėjęs, kad daug kuro valgo rx8 nors ten tėra 1,3l. Rotoriniai varikliai manau daugiau sportui tinkami, nes kasdien su tokiu nevažinėsi dėl ekonomijos. Nukrypstant nuo temos: sužinojau kad japonai gamino panašiai atrodančius automobilius kaip amerikiečiu "muscle car"
Arns 2013-03-20 21:20
Sinupretas, japonai niekuo neišskirtiniai azijiečiai. Ilgą laiką jie tebuvo darbo liaudis, gaminusi amerikiečiams viską ko jie patys tingėjo gaminti. Vogė technologijas ne blogiau nei komunistinės šalys. Tad beveik visa japonų klasika lyg iš akies trauktos populiariausių ano laikmečio gaminių kopijos. Tik palyginus nesenai jie pradėjo kažką savo kurti.
Teko girdėti tokį anekdotą, kad astronominės kainos lėlių barbių, ant kurių puikuojasi užrašas "made in japan". Ir ne dėl kokybės, o dėl to, kad buvo laikas kai niekas pigiau už japonus negamino
Sinupretas 2013-03-20 22:08
Arns, taip gaunasi, kad ir seniai visi viską kopijavo. Tik šiuo metu "geriausio žaidėjo" pozicijas sėkmingas laiko Kinija
Į temą: būtų idomu pamatyti galios matavimą naudojant bioetanolį ar kažką panašaus. Man tie 813ag kažkaip didelio įspūdžio nepadarė, nebent tuo kad variklio litražas nedidelis.
rimka 2013-03-25 13:14
man būtų įdomiau pamatyti rezultatus sumontavus ten keletą sraigių, kiekvienam rotoriui po vieną. jeigu nesulaužytų to veleno, tai įsuktų kokius 2k arklių.
blizzard 2013-03-25 19:52
Visų pirma čia 813 ag variklio galia, o ne 813 ag į ratus kaip skelbia video, jeigu matėte gerai tai dyno testo metu mašinos galas buvo iškeltas ir ant jo nebuvo uždėta ratų taip kad ką jie čia įsuko, tai uždėjus ratus liktų kokie 650AG.
Kas liečia rotorinius variklius įdomus faktas, kad žiguliai buvo gaminami su rotoriniais varikliais kažkuriuo metu.
Turbūt žinomiausias šiuo metu rotorinis monstras yra naudojamas drifte
http://www.speedhunters.com/2012/10/the ... -reloaded/
3 rotoriai + turbo 700AG į ratus. galit per youtube pažiūrėt kaip jis važiuoja.
Mazda 787b, variklis buvo iš 4 rotorių.
Į google vaizdus įrašyk "JDM old school cars" populiariausi modeliai šiuo metu yra nissan skyline hokasuka, nissan s30, ae86, senos corrollos pvz ke70. Visi modeliai nuo 1970 -1980 metų
šiek tiek info lietuviškai apie japoniškus automobilius ir dabartinę jų kultūrą
http://jdm.lt/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pirmasis pasaulyje 6 rotorių variklis „Mazda RX-4“ kėbule „prisuko“ 813 AG (Video)