Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Uogienius 2013-09-18 12:43
Baudžiamoji atsakomybė turtų grėsti fūristams už tokį vairavimą Čia kelių gaidelių video pririnko, ir bando pavaizduot, kaip kokius didvyrius? Žemo lygio straipsnis.
DariusXXL 2013-09-18 14:11
Pilnai pritariu Uogienius, kažkaip dar kai kuriems asocijuojasi gaideliai su kietais vairuotojais. Gerai tik, kad tokie gana greitai užsimuša, blogai, kad iki to momento užmuša kelėta nekaltų.
Wildpants 2013-09-18 16:29
Profesionalus fūros suvaldymas slidžiame kelyjė išvengiant avarijų yra priskiriama prie
chuliganizmo kelyje?Nes šitam video gal tik keletas atsitikimų dėl kurių kaltas neapdairus ar neatsargus vairuotojo elgesys.
2:13 minutė - kur čia vairuotojo kaltė, kad žogelis vidury kelio? Koks ne toks gerais fūritas matyt būtų nunešęs nuo vaizdo žmogelį, o dabar išvengė nelaimės.
2:19 - kelyje avarija ir nėra ženklų pasattyta, kad priekyje kelias užtvertas, tai fūristui nieko nebeliko ką daryt, kaip slalomas:D Vėlgi, profesionalumas padėjo išvengti tragedijos.
Arns 2013-09-18 16:43
tai kad be kokių dviejų meistriškesnių epizodų (išėjęs žmogus ir ko gero bandęs apsisukti automobilis)bei reklaminių klipų (su sustabdymo sistema bei iš varžybų) visi kiti chamiški išvažiavimai iš bėdos, į kurią pakliuvo dėl per didelio greičio (ant ledo gali sumėtytyi, bet ant šlapio asfalto tik dėl greičio arba tech gedimo). Matėm ne vieną lenkimą neapskaičiuotą arba žiauriai lėtą reakciją į avariją kelyje, tad teliko laviruoti, nes sustoti jau nebebuvo galimybės.
Tad taip, meistriškumo yra, bet jo nė nereiktu jei vadovautusi kelių eismo taisyklėmis ir sveika galva (o ne užpakaliu).
AF 2013-09-18 19:28
Fūristus įžedžiančius komentarus gali rašyti tik nieko apie fūristų darbą neišmanantys.
Jų darbas labai atsakingas. Realiai jie turi greitai suktis, nes to reikalauja darbdaviai. Nei viena transporto tolimųjų pervežimų įmonė nelaikys tokio fūros vairuotojo, kuris per darbo dieną neprasuka pats vienas minimum 600-700km. Paprasčiausiai atleis. Laikas yra labai svarbus faktorius. Lietuvos įmonės ant to faktoriaus dar laikosi, kadangi gali konkuruoti su kitų šalių įmonėmis. Realiai fūristai padaro mažiau kelių eismo nelaimių, nors ir priversti nepaisyti KET, nes paprasčiausiai nespės pristatyti krovinio, o tai reiškia didžiules baudas ir klientų praradimą ir aikšku atleidimą iš darbo. Faktiškai tarp lengvųjų transporto priemonių vairuotojų yra daug daugiau kelių "gaidelių". Vos ne kiekvienas fūristas per dvi savaites išgelbėja po gyvybę. Jie profesionalai, išmano savo darbą, visąlaik numato veiksmus į priekį, nes jiem už nugaros 30-40 tonų.
Gana paplitusi muomonė, kad tarp fūristų nemažai asoc. individų. Patikėkit tikrai ne.
Yra su ne vienu aukštuoju, o dirba fūristo darbą, nes jiem tai patinką ir neiškeistų į jokį kitą. Yra tokių, kurie mūsų šalyje neturi kitų galimybių kitose sferose gerai uždirbti ir yra priversti bastytis po EU. Tarp jų ne vienas inžinierius, menininkas, teisininkas, tiesiog geranoriški žmonės. Aišku pasitaiko įvairių, bet jų yra visur.
Arns 2013-09-18 20:59
AF, oi oi, gal jie aukštąjį pilotažą baigė, kad su keliolikos tonų kroviniu laksto kaip kamikadzės? Vien Lietuvoje kasdien bent po furą nusiverčia nuo kelio ar į ką nors atsitrenkia. Ir gal tik mažesnė pusė, ne nuo pačių fūristų klaidų, nutinka.
O dėl terminų, jie tokie nes yra erelių į kuriuos lygiuojasi firmos, ir skatina kitus važiuoti nesaugiai. Pravedus mėnesiuko akciją "patikrink furas", ir apdalinus lakstūnus baudomis ir teisių atėmimais, pagerėtu keliuose sąlygos. Nes nemažai avarinių situacijų sukelia naglas fūrų važiavimas, amžinai pervargę fūristai (ypač paryčiais vingiuojančių po kelią pilna), didelis greičio viršijimas niokoja kelių infrastruktūrą (bemaž pusė kelių išvėžuotų dėl furų greičio per vasaros karščius).
Taip kad jokių lia lia. Per avariją gal tik 1 ant 11 žuvusių yra furistai. Tad kam jau kam, o jiems privalo galioti griežtesnės taisyklės, nes jie tiesioginis pavojus kelyje visiems eismo dalyviams. Po susidūrimo mažai šansų išlikti gyviems, kai net po "erelių skrydžių" dar bent šioks toks šansas lieka.
AF 2013-09-18 21:08
padirbsi fūristu tada kalbėsi, o dabar tu esi niekas šioje srityje (čia ne įžeidimas).
galiu tik pasakyti taip, kad apie fūristus galvojau dar blogiau nei kad tu čia rašai, bet kai pats prisėdi už fūros vairo, tai kitaip pradedi vertinti. Daug kas pakeitė savo nuomonę ir tokių bus dar ne vienas.
Arns 2013-09-18 21:29
Ar bent pats supranti apie ką kalbi? Gal žmogui tankas važiuojantis į minią baisu, bet tankistui visai įprasta, tad nepeikime jo pasirinkimo?
Visuomenės saugumas svarbiau nei kieno pomėgis. O kad spaudžia dirbti daugiau ir greičiau suprantama, bet atsiprašant, jis neturi virsti katastrofomis. O visi gerbiami furistai, pradžioje su tachometrų atsukinėjimais, vėliau dar kitokiomis gudrybėmis tik skatina krauti dar trumpesnius terminus dar didint apsukas.
Kiek manai reikia furų sukeltų nelaimių, jog būtu galima pradėti kalbėti kur baigiasi ta saugumo riba? Aukų statistika, tokia kalba tesuprantama entelektualiems vairuotojams?
AF 2013-09-18 21:33
sorry, matau neverta tęsti diskusijos.
Arns 2013-09-18 22:26
AF, kokią tu diskusiją siūlai? Paverkim kai blogai gyvena furistai, ir suteikim jiems teisę važiuoti be apribojimų?
Jie vairuoja pavojingesnę transporto priemonę, jų darbas tikrai įtemptas, bet jie neturi patys sukelti avarinių situacijų. Deja dažnai jie jas sukelia. Juk pats sakai, kad įtilptum į duotus rėmus tenka ir viršyti greitį. nemanai jog netinkamose vietose tai sukelia avarines situacijas? Nemanai kad siaurame kelyje prasilenkiant šoninis gūsis nuo furos net patyrusį vairuotoją priverčia padirbėti jog nenulėktu nuo kelio? Nemanai jog bemaž pusė nunešamų stulpelių nuo salelių ir atskyrimų, padaroma furų iš neatidumo, ir lygiai taip pat jie gali nesureaguoti į tarkim pagriuvusį motociklininką, šalikelėje sugedusį automobilį?
Juo labiau pats mini, kad iš tų fūristų profesionalų ne tiek ir daug, ką vienas gali padaryti, gal bent 10 net nėra matę. O važiuoja tokiais pačiais greičiais. ir tas vienas gal meistriškai išgelbės, o kiti sukels avariją?
Tad pasikartokim, apie ką kalbėti? Apie tai jog kuo sunkesnė transporto priemonė, tuo labiau profesionalai, nereguliuojami bendrų taisyklių? Ar kad patiems reiktu labiau gerbti eismo dalyvius, jog ir juos gerbtu?
Jomajo 2013-09-19 04:03
arns, atrodo nesupranti kaip maistas patenka ant tavo stalo, ir viskas kas aplinkui pradedant toletiniu popierium ir baigiant tavo kompiuteriu kuriuo rasai komentara, sustabdyk furas porai dienu ir pamatysi ko net nesapnaves, o tu pergyveni del asfalto. tau atrodo, kad furos savo malonumui isvaziuoja trugdyti eisma, bet patikek ne, tai yra darbas, kuris turi buti atliktas per grieztai nustatyta laika, todel kartais tenka pazeisti taisykles ir atsiimti prarasta laika del keliu durnelio priekyje, kuris laiko save super vairuotoju, galvoja kad priekyje furos tarpas paliktas jam, lenkiant ji jis butinai parodys kad jo bemwas geriau eina nei fura ir t.t. ir tokiu pilna! priminsiu kad furos greitis max90 km danai ir nesiekia, ribotuvas buan nustatytas ant 83 ar 85km/h taigi daug nevirsysi, o jei virsysi, turi pranasuma sededmas anksciau kur tavo matomumas zymei geresnis nei nei is lengvojo automobilio.
Arns 2013-09-19 08:34
Jomajo, bet tavo mąstymas irgi toks tupas. Vietoje to, kad pripažinti jog peržengtos sveiko proto ribos, kad atliekant darbą rizikuojama kitų žmonių gyvybe, randi pateisinimų kodėl ne gali, o reikia viršyti greitį. Nepagalvojai jog gal tame bemse į darbą skubantis gydytojas? Va jam tai reikia tikrai nardyti
Svarbiau fura ar asfaltas? Aišku asfaltas. Už asfaltą aš moku, ir aš juo važiuoju, ir pavojingai lekiančios furos trukdo, ir sugadintas kelias kelia pavojų.
Kodėl reikia šelpti ne tokius jau ir ūbagus? Patys viršija savo noru greitį, tai paskui ir leidžiasi jog žali vadybininkiūkščiai jiems paišytu nesąmoningus terminus, o va tada ir prasideda verkimas kokie nuskriausti ir užvaikyti. Ir ką siūlai? Garbinti furistus, sustojant pakelėse jog tik jie galėtu be ribotuvų lakstyti? Patikėk, "man geriau matyti" tiek pat aktualus kaip ir "vėluoju į svarbų susitikimą".
andriulis 2013-09-19 09:26
Arns - kiek fūros sumoka už asfaltą, tai tu per 100 savo gyvenimų nesumokėsi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sunkvežimių vairuotojų nuotykiai kelyje (Video)