Siurprizas iš „Audi“: Frankfurte pristatytas dyzelinis superautomobilis „Nanuk Quattro Concept“ (Video) (4)
Visi varantieji, visi vairuojami ratai, daugiau nei pusė tūkstančio „arklių“ ir lygiai tūkstantis niutonmetrų – tokiomis savybėmis pasižymi koncepcinis „Nanuk Quattro“. Tai – projektas, kuris kompanijos viduje buvo žinomas „Scorpion“ pavadinimu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Nanuk Quattro“ konceptas turi ir visų vairuojamų ratų sistemą. Tai reiškia, kad galinės ašies ratai taip pat reaguos į vairu diktuojamas komandas. Tačiau maksimalus jų išsukimas, esant nedideliam greičiui (manevruojant ankštose gatvėse ar stovėjimo aikštelėse) sieks tik 9 laipsnius. Tokiu atveju ratai susisuks į priešingą priekiniams ratams kryptį, o tai apsisukimo spindulį leido sumažinti iki 10 metrų.
Visgi, padidinus važiavimo greitį, galinių ratų išsukimas bus ribojamas iki 2,5 laipsnio, o jie vairuosis lygiai taip pat, kaip ir priekiniai ratai – susisuks į tą pačią pusę. Taigi, persirikiuojant, sakykime, greitkelyje, žiūrint į „Nanuk Quattro“ iš galo, susidarys įspūdis, kad visiškai tiesiai važiuojanti mašina ims trauktis į šoną.
„Audi“ tvirtina, kad už gigantiškų 22 colių skersmens ratlankių slypi milžiniški anglies-keramikos stabdžių diskai, sugeriantys 1,9 tonos sveriančio įsibėgėjusio automobilio energiją.
Kadaise „Audi“ nustebino pasaulį su Q7 visureigiu, turinčiu panašų, tačiau V12 dyzelinį variklį. Šįkart vokiečiai su dyzelinėmis technologijomis įžengė į superautomobilių teritoriją. Patirtis Le Mano 24 valandų lenktynėse, žinoma, prie to smarkiai prisidėjo, tačiau ar šis modelis leidžia vadinti „Audi“ kompanija dyzelinių superautomobilių pionieriais?
Visgi, padidinus važiavimo greitį, galinių ratų išsukimas bus ribojamas iki 2,5 laipsnio, o jie vairuosis lygiai taip pat, kaip ir priekiniai ratai – susisuks į tą pačią pusę. Taigi, persirikiuojant, sakykime, greitkelyje, žiūrint į „Nanuk Quattro“ iš galo, susidarys įspūdis, kad visiškai tiesiai važiuojanti mašina ims trauktis į šoną.
„Audi“ tvirtina, kad už gigantiškų 22 colių skersmens ratlankių slypi milžiniški anglies-keramikos stabdžių diskai, sugeriantys 1,9 tonos sveriančio įsibėgėjusio automobilio energiją.
Kadaise „Audi“ nustebino pasaulį su Q7 visureigiu, turinčiu panašų, tačiau V12 dyzelinį variklį. Šįkart vokiečiai su dyzelinėmis technologijomis įžengė į superautomobilių teritoriją. Patirtis Le Mano 24 valandų lenktynėse, žinoma, prie to smarkiai prisidėjo, tačiau ar šis modelis leidžia vadinti „Audi“ kompanija dyzelinių superautomobilių pionieriais?
(10)
(0)
(0)