„Porsche 918 Spyder“ – hibridas už beveik 2,7 mln. Lt (0)
Superautomobilių pasaulyje šis modelis buvo vienas iš labiausiai laukiamų. Pagaliau „Porsche“ nutraukė paslapties skraistę nuo serijinio modelio – Frankfurto parodos lankytojai šį „Carrera GT“ įpėdinį gali pamatyti savo akimis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Automobilio gamyba startuos po geros savaitės – rugsėjo 18-ąją. Arba devinto mėnesio 18 dieną – šią datą vokiečiai parinko pagal automobilio pavadinimą. Tiražą – taip pat. „918 Spyder“ bus skirta tik 918-ai laimingųjų oligarchų.
Taigi, ką pirkėjas gauna už 2,7 mln. Lt? Nekalbant apie mašinos viduryje sumontuotą, pragariškai staugiantį 4,6 litro V8 agregatą, generuojantį 600 AG esant 8700 aps./min. bei apie du papildomus elektros motorus, kurie bendrą pajėgumą pakelia iki 887 AG, šio įspūdingo „Porsche“ savininkas gaus iš pačių pažangiausių medžiagų sutvertą inžinerijos šedevrą. Mat, čia panaudotas ne tik anglies pluoštas, bet ir aliuminis, magnis, titanas.
Superautomobilio svoris siekia 1634 kg. Sakote, daug? Be abejo, tačiau tokia jau hibridinių mašinų dalia – nors ir „Porsche“ inžinieriai panaudojo pačias moderniausias bei lengviausias ličio-jonų baterijas, svorio kompensuoti tiesiog neįmanoma.
„918 Spyder“ yra pats galingiausias serijinis „Porsche“ modelis istorijoje – santykinė jo galia siekia 542 AG vienai tonai. Kurdamas šį modelį gamintojas nepamiršo ir labai turtingo savo indėlio į automobilių sportą – istorijos Le Mano 24 valandų lenktynėse. Būtent todėl 4,6 litro V8 variklio sūkiai ribojami iki 9100 aps./min. – tiek pat sukosi ir šiose ištvermės lenktynėse dalyvavusių „Porsche“ bolidų motorai.
Iki 100 km/h „918 Spyder“ pagreitėja per 2,8 s – beveik viena sekunde greičiau nei jo pirmtakas „Carrera GT“, o 300 km/h greitį šis „hiperautomobilis“ išvystys per 22 sekundes. Maksimalus galingiausio „Porsche“ istorijoje greitis siekia 344 km/h.
Tačiau dinaminės savybės – ne viskas, ką siūlo vokiečiai. Mat šis hibridinis superautomobilis vidutiniškai suvartoja tik 3-3,3 litro degalų šimtui kilometrų kelio. Negana to, varomas vien elektra, automobilis galės įveikti 30 km atstumą. Tai – „918 Spyder“ koziris, lyginant jį su „LaFerrari“ ir „McLaren P1“.
Tačiau ar tikrai vairuotojams, už automobilį mokantiems daugiau nei du su puse milijono litų rūpi, kiek kilometrų mašina nuvažiuos be garso?
Taigi, ką pirkėjas gauna už 2,7 mln. Lt? Nekalbant apie mašinos viduryje sumontuotą, pragariškai staugiantį 4,6 litro V8 agregatą, generuojantį 600 AG esant 8700 aps./min. bei apie du papildomus elektros motorus, kurie bendrą pajėgumą pakelia iki 887 AG, šio įspūdingo „Porsche“ savininkas gaus iš pačių pažangiausių medžiagų sutvertą inžinerijos šedevrą. Mat, čia panaudotas ne tik anglies pluoštas, bet ir aliuminis, magnis, titanas.
Superautomobilio svoris siekia 1634 kg. Sakote, daug? Be abejo, tačiau tokia jau hibridinių mašinų dalia – nors ir „Porsche“ inžinieriai panaudojo pačias moderniausias bei lengviausias ličio-jonų baterijas, svorio kompensuoti tiesiog neįmanoma.
„918 Spyder“ yra pats galingiausias serijinis „Porsche“ modelis istorijoje – santykinė jo galia siekia 542 AG vienai tonai. Kurdamas šį modelį gamintojas nepamiršo ir labai turtingo savo indėlio į automobilių sportą – istorijos Le Mano 24 valandų lenktynėse. Būtent todėl 4,6 litro V8 variklio sūkiai ribojami iki 9100 aps./min. – tiek pat sukosi ir šiose ištvermės lenktynėse dalyvavusių „Porsche“ bolidų motorai.
Iki 100 km/h „918 Spyder“ pagreitėja per 2,8 s – beveik viena sekunde greičiau nei jo pirmtakas „Carrera GT“, o 300 km/h greitį šis „hiperautomobilis“ išvystys per 22 sekundes. Maksimalus galingiausio „Porsche“ istorijoje greitis siekia 344 km/h.
Tačiau dinaminės savybės – ne viskas, ką siūlo vokiečiai. Mat šis hibridinis superautomobilis vidutiniškai suvartoja tik 3-3,3 litro degalų šimtui kilometrų kelio. Negana to, varomas vien elektra, automobilis galės įveikti 30 km atstumą. Tai – „918 Spyder“ koziris, lyginant jį su „LaFerrari“ ir „McLaren P1“.
Tačiau ar tikrai vairuotojams, už automobilį mokantiems daugiau nei du su puse milijono litų rūpi, kiek kilometrų mašina nuvažiuos be garso?
(6)
(0)
(1)