Automobilis, pirmasis pasiekęs 100 km/val. greitį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

unytas 2013-10-14 11:09
manau seichai pasirupino kad elektromobilis butiu pasalitas visam sitmecui is rinkos. jei butu buves tobulinamas iki siu dienu tai vidaus degimo variklis butu prisiminimas kaip zibalas kad kaskam reikalingas.
Arns 2013-10-14 11:54
ohoho kokių neraštingų sąmokslininkų dar pilna šiais laikais Logiškai mąstyti reikia, elektros variklį sukonstruoti lengvą, bet su maitinimu bėda. O ką, per tą 100-ą metų baterijų ir akumuliatorių žmonės nenaudojo? Naudojo, ir dar kaip stengėsi viską patobulinti. Jei dabartines įdėtume į tą automobilį, ko gero ir 200-300 km būtu ne riba nuvažiuoti. Nes juk per tą laiką pasikeitė daug kas, ir automobiliai pasunkėjo, ir reikalavimai žibintams/kontrolėms atsirado, ir patogumui radijas/kondicionierius/navigacija/kompiuteris/įmontuoti ekranai ir t.t. atsirado...
unytas 2013-10-14 15:01
komputeriai ir daug kitu daliku nera reikalingi automobiliai.
StN 2013-10-14 17:50
Viskas kas būtų pasikeitę jei elektrinius variklius būtume naudoję, tai vietoj degalinių matytume elektrines kolonėles kurioje galima pasipildyt elektros, o ir ties baterijų įkrovimų būtume daugiau pažengę. Tai tiek.
Arns 2013-10-14 18:08
ir kuo remdamasis tą tvirtini? Teorija, jog gal būtu buvusi pažangą? Kažkaip visi pamiršta povandeninius laivus, kurie panėrę jau pirmojo pasaulinio karo metu naudojo akumuliatorių energiją. Tad turime ne tik stambią pramoninę šaką, bet turime ir milžinišką kariškių palaikymą, kas reiškė jog nemažai ano meto mokslininku dirbo ties povandeninių laivų tobulinimu. O kokie rezultatai? Iš esmės baterijos sunkiai slinko, ir perversmas įvyko išmokus panaudoti branduolinę energiją elektros tiekimui.
blizzard 2013-10-14 19:37
Vidaus degimo varikliai išpopuliarėjo dėl to, kad buvo galimybė juos tobulinti. Elektros varikliai nuo tų dienų iki dabar mažai kuo pasikeitė, na pats veikimo principas. Jie tik sumažėjo, pasikeitė medžiagos iš kurių jie pagaminti, kažkiek paikilo naudingumo koeficientas. Vidaus degimo varikliai patobulėjo N kartų. Išaugo NK, atsirado kelios technologijos, netgi pats principas kito, pvz paprastas variklis ir rotorinis. Atsirado turbinos, kompresoriai ir kita įranga kurios dėka iš 1ltr variklio galima išpaust žymei daugiau galios nei kad seniau. Čia ir visa paslaptis.
Arthuras 2013-10-14 20:01
Nebėra ką ten tame elektriniame variklyje tobulint - jis ir taip beveik tobulas, NK apie 90proc. Procentas ten ar kitur nuo NK - nieko nepakeis. O VDV niekada neperžengs teorinės NK ribos, kuri lygi, jei neklystu 65 proc.
Shinigami 2013-10-14 20:34
Kokie anais laikais buvo akumuliatoriai? Švininiai. O kiek sveria švininis akumuliatorius? Daug. O naudingumas mažas. Dėl šiu priežasčių greičiausiai nedaug kas tikėjo jų ateitimi. Todėl daug pinigų ir nebuvo kišama. Juolab, kad dizelių ir benzinu varomų variklių potencialas buvo kur kas didesnis. O dauguma investuoja pinigus ten iš kur yra didžiausia tikimybė gauti pelno. Jei butu viste elektromobilius visi keliai butu daromi kaip tramvajaus ar pasikrautu be kontakto. Todėl talpių akumuliatorių net nereikėtu. Tik elektros skaitliukas automobilyje
w00xer 2013-10-15 01:04
O kur Teslos visi didieji isradimai? Ar tos istorijos is fantastikos srities, ar realios, kad jis sukure buda tiekti elektra taip, kad is oro belekas galetu ja pasimti, kam jos reikia. Jei neklystu, tai jis ir kazkoki elektromobili kures buvo... Plius kur dingo senei sukurtas "serl efect generator"? Gal yra giliau apie tai ismananciu?
w00xer 2013-10-15 01:07
O kur Teslos visi didieji isradimai? Ar tos istorijos is fantastikos srities, ar realios, kad jis sukure buda tiekti elektra taip, kad is oro belekas galetu ja pasimti, kam jos reikia. Jei neklystu, tai jis ir kazkoki elektromobili kures buvo... Plius kur dingo senei sukurtas "serl efect generator"? Gal yra giliau apie tai ismananciu?
Nerkashis 2013-10-16 11:47
Nereikia pamiršti ir pinigų politikos. Tai kas dabar dedasi su JAV biudžeto svarstymu parodo, kad dėl pinigo galima spjauti į ypač svarbias sritis. Nenoriu būti sąmokslo skleidėjas, bet ar ne didesni pinigai sukasi nafta varomų auto srityje, nei elektra? Kuras, tepalai, aušinimo skysčiai, jau nekalbant apie judančias variklio dalis. Elektriniams auto tikrai tiek nereikia. Na, reikia daugiau vario dar retesnių metalų kaip litis, neodimis...
Arns 2013-10-16 13:06
, žibalo kibirėliuose. Kitaip sakant, kada elektromobiliai varžėsi su benzininiais automobiliais, naftos pramonės tiesiog nebuvo. Tad kas galėjo būti suinteresuotas elektromobilių žlugdymu?
Nerkashis 2013-10-16 14:25
Su istorija man silpnai H.Fordas berods nuo 1903 pradėjo "žaisti" su benzininėmis mašinomis http://lt.wikipedia.org/wiki/Henry_Ford Kad ir nedideliais kiekias, bet nafta buvo jau išgaunama. O kaip skatinti ją naudoti? Kurti prietaisus ją vartojančius, taip nustumiant elektrines auto į šalį.
Arns 2013-10-16 14:46
nesupratai esmės Anuomet naftos buvo pakankamai nedaug, ir tai net anuometinei "nenaftinei" valstybei, tai buvo strateginė žaliava. Tad prisirišti prie naftos, kurios pas tave nėra ar anuomet nerasta? KItaip sakant, nei valstybės buvo suinteresuotos būtent tokiomis priemonėmis nei juo labiau tuometinė naftos pramonė galėjo kažką įtakoti (pažiūrėkim, ar nors vienas naftininkas, tais laikais, kai vos ne kiekvienas nagingesnis gaminosi mašinas/lėktuvus ir kūrė firmeles, ką nors rėmė ar patys kūrė?).
Nerkashis 2013-10-16 15:25
Na, nebūtina atvirai dėlioti kortas. Saugiau ir naudingiau kažką tampyti už virvučių O valstybės kaip tik toliau mato už paprastą mirtingąjį. GAL BŪT numatė ir naftos erą su dideliais pinigais. Įdomi info apie elektryčkas: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of ... ic_vehicle Gale yra įdomi lentelė, kaip tobulėjo elektriniai automobiliai. Pirmosios baterijos, pasirodo, niekuo nenusileidžia šiuolaikinėms (Bent jau pagal nuvažiuojamą atstumą).
Arns 2013-10-16 15:40
Nerkashis Ar tu kas kart šią temą pamatai pirmą kart, ir neskaitai kas rašoma, kokie komentarai?
Nerkashis 2013-10-16 16:12
Nesusišnekam. Kaip suprantu, nori pasakyti, kad tuo metu, buvo tik keli naftos gręžiniai ir niekas nesvajojo apie masinį išgavimą, perdirbimą ir prekybą. O tuo labiau elektromobilių žlugdymą. Manau esi teisus. Dar prieš masinė elektromobilių gamybą, naftą pumpuodavo. http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_well Mano mintis buvo, kad be gumos, žibalo, tepalų ir pan. gamybos iš naftos, sukūrus vidaus degimo variklį, atsirado dar vienas jos panaudojimo būdas. Kaip vėliau paaiškėjo - gan dideliais kiekiais. Kaina dėl masiškumo irgi turėjo kristi. O dar Fordas paleido konvejerinę auto gamybą... Tai, mano nuomone, skatino labiau naudoti VDV auto. O tuo metu pakrauti elektrinį auto buvo problema, dėl neišvystytų elektros tinklų.
Arns 2013-10-16 16:49
Nerkashis, tavęs visai nesupratau. Rašai vieną, cituoji visai ką kitą... Tad bandau atsakyti. Naftą žinojo ir ją pumpavo jau senai, kur panaudoti irgi turėjo. Tačiau naftininkai neturėjo tiek praktiškai jokių finansų, kad galėtu kažką žlugdyti. Pvz tuo pat metu kūrę Bencas ir Daimleris, gyvenę vos per 100 km taip ir nesusitiko http://www.elegancija.eu/kai-inzinieria ... r-skurdas/ Tad apie ko žlugdymą galima kalbėti, kai anuomet gal vos ne kas antrame garaže kažką konstravo, o firmų iš kelių idėjinių žmonių steigdavosi šimtai, vienos pabandymui, kitos gamybai, trečios lenktynėms, ketvirtos susipykus... Eiti pas visus keistuolius ir šantažuoti? Ilgą laiką patys žmonės gaminosi ko jiems reikia, nes naudojosi entuziastai, ir tik žymiai vėliau atsirado verslas iš atsarginių detalių. Juk apie ką galim kalbėti, jei kartais vienas firma pagamindavo 50 ar 100 automobilių per visą savo gyvavimo istoriją... Tad kai kalbam apie pradžią, kai vystėsi vienu metu abudu automobilių tipai, tos tavo jėgos dar neegzistavo arba jos buvo itin silpnos, arba tiesiog jos nebuvo masiškos ir galėjo veikti savo miesto ar rajono ribose...