Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Eimas 2013-07-03 18:16
Paėmus Lietuvos kuro kainomis, toks pilnai pakrautos baterijos pakeitimas kainuotu ~290lt. Nematau čia pigumo važiuoti, aišku tikrai daug "žaliau" ir greita, bet brangoka. Kai tokią bateriją namuose pasikrauti kainuotu dešimčia kartų mažiau, bet ir dešimčia kartų ilgiau. Ir pliusai ir minusai
Audrius 2013-07-03 18:29
kekviena kart kai einu pasivaiksciot praeinu pro teslos salona-modelis S atrodo visiskai nerealiai. issivaizduoju, kad modelis X atrodys dar ispudingiau.
beje, cia ju oficialus HD video http://www.youtube.com/watch?v=S0-sHtlCZ7M
immortallt 2013-07-03 18:46
Kainą skaičiuok ne LT kainomis, o JAV. Aišku, turėtų straipsnyje paminėti tai, bet ką jau padarysi.
liserdukas 2013-07-03 20:24
Tikrai ne eiliniam lietuviui-benzinu ir sunkvežimiu toliau nuvažiuosi
Titano 2013-07-03 22:48
liserdukas, gal galėtum argumentuoti? Nes dabar atrodo rašei - kad parašyt, jokių argumentų, jokios logikos.
P.s. Nepradedu diskusijos, nes kol kas neaišku ar su tavimi apskritai verta diskutuoti.
zaliaakis 2013-07-03 23:32
filmuke viskas grazu, bet kaip prastesnem realiom lauko salygom ? Kai auto sniegu pasivazinejus ziema ? Nelabai ten ka pakeisi ? Reikes ir nuplauti, isdziovinti. Pakelia dar labiau savikaina ir laika. Tai kur ekologija ? Aisku yra geru ideju, bet dauguma ir lieka kaip ant popieriuko idealiom salygom eksplotuojant...
ps. Auto kuris butu gaminamas su garantija min 10-20 metu. Turiu omeni kokybiskai visi mazgai pagaminti. Kuri tereiktu tik minimaliai remontuoti kad galetum saugiai eksplotuoti. Gerokai butu ekologiskesnis aplinkai. Nereiktu nei greitai utelizuoti. Galima butu keisti dalis kurios liktu is auto patyrusiu avarijas(jei dalis geros). Ju gamybai nereiketu vel aplinkos tersti. O su dabartine gamyba ir mastymu visos ekologijos per antra gala iseina...
immortallt 2013-07-04 00:40
Ar mokėsi 2x daugiau nei už panašų auto, bet kuris tarnaus realiai ilgiau, o nelabai kas tikės, kad yra toks didelis kokybės skirtumas? Kitas dalykas, automobilis, tai ne šluota, tai sudėtingas mechanizmas su daug judančių ir besitrinančių dalių, net ir elektromobilyje yra galų gale visa važiuoklė, kėbulas nukenčia nuo avarijų, apibraižymų ir pan., jis pradeda rūdyti, praranda simetriją ir pan.
zaliaakis 2013-07-04 01:00
patikek zinau kaip ten kas susideda. Ir yra daug sprendimu kurie tik patrumpina amziu...Kokybiskai pagamintas kebulas laikys labai ilgai, kaina gamybos del to daug nepakils(tereikia tik metala kita naudot)i. Isvaizda kuri reikalauja tik kosmetinio pagrazinimo, neaktualu. Ar nauji. ar seni jie vistiek to reikalaus. Ilgaamzius variklius jau pries 30 metu mokejo gaminti ir visus varancius mazgus. Vazuokles remontas daug lesu nereikalauja, jei tik nera ispusta jos kaina...Avarija jau kas kita, senas ar naujas jis jau buna nepataisomas(priklauso nuo avarijos) Ir kasko kas liecia kuro sanaudas jau 10metu niekas netubuleja, nebent tik gamintojo reklamoi Nauju auto gamyba tikrai ekologijos neprideda... Tiesa slypi kaskur anapus...
dds 2013-07-04 01:06
Idėja, o gal tiksliau ne idėja, o jos realizavimas yra tikrai sveikintinas. Automatinės akumuliatorių keitimo sistemos išsprendžia elektrinių transporto priemonių naudojimo didžiausią stabdį, akumuliatoriaus įkrovimo laiko ir nuvažiuojamo atstumo ribojimą.
Creatium 2013-07-04 09:29
Ir tu manai, kad visi važinės po 20-30 metų su tuo pačiu automobiliu?
Jau dabar žmonės ilgiau 10 metų sunkiai išvažinėja su tuo pačiu automobiliu. Ne dėl to, kad jis sugenda. O dėl to, kad jis atsibosta, tampa nebe ekonomiškas (lyginant su naujais) ir atrodo kaip visiška atgyvena. Po kurio laiko paprasčiausiai išaugs auto kapininynų dydis ir kiekis.
immortallt 2013-07-04 16:59
Nu tai jei taip gerai viską žinai - sukurk. Būsi miliajrdierius. Beje, pamąstymui, kokia dalis mašinų per 15 metų patiria avariją, po kurios taisyti neverta?
Smėlis 2013-07-04 17:03
Jis toks žinovas kaip reta. Man patiko ta mintis apie kito metalo parinkimą. Man įdomu sužinoti kokį jis pasiūlytų.
immortallt 2013-07-04 17:43
Titaną?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilių patrauklumą didins baterijas pakeisdami per 90 sek. (Video)