Kauno gatvėse automobiliai tiesiog…. dingsta (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

edgarasl 2013-04-17 11:34
Taip, situacija nepavydėtina, tačiau dažniausiai patys statytojai tiesiog nutiesia kelius (ar asfaltuoja, ar trinkelėm) ir nėra problemos. O šiaip net ir pačiame Kaune (Žaliakalnis, Dainava, Šančiai) yra gatvių, kurios brėžinuose egzistuoja, turi pavadinimus. o nuvažiavus ten prievos ir bruzgynai.
andriulis 2013-04-17 12:01
Tai ką tu nori tuom pasakyti? Kad namų statytojai turėtų ištiesti kelius iki tų namų ir įtraukti kainą į parduodamo būsto? Įdomu kokiom sumom išbrangtų būsto kaina ir kas jį galėtų įsigyti. Jei jau savivaldybė parengia detaliuosius planus, tai ateities planuose turėtų būti numatyti tų planų infrastruktūros sutvarkymai. Kaunas man primena šitą veikėją http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xbWOjp98mY
rwc 2013-04-17 12:04
Jo, kai visokie Sargėnai prisijungia prie miesto, tada taip ir gaunasi. Nereikia čia varyti ant savivaldybės. Paprasčiausiai, suburbuose karkasinės pilaitės ir panašaus stiliaus architektūriniai šedevrai kyla tokiais tempais, kad norint kiekvienam išasfaltuoti taką nuo durų iki vilkų voljero, nebūtų kam skylių daugiabučių mikrorajonuose lopyti. Keista, kai naujieji šlėktos turi lemonų savo būdai marmurais apkalti, bet pritrūksta centų nusiasfaltuoti keliasdešimt metrų įvažiavimo.
edgarasl 2013-04-17 12:04
Tai ateities planuose daug kas yra - ir šita gatvė, ir mano minėtos, tik vieni laukia ir "plaukioja" po gatves, o kiti tiesiog nusitiesia ir tai yra gana įprasta praktika ir daugumoje sričių, kad ir medicinos - nori už valdiškus pinigus - lauk, nori greitai - mokėk.
kestutisz 2013-04-17 13:16
Pagrindinis klausimas kam miestui tokia didelė teritorija kurios negali apžioti? Pajamų mokesčių kad daugiau surinkti? Šiaip žmonės ir neturi teisės patys savivaliauti - paimti ir papilti skaldos, nes tai "pilietiško kaimyno" dėka būtų galima iškart įforminti kaip gamtos teršimą.
rwc 2013-04-17 13:32
Priemiesčių gyventojai šiaip ar taip naudojasi viešosiomis miesto paslaugomis: transportu, vandentiekiu, kanalizacija, elektros tiekimu, šiukšlių išvežimu, gydymo ir švietimo įstaigomis. Man kartais pikta, kad Garliava turi vos ne geresnį susisiekimą su Centru nei Petrašiūnai, naudojasi visomis tomis pačiomis magistralėmis, o mokesčius moka kaip gūdus kaimas. Kad gyventojai ir verslininkai užsiima veiklomis, kurios šiaip Kauno mieste draudžiamos. Kuo, po velnių, tūla Venckienė "lygesnė" už mane, gyvenantį miegamojo mikrorajono komunalkėje? Kodėl už jos gaunamas paslaugas turiu mokėti aš? Va todėl miestas ir suinteresuotas prisijungti priemiesčius. Tik kad jie pučiasi kaip vėžys - mes, miestiečiai nuo gimimo, neišgalime jais rūpintis tokiais tempais. P.S. priemiesčių plikbajoriams nei pavydžiu, nei ką - tik pikta dėl neteisybės.
kionig 2013-04-17 13:43
Tai reikės dabar galvoti taip, kad pas kiekvieną gaisras nekiltų ir kiekvienam neprireiktų med. pagalbos. Problem? Va ir nebereikės miegoti ant laurų, kad visąlaik gali asfaltuotais keliais važinėtis kaip ponas. Dabar kelius tiesia iš ES lėšų. O, kol jų negaus, tol nieko ir nebus, nebent patys gyventojai susiorganizuos, susimes biudžetą, pasisamdys įmonę arba patys išsinomuos įrangą, o tada ir nusities. Nereikia laukti kol iš dangaus nukris keptas karvelis.
rwc 2013-04-17 13:57
, būtent! Būtų keista, jei tokiam užkampio pamario kurortui kaip Vaišvydava būtų aukštesni prioritetai nei, pvz., Šančiams. Kiek ten tų gyventojų? Ir šiaip, pakanka pasižiūrėti į ten stovinčius trobesius. Arba grynas taboras, kur per bambalius stogo nesimato (kam jiems apskritai asfaltuoti keliai?), arba fazendos, kurioms tetrūksta helikopterio ant stogo (jiems dar europinių pašalpų?).
kionig 2013-04-17 14:50
tai nelabai jie ten ir svarbūs turėtų būti. Tikrai prioritetų nesudėlios būtent jiems, kai Kauno m. gatvės apverkiamos ne ką mažiau. Tai kaip tik miestui turėtų būti didesnis prioritetas. O, ne provincijoms su 5 automobiliais Užuot verktų tegu pradeda skaičiuoti bent teoriškai kiek čia iš viso reikia pinigėlių. Ir po to tegu organizuojasi kiek kas sutiktų mokėti "nuo savo namo" t.y. padalinus visiems. Jeigu matysis didžiulės disproporcijos ir bus taip, kad sutiks mokėti visi tam tikrą dalį, o likusią tegu mėgina derėtis iš savivaldybės, kad kompensuotų. Ir taip skolose gyvenam, o dar nori, kad kelius tiestų ne už vieną limoną. Tai per kokius metus ar du, tegu tauposi. Gi, jei gyvena nuosavuose namuose, tai niekur nesikels, tai kodėl gi neinvestavus į savo ateitį?
kestutisz 2013-04-17 14:59
Jei ten būtų nuosavos žemės, o ne "miestas" tai gal žmonėms ir pavyktų susimesti. O "mieste" gi tik padaryk per gerą kelią iškart atsiras naujų kaimynų, statybų, naujų komunikacijų būtent po tuo keliu ir rezultate būsi tik pinigus išmetęs ir dar turėsi problemų su valdiškias namais :)
rwc 2013-04-17 15:02
, iki šiol net nebuvau tikras, kad Vaišvydava priklauso miestui. Tranzitinis kaimas su moteliu ir paplūdimiu tarp miesto bei kol. sodų, ir tiek, o privilegijų nori lyg centre būtų. Toks ten ir "Kaunas". Nors reikėtų pastebėti, kad dar gerokai už Vaišvydavos - Girionyse, aplink Miškų institutą, Šlienavoje, kol. soduose viskas asfaltuota. Kažkaip nesitiki, kad "prie ruso" Vaišvydava būtų buvusi pamiršta. Spėčiau, kad čia grynai naujakurių problema, ir aiškinti "kaip Kaune blogai" tuo remiantis ne visai korektiška.
unytas 2013-04-17 15:06
tai jie ten nori su svesaforais ir apsvetimu dar su persciuju perija ir po zeminu perejimu? namus pasistato su baseinais ir pirtim o kelui nebera pinigu. kaip sake max 20masinu tia nelabai kas ir skubes be ju dar yra visas kitas kaunas. tegu apskaicuoja kiek kainuos nusiasvaltuoja o paskui praso kopensaciju.kaip ir daugabuciai renavuojasi o paskui prasi kopensaciju.
andriulis 2013-04-17 15:22
Kliedesiai, jau išsibėgėjo žmonės ir už savo pinigus gyvenvietės kelius asfaltuojasi. Nejuokinkit, asfaltuojasi tik tie, kurių kelias veda į aklavietę. Tokiu atvėju susimeta kaimynai pinigus ir išsiasfaltuoja. O mestis pinigus ant pagrindinio kelio, net nejuokinkit. Jei kalbant apie Kauną, tai šis miestas seniai šeimininko neturi. Visa ši situacija susidariusi per ilgus metus pinigų plovimu. Daugelis Kauno kelių neatitinka technologinio asfalto klojimo. Kaip pvz technikos g. asfalto storis 10cm. Bandant su tuo aparatu išgręžti skyles, pasiekiamas žvyras. Kelias kaip jūra banguojanti. Tai kaip gali miestas susitvarkyti, kai lopo lopo lopo ir galo nesimato, o paskui šaukia trūksta lėšų remontui. Neūkiškumas ir tiek, mažesni miesteliai didesniais tempais asfaltuojasi nei pats Kaunas ir kur kas su mažesniu biudžetu. Prieš kokia 16metų, kalbėdamas su kokiu kauniečiu net stebėdavausi kaip didžiuojasi Kaunu, šiuo metu girdžiu tik priešiškumą. Kai kurie bando kompensuoti sakydami, kad Kaune bent jau žmonės geresni nei Vilniui Nors pasižiūrėjus į kaimynus, kurie buitines šiukšles per langą mėto ir situacija kieme, taip neatorodo.
Simplicity 2013-04-17 15:26
Bėda lietuviškam teritorijų planavimo modelyje, o jei tiksliau— tokio modelio nebuvime. Jei jau dirbamą žemę leidžia dalinti į sklypus mažaaukštei statybai, tai miesto architektas turėtų pateikti vienokius ar kitokius reikalavimus savininkui, kaip tai turėtų būti atlikta. Pvz., galima padaryti taip jog į rajoną būtų tik vienas ar du įvažiavimai. Tai sudarytų sąlygas vietinės bendruomenės kūrimuisi ir norui rūpintis savo gerbuviu. Aš dideliu noru už savo pinigus gatvę tvarkyt nedegčiau, jei žinočiau jog per ją važinės visi kas nori ir su kokio tik nori kalibro technika Na ir pačiai savivaldybei būtų paprasčiau savo infrastruktūra rūpintis— susitvarkei su miesto gatvėm, o savo keliais patys gyventojai pasirūpintų.
andriulis 2013-04-17 15:31
Teisingai.
blizzard 2013-04-17 16:16
Na dauguma komentuojančių nežinot kas ta Vaišvydava iš vis yra ir dėl ko čia šumas kyla ir kaip ta garšvės gatvė atrodo realiai. Kionig įmetė nuorodą su google maps, jeigu gerai pastebi tas kelias yra galima sakyti antras pagal svarbą jungiantis Vaišvydavą su Kaunu, tai yra platus, gal kokių 12m pločio kelias, galima sakyti magistralinis kelias, realia jis yra 3 eilių pločio. Pasivažinėk tuo keliu (per google maps) toliau į laukų pusę ir pamatysi kad ten yra labai sparčiai augantys gyvenamieji kvartalai ir ateityje bus panašus vaizdas kaip dabar yra Domeikavoje. Kitas svarbus akcentas, kodėl žmonės yra nepatenkinti, Vaišvydava prie miesto prisijungė bertos prieš kokius 3-4 metus, iki to laiko jie buvo prijungti prie rajono ir galima sakyti gyvena gana gerai. Taigi žmones prijungė prie miesto, jiems pakėlė visus įmanomus mokesčius, tačiau ne prižiūri gatvių, neskiria daugiau viešojo transporto. Čia ta Garšvės gatvė tai velniai nematė, ji yra ilga ir plati, nuteisti ten normalią kelio dangą turbūt kainuotų ne ką pigiau nei sutvarkyt visas Kauno gatves, bet kad Vaišvydavoje ir kitų kelių būklė ne ką geresnė ir niekas tų kelių netvarko, o jeigu sutvarko tai tuoj pat vėl duobės atsiveria. Ta čia yra kita medalio pusė, žmonės iš tiesų jaučiasi apgauti ir nori žinot kodėl taip yra kad jie yra miesto dalis, moka už viską kaip miestiečiai, tačiau už tai gauna taip sakant "špygą".. Lyginant su rajonu galiu teigti kad Kauno miestas išties yra apsileidęs, labai apsileidęs visomis prasmėmis.. Iš ties liūdna kai pažiūri kokios gatvės Kaune, niekur taip nėra, nekalbu jau apie tai kad rajone ir apkrovos didesnės, daugiau sunkiasvorių pravažiuoja, bet keliai taisomi pakankamai retai ir kokybiškai.
nekvailyskaipdauguma 2013-04-17 17:53
Juokdariai Cia net negatve, kaip zmones cia namus sugebejo pasistatyti, kur nera gatviu Juk tai eiline slapia pieva, ant kurios kaskada kaskas zvyriuko papyle, matomai norejo koki karta pravaziuoti, koki miskiuka iskirsti arba protinguoliams namus pastatyti ir prakisti vasara :] "Gatves" aukstis lygus pievai. Galejo dar geriau sugalvoti, is tos "gatves" galetu nukasti zemes, pasidarytu griovys, subegtu vanduo, o zmones per pievas galetu varyt, vis geriau butu
vvv2 2013-04-18 09:09
rwc 2013-04-18 10:53
gyvenamųjų pastatų - todėl naujakuriai visas komunikacijas turi atsitempti patys, ir patys turi išsiasfaltuoti, jei nenori važinėti moliu. Netikrinsiu teiginio, kad Vaišvydava prie Kauno prisijungė prieš 3-4 metus, jis visai gali būti arti teisybės. Ką tai reiškia? Ogi kad tai tėra buvęs fermų kvartalas, dabar laukiantis savo eilės. Nėra čia ko varyti - kai Kauno biudžetas bus panašus kaip Vilniaus (bent jau teigiamas - vilniečiai ryja visos Lietuvos pinigus; kauniečiai sumoka valstybei gerokai daugiau nei iš jos gauna) - galėsime trinkelėmis nukloti kiekvieną taką iki šikinyko. Užkabinau esminį klausimą, kuris kažkodėl viešoje erdvėje pamirštamas. Kaunas neišsireikalauja to, kas jam priklauso. Kodėl - priežasčių daug. Pagal įstatymą, Kaunas tėra trečias brolis - nei jam regionų plėtros fondų, nei Zuoko su palisandrijom, nei Gentvilo su jūrų uostais. Girtis negražu, bet viskas, kas Kaune pastatyta Nepriklausomybės laikotarpiu - tik pačių kauniečių rankomis ir lėšomis. Taigi, pirma - nepalankūs įstatymai. Antra - biurokratų tinginystė, "broliški" susitarimai ir vaidai. Koktu, kai visokie plačiašikniai filosofai Eligijai netelpa ant penkių kėdžių, būdami patys sau atskaitingi. Ir trečia - abu faktoriai kartu: entuziastams labai greitai nusvyra rankos supratus, kad prieš vėją nepapūsi. Nors imk ir maldauk: Kubiliau (ar Paksai, ar Butkevičiau), gelbėk Kauną! Bet NE - išėjus į valstybinę arena, užuodus gausesnius pinigus, išgaruoja visi daužymai į krūtinę ir šūkiai apie kaunietiškumą. Ką Kaunui davė toks Paksas su Borisovu? Kur dingo kiekvieną kadenciją išrenkami konservai - Matulai, Dagiai, Čigrejienės, Juknevičienės, Margevičienės, Dumčiai, Rytai Kupčinskai, Starkevičiai? Pala... kaip ten su ministerijų atkėlimu? Kauno įvaizdis - nepelnytai devalvuotas. Turime daugybę dalykų, kuriais galime didžiuotis, o vilniečiams iš pavydo alkūnes nusigraužt (elektroninė transporto sistema pas mus įdiegta greičiau ir nėkart nebuvo rimtai nulūžus, cheche). ...Ir apskritai, jau nebežinau, kas dėl to kaltas - ar tik ne pati purvasklaida, su penkiais šauktukais rašanti "Kaunas!!!!" kiekvienąsyk, kai galima užvažiuoti. Tarsi buvę kauniečiai specialiai darytų, kad būtų gėda prisipažinti kauniečiu.
vvv2 2013-04-18 13:22