„Ford“ Dakaro ralį šturmuos dviem „Ranger“ pikapais, kurių apetitas degalams sieks 90 l/100 km (3)
Kitų metų sausio 5-18 dienomis Pietų Amerikoje vyks Dakaro ralis. „Ford“ praneša, kad sezonui jie ruošiasi su naujais „Ranger“ pikapais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Teigiama, kad abu automobiliai surinkti Pietų Afrikos Respublikoje, „Woolridge Motorsport“ specialistų. Vieną visureigį pilotuos argentinietis Lucio Alvarezas, o kitą – Pietų Afrikos Respublikos atstovas Chrisas Visseris.
„Ford“ plačiau pasakoja ir apie pačius automobilius: 5,0 litrų V8 varikliai 349 AG bei 560 Nm į visus varančiuosius ratus siųs per šešių laipsnių nuoseklaus jungimo „Sadev“ transmisiją.
Abiejose „Ranger“ pikapų ašyse galią į ratus paskirstys riboto praslydimo diferencialai, tuo tarpu ilgas stoteles tarp degalų užpylimo punktų įveikti leis net 500 litrų talpos bakas. Sakote didelis? „Ford“ deklaruoja, kad šių, Dakaro raliui paruoštų visureigių degalų sąnaudos lenktyniniu režimu sieks nuo 28 iki 90 litrų šimtui kilometrų kelio.
Teigiama, jog beveik 2 tonas sveriantys visureigiai galės pasiekti maksimalų 170 km/h greitį. Priekinius „Brembo“ stabdžius aušins oro srautas, tuo tarpu galinius – aušinimo vandeniu sistema.
„Woolridge Motorspot“ teigimu, intensyvūs pirmojo automobilio bandymai bus pradedami rugpjūtį, tuo tarpu antrasis komandos visureigis bus surinktas spalio pabaigoje.
Kitų metų Dakaro ralis jau šeštąjį kartą iš eilės vyks Pietų Amerikos regione. Tačiau ilgesnis nei 8,5 tūkst. kilometrų maršrutas pirmą kartą drieksis ir per Boliviją.
„Ford“ plačiau pasakoja ir apie pačius automobilius: 5,0 litrų V8 varikliai 349 AG bei 560 Nm į visus varančiuosius ratus siųs per šešių laipsnių nuoseklaus jungimo „Sadev“ transmisiją.
Abiejose „Ranger“ pikapų ašyse galią į ratus paskirstys riboto praslydimo diferencialai, tuo tarpu ilgas stoteles tarp degalų užpylimo punktų įveikti leis net 500 litrų talpos bakas. Sakote didelis? „Ford“ deklaruoja, kad šių, Dakaro raliui paruoštų visureigių degalų sąnaudos lenktyniniu režimu sieks nuo 28 iki 90 litrų šimtui kilometrų kelio.
Teigiama, jog beveik 2 tonas sveriantys visureigiai galės pasiekti maksimalų 170 km/h greitį. Priekinius „Brembo“ stabdžius aušins oro srautas, tuo tarpu galinius – aušinimo vandeniu sistema.
„Woolridge Motorspot“ teigimu, intensyvūs pirmojo automobilio bandymai bus pradedami rugpjūtį, tuo tarpu antrasis komandos visureigis bus surinktas spalio pabaigoje.
Kitų metų Dakaro ralis jau šeštąjį kartą iš eilės vyks Pietų Amerikos regione. Tačiau ilgesnis nei 8,5 tūkst. kilometrų maršrutas pirmą kartą drieksis ir per Boliviją.
(3)
(0)
(0)