Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
macchiato 2013-04-21 11:28
Prisiskaičiau planų ateičiai... O išsiaiškinimo, kai straipsnio toks pavadinimas, kelios eilutės. Tai žodžiu, pilamos srutos ant kelininkų. Kaip nuo sovietmečio prap***žiui darė, taip ir dabar. O kodėl nekalbama nieko apie savivaldybę?
Ketleris 2013-04-21 12:19
Kauno meras Andrius Kupčinskas kaltina dėl kauno duobių ką? prieš 25 metus jį tiesusius žmones? Kaip gali tai teigti išsilavinęs žmogus?
Kiek mokesčių surenkama iš kuro kas met?
Kai kelią nutiesia jam duodamas tam tikras tarnavimo laikas, minimali garantija žemei, ant kurios nutiestas kelias, sudaro dešimt metų, kelio pagrindui – septynerius, apatinei dangai – penkerius metus. Garantija asfaltui turėtų būti ketveri metai.
Kaunas kas met surenka 200 mln. lt iš kyuro akcizo mokesčių
šįmet Kaunui duobėm sulopyti skirta 10mln lt
160 mln atiteko autostradom ir tarp miestiniam keliam
30 mln niekas nesako kur dingo
blizzard 2013-04-21 12:58
Ir dar klausimas išlieka ar autostradom reikia tokių lėšų..
nondescript 2013-04-21 12:58
Čia tas pats kaip su vamzdžiais Vilniuje, kai sprogo, paaiškėjo, kad nuo sovietmečio nei pirštu nebuvo prie jų prisiliesta, tai kur dingsta visi pinigai skirti jų priežiūrai?
Sovietmečiu užteko ir 5cm, nes mašinų buvo keliskart mažiau, miestas buvo projektuojamas pagal to meto poreikius, o kad niekas neatnaujino dangos per tiek metų, čia jau mūsų problema, tie 5 milijonai juokingi pinigai pagalvojus, kiek jų praplaunama per įvairius projektus, galėtų skirti žymiai daugiau.
Anonymous 2013-04-21 13:17
Kaži kaip dabartinis asfaltas atrodys po 20 metų Turbūt daug geriau, nei tarybinis dabar
mch0lic 2013-04-21 13:24
Man rodos akcizas surinktas už degalus savivaldybėm nenueina, taip pat nepamirškit, kad pirmai progai pasitaikius tiek patys tiek aplinkiniai baltarusišką pila už kurį akcizas į biudžetą nepatenką. Kitaip sakant, patys kasam duobę sau, tik mąstymas per siauras tą suprast.
Dar viena problema yra tame, kad keliai remontuojami pagal konkursą, kas pasiūlo žemiausią kainą tas ten kurį laiką tuos kelius lopo, ir lopo tik tas duobes kurias jiem pasakė. Turbūt visiem aišku, kad už mažiausią kainą bus perkamos medžiagos ir darbininkam matyt bus mokamas minimumas ar pan. Tai ar galim iš to tikėtis kokybės? Taip pat turbūt vieša paslaptis, kad kurie valstybiniai konkursai skelbiami tik dėl akių (nežinau ar taip su kelių/statybos būna) ir laimi tas kas turi laimėt, kartais dar ir už dvigubai didesnę kainą negu butų sutikęs dirbt.
Taip, kad visų nagai atskukti į save, kiekvienas stengiasi prasukt varkę ir viešieji interesai yra paskutinėj vietoj. Čia yra pats tikriausias lietuviškas bruožas kurį gali pastebėt nuo papraščiausio darbininko iki valdininko. Todėl kol patys būsit egositais nesitikėkit vokiškos tvarkos ar sąžiningo darbo iš kitų...
Anonymous 2013-04-21 13:30
Atsiprašau, kuri mintis teisinga, kai jos prieštarauja viena kitai?
Tai gatves remontuoja per pigiai, ar per brangiai?
GTRooTube 2013-04-21 13:47
Na, o aš pasakysiu dar vieną dalyką - reikia asfaltuoti žvyrkelius. Na visgi suprantu, kad tai ne prioritetas, tačiau tai man aktualu. Na, bet mąstant apie kitus tai džiaugiuosi, kad Kaune šiemet reikalai juda daug greičiau, visgi manau, kad daugeliui Lietuvos miestų reikia iš naujo nutiesti kelius, o ne senus lopyti.
Anonymous 2013-04-21 14:06
Kelininkai daugiau uždirba iš lopymo - darbo mažiau, išlaidų mažiau, o įkainis geresnis.
Čia mes taip norim - juk tai mūsų išrinkta valdžia mūsų valią taip išreiškia
mch0lic 2013-04-21 14:13
Gal biški sukonfuzinau, bet yra ten tokia išimtis, kad žemiausia pasiūlyta kaina gali būti atmesta, jei ji yra kur kas žemesnė nei kitų konkurso dalyvių. Beje kaip ir minėjau su kelių remontu ir statybom ir jų VP konkursais nesu susidūręs bet yra ne vienas ir ne du pavyzdžiai kai laimi konkursą tie kurie turi laimėt. Gal 2x ir neišlauši, bet turėdamas informaciją, kad žemiausias pasiūlymas yra tarkim 100M, o tau reliai tarkim kainuotų 80M abejoju ar nesurizikuotum teikt pasiūlymo už 95M...
Anonymous 2013-04-21 14:27
Ten aiški situacija - kaip ir kitur. Kartais praslysta informacija ir į žiniasklaidą, kai koks negeras žurnalistas įkiša nosį kur nereik - pvz tyliai pralindo žinutė, kaip verslininkai kelią tiesė triskart plonesnį nei reikalauja (Kiek pelno uždirbo - sėkmingas biznis!)
Gedimino prospektui plyteles pirko - irgi netyčia išlindo yla iš maišo, nedažiūrėjo...
Matosi ir plika akimi - daug žmonių ten, kur reik pagrįsti didelę sąskaitą, o ne grįsti kelio pagrindą
Nors valdiškos įmonės bent jau technologijos daugmaž laikosi - aukščiai, medžiagos, grunto kategorijos - beveik kaip priklauso.
Reikėtų nueiti aludėn, su pažįstamais iš kelių tarnybos išlenkti po bokaliuką, išgirsčiau tokių istorijų...
Bet pažiūrėkit, kaip kelius tiesia ne valdiškos įmonės - gražu žiūrėt! Atlėkė technika, vėju perskrido, niekas nesėdi, visi pluša - tik šast ir yra kelias! Ir net du metus laiko!
Na, gerai, įsismaginau. Kai nori - gerai padaro. Kur nors kokiam ministeriui prie sodybos, ar gatvėje, kur koks VIP gyvena
sigun 2013-04-21 19:03
Oj, tą info gausi nebent iš konkurentų, bet ne iš perkančiųjų. Vokus atplėšiant gali dalyvauti visi pateikę, tad radus atplėštą savo iškart kreiptumeis teisman. Bet šioje vietoje yra labai paprasta ir legali schema, kuri labai plačiai taikoma VP susijusiuose su statybomis ir kitais brangiais projektais. Pvz.: dalyvauja bent dvi firmos susijusios su tais pačiais savininkais. Viena pateikia didelę kainą, kita super mažą. Laimi siūlantys mažą kainą. Tuomet žiūrima ar tarp jų ir antros firmos kažkas dar įsiterpė ar ne. Jei neįsiterpė - mažą kainą pasiūlę atsiima ir laimi tų pačių savininkų už brangiai. Jei yra kažkas įsiterpę, tuomet arba pradeda vilkinti konkursą, arba ieškoti kabliukų ir apėjimų kaip prasisukt už pigiai arba tiesiog parduoda konkurentams, t.y. tarpusavyje firmos susitaria, tai super pigiai pasiūliusiai kažkiek sumokama ir ta atsiima savo dalyvavimą. Galimybė atmesti nepagrįstai mažą kainą ir yra dėl šios schemos, bet ne visada suveikia.
Kai nėra didelės konkurencijos, pvz. brangiems IT projektams, kaip kad visose valdiškose diegiamos finansų apskaitos sistemos iš EU pinigų, tai išvis firmos tiesiog pasidalina projektais, nes projektų tiek, kad visur nespėtų nei vieni - programuotojų neužtenka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaunas išsiaiškino, kodėl jų gatvės atrodo kaip po karo